Przetargi.pl
świadczenie usługi prowadzenia i obsługi Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica) na terenie Gminy Ustka oraz transportu zebranych w nim odpadów

Wójt Gminy Ustka ogłasza przetarg

  • Adres: 76-270 Ustka, ul. Dunina
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 814 42 57
  • Data zamieszczenia: 2020-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Ustka
    ul. Dunina 24
    76-270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 059 814 42 57
    REGON: 77050924000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usługi prowadzenia i obsługi Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica) na terenie Gminy Ustka oraz transportu zebranych w nim odpadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    .Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi prowadzenia i obsługi Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica) na terenie Gminy Ustka oraz transportu zebranych w nim odpadów. Ogólny opis usługi: 1. W ramach dofinansowania uzyskanego dla projektu pn. Realizacja punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na działce nr 20 w miejscowości Wodnica na terenie gminy Ustka” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 gmina Ustka utworzyła PSZOK-a dla właścicieli nieruchomości z terenu gminy. Jest on zlokalizowany w m. Wodnica 70, t.j. na dz. nr 20 w obrębie geodezyjnym Wodnica, gmina Ustka. Teren jest ogrodzony i urządzony, w skład obiektu wchodzą m.in. waga najazdowa, rampa, kontenery na zbierane odpady oraz budynek socjalny. 2. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1) zgodnie z art. 710 Kodeksu Cywilnego (DZ. U. Z 2020 roku poz. 1740) przyjęcie w użyczenie nieruchomości, na której znajduje się PSZOK, wraz z infrastrukturą i urządzeniami, 2) prowadzenie i obsługa w imieniu Gminy Ustka PSZOK-a , 3) odpady zebrane w PSZOK będą transportowane do Regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK) lub przekazywane instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych nie posiadającej statusu RIPOK, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.)., 4) dopuszcza się wykonywanie usługi transportu odpadów z miejsca ich wytworzenia do PSZOK-a przez Wykonawcę, wówczas koszty transportu pokrywa właściciel nieruchomości, z której zostały odebrane odpady. 3. Dane szacunkowe niezbędne do przygotowania oferty: Szacunkowa ilość kilometrów dot. transportu odpadów z PSZOK-a do RIPOK wynosi: 900 km w skali 1 miesiąca, w skali dwunastu miesięcy 10 800 km. Liczba złożonych deklaracji ok. 3200. 4.Wykonawca obowiązany jest do przestrzegania Regulaminu Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla właścicieli nieruchomości z terenu gminy Ustka Wykonawca zobowiązany jest do postępowania z odpadami w sposób zgodny z zasadami gospodarowania określonymi w ustawie o odpadach, ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, wojewódzkim planem gospodarki odpadami oraz wymaganiami ochrony środowiska. 5. Ponieważ przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca obsłudze Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, stosownie do przepisu art. 30 ust. 9 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający określa następujące cechy usługi uwzględniające potrzeby wszystkich użytkowników poprzez odesłanie do przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, w tym w szczególności do działu II rozdziału 6 (zbieranie i transport odpadów), a także ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, aktów prawa miejscowego i wymogów określonych powyżej w opisie przedmiotu zamówienia: a) transport odpadów odbywa się zgodnie z wymaganiami w zakresie ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa życia i zdrowia ludzi, w szczególności w sposób uwzględniający właściwości chemiczne i fizyczne odpadów, w tym stan skupienia, oraz zagrożenia, które mogą powodować odpady, w tym zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach wydanych na podstawie art. 24 ustawy o odpadach, b) transport odpadów niebezpiecznych odbywa się z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych (art. 24 ust. 2 ustawy o odpadach), a w szczególności przepisów ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2020 roku poz. 154 ze zm.), c) zaleca się, aby realizacja zamówienia (usługa transportu odpadów) odbywała się przy pomocy pojazdów o mniejszej uciążliwości dla środowiska, w szczególności w zakresie emisji zanieczyszczeń i hałasu. 6.Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom w części, t.j. transport odpadów. 7. Zamawiający zastrzega, iż z uwagi na treść przepisu art. 9ea pkt 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439 ze zm.) przekazywanie z PSZOK-u przyjętych od właścicieli nieruchomości odpadów zielonych odbywa się bezpośrednio do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, z wyłączeniem pośrednictwa innego zbierającego odpady. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz projekt umowy załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) zezwolenie na zbieranie odpadów - zgodnie z art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 roku poz. 797 ze zm.), b) wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Ustka zgodnie z art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz U z 2020 r. poz. 1439);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony formularz „Formularz oferty”. Wraz z ofertą powinny być złożone: .1. Formularz oferty, przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; .2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3.oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie. 5.Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2020 poz. 346), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 6.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 19.5.2, 19.5.3 SIWZ w zakresie przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy PZP. Dodatkowo do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego w formie oryginału (o którym mowa w pkt 7.4 SIWZ) albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, potwierdzający, że określony potencjał dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu został Wykonawcy faktycznie udostępniony.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach