Przetargi.pl
Świadczenie usługi pralniczej dla SP ZOZ Oborniki.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-600 Oborniki, Szpitalna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48(61)2973600 , fax. +48(61)2960079
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Szpitalna 2
    64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. +48(61)2973600, fax. +48(61)2960079
    REGON: 00030660900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oborniki.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 2 w Obornikach

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi pralniczej dla SP ZOZ Oborniki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pralniczej dla SP ZOZ w Obornikach przez okres 24 miesięcy. 2. W zakres wykonywanej usługi wchodzą: a) pranie bielizny, odkażanie, wybielanie, prasowanie, maglowanie bielizny: oddziałowej,operacyjnej, noworodkowej i dziecięcej (białej, zielonej i kolorowej) z wyjątkiem odzieży ochronnej personelu wymagane jest prasowanie oraz innego asortymentu takiego jak: koce, poduszki, zasłony, materace, odzież ochronna i robocza, mopy, ścierki, itd. b) wykonywanie usług szwalniczych (naprawy rzeczy porwanych, odprutych kieszeni, uzupełnienie oderwanych guzików itd.), c) odbiór brudnej bielizny z siedziby Zamawiającego codziennie w dni robocze oraz w razie potrzeby w soboty - wzór formularza stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ, d) przywóz czystej bielizny do siedziby Zamawiającego jw. e) Zamawiający określa przedmiot zamówienia w kg w całym okresie obowiązywania umowy w załączniku Nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy, f) Zamawiający na podstawie wykonania w roku 2020 podaje średnie ilości bielizny do prania: dziennie - ok. 143,42 kg miesięcznie - ok. 4 445,97 kg rocznie - ok. 53 351,65 kg Wyżej wymienione ilości są wielkościami szacunkowymi i są zależne od ilości pacjentów. g) Proces prania winien być zgodny z wymaganiami sanitarno – epidemiologicznymi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, h) Wykonawca brudną bieliznę podda dezynfekcji, środki używane do dezynfekcji i prania mają spełniać wymogi zgodnie z obowiązującym prawem w tym zakresie (ustawa o produktach biobójczych i inne) oraz posiadać opinię PZH, i) Bieliznę znacznie zanieczyszczoną krwią należy poddać wstępnej dezynfekcji, j) Stosowane środki do prania asortymentu bielizny noworodkowo- dziecięcej powinny być zgodne z obowiązującym prawem w tym zakresie (referencjami np. Instytutu Matki i Dziecka), k) Wykluczamy wykorzystywanie w technologii prania podchlorynu sodu, l) Wykonawca dostarcza czystą bieliznę do Zamawiającego w opakowaniach, które winny chronić ją przed zabrudzeniem (opakowana bielizna jest zabezpieczona drugim opakowaniem ochronnym – wykonanym z materiału tzw. pokrowiec), ł) Zamawiający zapewnia worki foliowe do brudnej bielizny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, o ile zostały określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił dokument wystawiony przez Państwowego Inspektora Sanitarnego potwierdzający, że Wykonawca spełnienia wymagania w zakresie warunków higieniczno-sanitarnych. Spełnienie wymagań będzie weryfikowane przez Zamawiającego poprzez analizę przedłożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne wymagane dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego: 1. Referencje np. Instytutu Matki i Dziecka potwierdzające, że stosowane w pralni Wykonawcy środki do prania bielizny noworodkowo – dziecięcej są zgodne z obowiązującym prawem w tym zakresie. 2. Podpisany wzór umowy o świadczenie usługi - załącznik nr 3 SIWZ 3. Podpisany wzór umowy dzierżawy – załącznik nr 3.1 do SIWZ 4. Wykaz wykonanych/wykonywanych usług – załącznik nr 5 do SIWZ 5. Oświadczenie na podstawie art. 91 ust. 3a ustawy Pzp, informujące czy wybór Wykonawcy będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach