Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 10-449 Olsztyn, al. M. J. Piłsudskiego 61A
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5340414 , fax. 089 5340538
- Data zamieszczenia: 2011-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
al. M. J. Piłsudskiego 61A 61A
10-449 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5340414, fax. 089 5340538
REGON: 00444786700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.olsztyn.e-bip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZYGOTOWANIA I WYDAWANIA GORĄCYCH POSIŁKÓW - OBIADÓW DLA KLIENTÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W OLSZTYNIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków składających się z 2 dań (zupa, II danie, kompot) dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie dla 100 osób dziennie przez 7 dni w tygodniu. Szacunkowa liczba posiłków w okresie od dnia 02.01.2012r do 31.12.2012r. wyniesie około 36 000 (tj. spożywać posiłki będzie 100 osób dziennie). W ramach niewykorzystanych środków dopuszcza się podwyższenie ogólnej ilości posiłków tzn., że liczba osób kierowanych przez MOPS w kolejnych miesiącach może ulec podwyższeniu. 2.Wykonawcy starający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać jadłodajnię, bar w centrum lub blisko centrum miasta tj. w rejonie ulic: Pieniężnego, 1 Maja, Partyzantów, Wojska Polskiego, Jagiellońska, Niedziałkowskiego, Limanowskiego, Partyzantów, Dworcowa, Towarowa, Leonharda, Wyszyńskiego, Pstrowskiego, Niepodległości, Szrajbera, Pieniężnego w pobliżu ciągów komunikacyjnych, które ułatwią dojazd podopiecznym MOPS z różnych rejonów miasta Olsztyn. 3.Zamawiający dopuszcza by jadłodajnia była zamknięta w niektóre dni świąteczne pod warunkiem jednak, że Wykonawca z kilkudniowym wyprzedzeniem powiadomi klientów o terminie zamknięcia stołówki i wyda suchy prowiant o wartości określonej w umowie za przygotowany posiłek. Posiłki wydawane będą na podstawie karnetów miesięcznych Zamawiającego, w których będzie imię i nazwisko klienta, okrągła pieczątka MOPS, pieczątka punktu pomocy społecznej. Obiady będą wydawane na podstawie wycinków z karnetu oznaczonych na każdy dzień, po sprawdzeniu tożsamości osoby odbierającej posiłek. Zamawiający pokryje połowę kosztów związanych z wsadem do kotła za niewydane a zamówione obiady w przypadku nieobecności klienta uprawnionego do posiłku w dniu wydania obiadu. Wykaz ilości zjedzonych w danym miesiącu posiłków będzie stanowił załącznik do faktury wystawionej przez Wykonawcę. Różnica wynikająca z ilości zamówionych i niewykorzystanych posiłków będzie podstawą do pokrycia kosztów wsadu do kotła. 4. Posiłki będą wydawane przez 7 dni w tygodniu, co najmniej w godz. od 11.00 do 13.00 5. Kaloryczność posiłków zgodna z normami ustalonymi przez instytut Żywienia i Żywności 6. Sala jadalna jednorazowo powinna pomieścić około 25 osób. 7. Zapewnienie bezpłatnego dostępu do WC wraz z umywalką. 8. Zapewnienie dostępu osobom niepełnosprawnym. 9. Wydawane posiłki muszą być sycące, smaczne, kaloryczne, zdrowe, urozmaicone, estetycznie podane i gorące. 10. Posiłek powinien być przygotowany wg zasad racjonalnego żywienia i obowiązujących przepisów kulinarnych. 11. Klienci powinni otrzymać zawsze gorący posiłek, który zjedzą na miejscu, ewentualnie w drodze wyjątku pobiorą do domu. 12.Wykonawca wyda posiłek w naczynia klienta a w razie wątpliwości, co do ich czystości zapewni pojemniki na żywność bez pobierania dodatkowej opłaty. 12. Personel Wykonawcy powinien być przyjaźnie nastawiony do klientów korzystających z posiłków. Ponadto musi posiadać odpowiednie zaświadczenia dokumentujące dopuszczenie tych osób do pracy przy żywieniu zbiorowym. 13. Wykonawca odpowiada za idealną czystość urządzeń gastronomicznych, w których przygotowywane będą posiłki, estetyczny wygląd i czystość zatrudnionego personelu, idealną czystość technologii przygotowywania i wydawania posiłków. 14. Zamawiający będzie obciążony za wydane klientom posiłki oraz wsad do kotła za niezjedzone a zamówione posiłki. 15. Zamawiający będzie sprawdzać jakość obiadów. W przypadku naruszenia postanowień umowy oraz warunków określonych w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający odstąpi od umowy w trybie natychmiastowym. 16.W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki, o nie gorszej jakości na swój koszt, z innych źródeł i zawiadomić klientów i Zamawiającego o miejscu i terminie wydania posiłków. 17. Wynagrodzenie za sukcesywne wykonywanie przedmiotu umowy będzie wypłacane Wykonawcy w terminie 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury za każdy miesiąc świadczonej usługi. Posiłek obiadowy powinien składać się z dwóch dań, surówki i kompotu: a) pierwsze danie : zupa (400 gram), b)drugie danie : ziemniaki (zamiennie: ryż, makaron, kasza) - każde po 200 gram, sztuka mięsa ( 100 gram - bez sosu, z sosem - 120 gram), kotlet schabowy ( 100 gram), ryba (bez panierki 100 gram, z panierką 120gram), udziec z kurczaka (150 gram), gulasz - potrawka 150 gram, kotlet mielony (80 gram), surówka (100 gram), warzywa gotowane (150 gram), c)kompot (200 gram). Podane gramatury surowców są już po obróbce termicznej. Drugie danie przynajmniej 4 x w tygodniu, w tym w niedzielę, powinno być mięsne (np. sztuka mięsa, udziec kurczaka, kotlet schabowy, stek z piersi kurczaka itp.), Posiłek powinien być przygotowany wg zasad racjonalnego żywienia. Musi być bezwzględnie świeży i przyrządzany w dniu wydawania. Wartość kaloryczna posiłku powinna być zgodna z normami ustalonymi przez instytut Żywienia i Żywności i uwzględniać rację pokarmową dla osób dorosłych. Zamawiający żąda przedstawienia przykładowego jadłospisu na okres 7 dni kalendarzowych, zawierający gramaturę oraz kaloryczność posiłku - wg schematu zawartego w załączniku nr 4 do oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość powtarzania jadłospisu po 7 dniach z możliwością zamiany kolejności zestawów obiadowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 550000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wnoszenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.olsztyn.e-bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja wizyty studyjnej dla członków Mobilnej Grupy Interdyscyplinarnej oraz Powiatowego Zespołu Koordynującego Współpracę w ramach realizacji projektu Schematom Stop! Wspólne działanie instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż
Dodano: 2015-07-15 - Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych dla uczestników szkolenia w ramach projektu Traditional Food Network to improve the transfer of knowledge for innovation - TRAFOON realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Dodano: 2015-05-06 - Usługa świadczenia obsługi konferencji naukowej promującej efekty projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka pt. Wykorzystanie materiałów i konstrukcji inteligentnych do opracowania koncepcji i wykonania innowacyjnego systemu łożyskowania wirników mikroturbin energetycznych, zgodnie z umową nr 01.03.01-00-027/08, realizowanego przez Katedrę Mechaniki i Konstrukcji Maszyn Wydział Nauk Technicznych Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Dodano: 2015-03-19 - Zorganizowanie pobytu Zespołu Pieśni i Tańca Uniwersytetu Warmińsko-Mazurski w Olsztynie na warsztatach szkoleniowych
Dodano: 2015-02-18 - Świadczenie usług hotelowo - gastronomicznych na potrzeby konferencji naukowo - interdyscyplinarnej pt. Mobing w aspekcie ekonomicznym, prawnym i społecznym dla Katedry Ekonomii i Zarządzania Instytucjami Publicznymi i Katedra Prawa Pracy i Zabezpieczenia Społecznego Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Dodano: 2015-02-05 - Świadczenie usługi hotelowej i cateringowej wraz z wynajęciem sali konferencyjnej w ramach programu Lithuania-Poland-Russia Cross-border Co-operation Programme 2007-2013 realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Dodano: 2014-10-28 - Kompleksowa organizacja uroczystej gali wręczenia nagród w konkursie EKO-LIDER Warmii i Mazur
Dodano: 2014-10-02 - Organizacja wizyty studyjnej dla pracowników Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie na potrzeby realizacji projektu pt. Rozwój systemu wsparcia komercjalizacji wiedzy i technologii oraz przedsiębiorczości akademickiej dla wzmocnienia innowacyjności gospodarki Warmii i Mazur w ramach Działania 2.3 - Organizacja Jesiennej Szkoły Ochrony i Komercjalizacji Własności Intelektualnej
Dodano: 2014-10-02 - Organizacja warsztatów obejmująca wynajem 2 sal szkoleniowych, nocleg i wyżywienie w ośrodku wczasowym
Dodano: 2014-09-17 - ZP29/2014 Zapewnienie bazy noclegowo-szkoleniowej celem organizacji przez Wojewódzką Stację Pogotowia Ratunkowego w Olsztynie w dniach 13-16 października 2014 r. XXIV Konferencji Związku Pracodawców Ratownictwa Medycznego SP ZOZ.
Dodano: 2014-09-05