Przetargi.pl
Świadczenie usługi przeglądu sprzętu medycznego dla Szpitala Miejskiego im Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o. z siedzibą w Świnoujściu

Szpital Miesjki im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, Mieszka I 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miesjki im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
    Mieszka I 7
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 812046670
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-swinoujscie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi przeglądu sprzętu medycznego dla Szpitala Miejskiego im Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o. z siedzibą w Świnoujściu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet nr 1 - przegląd sprzętu medycznego zgodnie z SWZPakiet nr 2 - przegląd sprzętu medycznego zgodnie z SWZPakiet nr 3 - przegląd sprzętu medycznego zgodnie z SWZPakiet nr 4 - przegląd sprzętu medycznego zgodnie z SWZPakiet nr 5 - przegląd sprzętu medycznego zgodnie z SWZPakiet nr 6 - przegląd sprzętu medycznego zgodnie z SWZPakiet nr 7 - przegląd sprzętu medycznego zgodnie z SWZPakiet nr 8 - przegląd sprzętu medycznego zgodnie z SWZPakiet nr 9 - przegląd sprzętu medycznego zgodnie z SWZPakiet nr 10 - przegląd sprzętu medycznego zgodnie z SWZPakiet nr 11 - przegląd sprzętu medycznego zgodnie z SWZPakiet nr 12 - przegląd sprzętu medycznego zgodnie z SWZPakiet nr 13 - przegląd sprzętu medycznego zgodnie z SWZPakiet nr 14 - przegląd sprzętu medycznego zgodnie z SWZPakiet nr 15 - przegląd sprzętu medycznego zgodnie z SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50400000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż:Nr Pakietu Wartość polisy1 5 000,002 10 000,003 50 000,004 50 000,005 5 000,006 50 000,007 70 000,008 10 000,009 70 000,0010 50 000,0011 50 000,0012 70 000,0013 70 000,0014 50 000,0015 10 000,00W przypadku złożenia oferty na większą liczbę Pakietów Wykonawca winien wykazać się posiadaniem ubezpieczenia na sumę wartości polis dla poszczególnych Pakietów wskazaną powyżej np. składając ofertę w zakresie Pakietu nr 1, 2 i 3 wartość winna wynosić min. 65.000,00 zł.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.2. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, to wykonawcy ci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach