Przetargi.pl
Świadczenie usługi serwisowania aparatury i sprzętu medycznego będącego na stanie MWOMP w Płocku, oraz MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu.

Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, ul. Kolegialna 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2678452 , fax. 024 2628842
  • Data zamieszczenia: 2010-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Płocku
    ul. Kolegialna 19 19
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 2678452, fax. 024 2628842
    REGON: 00030156900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwomp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi serwisowania aparatury i sprzętu medycznego będącego na stanie MWOMP w Płocku, oraz MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisowania aparatury i sprzętu medycznego będącego na stanie MWOMP w Płocku oraz MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu. Zamówienie podzielono na dwa zadania: Zadanie Nr 1 - Świadczenie usługi serwisowania aparatury i sprzętu medycznego będącego na stanie MWOMP w Płocku Zadanie Nr 2 - Świadczenie kompleksowych usług serwisowania aparatury i sprzętu medycznego będącego na stanie MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Formularz oferty wraz z kalkulacją kosztów odpowiednio dla danej Części postępowania, dla której Wykonawca składa ofertę Oświadczenie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Posiadanie autoryzacji producenta do wykonywania przeglądów i napraw aparatury i sprzętu medycznego Aktualny odpis z właściwego rejestru Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS Pełnomocnictwo Pełnomocnictwo (konsorcjum)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: załączniki od nr 1 do nr 12 do niniejszej SIWZ oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 15 do niniejszej SIWZ Kserokopia dokumentu poświadczającego posiadanie autoryzacji od producenta na wykonywanie przeglądów i aparatury i sprzętu medycznego napraw (dotyczy Części: II, III, IV, X i XI ) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mwomp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach