Przetargi.pl
Świadczenie usługi ratownictwa wodnego w Krytej Pływalni Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.

Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 51612 Wrocław, Al. I. J. Paderewskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 473 554 , fax. 71 347 34 48
  • Data zamieszczenia: 2017-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
    Al. I. J. Paderewskiego 35
    51612 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 473 554, fax. 71 347 34 48
    REGON: 32786000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi ratownictwa wodnego w Krytej Pływalni Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi ratownictwa wodnego w obiekcie Akademii Wychowania Fizycznego znajdującego się we Wrocławiu przy al. I. J. Paderewskiego 35 - Krytej Pływalni, w skład której wchodzą: • basen sportowy, o wymiarach 25mx16,5m i głębokości do 1,80 m, posiadający 5 torów pływackich; • brodzik dla dzieci o wymiarach: 16,5m x4,5 m i głębokości do 90 cm. 2. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie w szczególności do: 1) Kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego na terenie pływalni i realizacji przedmiotowej usługi według zaktualizowanego semestrowego harmonogramu zajęć, ustalanego w każdy piątek na następny tydzień; 2) Zapewnienia bezpieczeństwa osób korzystających z Krytej Pływalni stosownie do obowiązujących przepisów prawa w szczególności ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 656) wraz z aktami wykonawczymi tj.: a) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 21 czerwca 2012 r. w sprawie szkoleń w ratownictwie wodnym (Dz. U.2012 poz. 747), b) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 6 marca 2012 r. w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczenia obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu oraz znaków informacyjnych i flag (Dz.U. 2012 poz. 286), c) Rozporządzenie Ministra spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (Dz. U. 2012 poz. 261), d) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. 2012 poz. 108); 3) Wykonywania wszystkich czynności określonych we wskazanych poniżej załącznikach do SIWZ/umowy tj.: a) Regulamin Krytej Pływalni AWF we Wrocławiu -Załącznik 2a b) Zakres obowiązków ratowników na Krytej Pływalni AWF we Wrocławiu – Załącznik 2b; c) Regulamin punktu medycznego Krytej Pływalni AWF we Wrocławiu – Załącznik 2c; d) Regulacja oświetlenia w hali basenowej Krytej Pływalni AWF we Wrocławiu – Załącznik 2d. 4) Zapewnienia osoby odpowiedzialnej za kontrolę i nadzór prawidłowości realizacji powierzonego zadania – koordynatora realizacji usługi. 5) Stałego posiadania na rzecz Zamawiającego w okresie realizacji umowy dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) zgodnie z postanowieniem Rozdziału XV. SIWZ pkt. 1 ppkt. c). 3. Pozostałe uregulowania dotyczące świadczenia przedmiotowej usługi określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75252000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium o wartości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych). 2. Pozostałe informacje są zawarte w Rozdziale IX. SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Wykonawca spełni warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o którym mowa w pkt 2.1. lit. a) SIWZ, jeżeli wykaże, że uzyskał zgodę Ministra Spraw Wewnętrznych do wykonywania ratownictwa wodnego i tym samym jest podmiotem uprawnionym do wykonywania ratownictwa wodnego zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 656). Uwaga! W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadają siedzibę, określonych w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/UE lub w załączniku VII do dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/81/WE z dnia 13 lipca 2009 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania niektórych zamówień na roboty budowlane, dostawy i usługi przez instytucje lub podmioty zamawiające w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa i zmieniającej dyrektywy 2004/17/WE i 2004/18/WE (Dz. Urz. UE L 216 z 20.08.2009, str. 76, z późn. zm.), lub aby spełniali inne wymogi określone w tych załącznikach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się: 1) Formularz ofertowy Wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 6 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) - zgodnie zapisem pkt. 9. Rozdziau XI.SIWZ; 4) Wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) zgodnie z zapisem pkt. 19. Rozdziału XI. SIWZ. Ponadto Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Do oferty każdy Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ (patrz powyższy pkt. 1 ppkt. 2)). 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. o którym mowa w powyższym pkt. 1 (Załącznik nr 6 do SIWZ). 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w powyższym pkt. 1 (Załącznik nr 6 do SIWZ). 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu dodyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach