Przetargi.pl
Świadczenie usługi portierskiej w siedzibie Pyrzyckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. zlokalizowanej w Pyrzycach przy ul. Kościuszki 26 oraz zabezpieczenie 4 studni głębinowych zlokalizowanych przy ul. Warszawskiej w Pyrzycach poprzez wysłanie na wezwanie Zamawiającego grupy patrolowo-interwencyjnej

Pyrzyckie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 74-200 Pyrzyce, ul. Kościuszki
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 915 791 960 , fax. 915 701 225
  • Data zamieszczenia: 2019-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pyrzyckie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
    ul. Kościuszki 26
    74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie
    tel. 915 791 960, fax. 915 701 225
    REGON: 81087750300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppkpyrzyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: przedsiębiorstwo komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi portierskiej w siedzibie Pyrzyckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. zlokalizowanej w Pyrzycach przy ul. Kościuszki 26 oraz zabezpieczenie 4 studni głębinowych zlokalizowanych przy ul. Warszawskiej w Pyrzycach poprzez wysłanie na wezwanie Zamawiającego grupy patrolowo-interwencyjnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest świadczenie usługi portierskiej w siedzibie Pyrzyckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z .o.o. zlokalizowanej w Pyrzycach przy ul. Kościuszki 26 (CPV: 98341120-2 usługa portierska) oraz zabezpieczenie 4 studni głębinowych zlokalizowanych przy ul. Warszawskiej w Pyrzycach poprzez wysłanie na wezwanie Zamawiającego grupy patrolowo-interwencyjnej( CPV: 79715000-9 usługi patrolowe). Usługa będzie świadczona w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. bez przerwy 24 godziny na dobę wg przygotowanego harmonogramu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Usługa portierska w siedzibie Pyrzyckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. zlokalizowanej w Pyrzycach przy ul. Kościuszki 26 a) fizyczna ochrona obiektu wraz z mieniem znajdującym się z nim, wykonywana w systemie całodobowym zmianowym przez wszystkie dni tygodnia. Ochrona będzie realizowana za pośrednictwem jednego punktu całodobowego, obsadzonego przez jednego pracownika – portiernia. b) ochrona fizyczna obiektu polegać będzie na czuwaniu nad bezpieczeństwem osób oraz mienia w ochranianym obiekcie, a w szczególności: - zapewnieniu bezpieczeństwa pracowników, interesantów i gości przebywających w obiekcie, - zapewnienia bezpieczeństwa mienia znajdującym się w ochranianym obiekcie. c) Portierów winna charakteryzować wysoka kultura osobista, komunikatywność i uczynność. d)Powinni być ubrani w jednolite i schludne uniformy oraz posiadać identyfikatory ze zdjęciem. e) do obowiązków należy: • wydawanie i przyjmowanie kluczy uprawnionym osobom; • odbieranie telefonów w połączeniach przychodzących po godzinach pracy sekretariatu (15:00 -7:00) • utrzymanie w czystości chodnika, oraz parkingu przed siedzibą PPK, w okresie zimowym natomiast odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem w/w obszaru; • prowadzenie ewidencji wydawanych kluczy; • informowanie oraz kierowanie do odpowiednich działów petentów PPK; • dobra znajomość topografii siedziby PPK; • zawiadamianie administracji PPK o ewentualnych awariach i usterkach, oraz zdarzeniach odbiegających od standardów działania PPK; • w nadzwyczajnych okolicznościach działanie w granicach obowiązującego prawa i przysługujących uprawnień, a także niezwłoczne powiadamianie właściwych organów (straż pożarna, policja); • wpisywanie zauważonych nieprawidłowości do książki usterek i przekazywanie codziennie raportów; • sprawdzenie siedziby PPK po opuszczeniu pomieszczeń przez pracowników, dbając o to by na terenie budynku nie pozostawały osoby postronne, oraz pod kątem zamknięcia bram wejściowych, okien, drzwi; • w przypadku awarii, pożaru, włamania itp. natychmiastowe powiadomienie odpowiednich służb; • Wykonawca na swój koszt wyposaży pracowników ochrony w urządzenie do monitorowania czasu, miejsca i rezultatów pracy w czasie rzeczywistym z zastosowaniem technologii transmisji danych opartej na GPRS. 2.2. Zabezpieczenie 4 studni głębinowych zlokalizowanych przy ul. Warszawskiej. Wykonawca zapewni zabezpieczenie 4 studni głębinowych zlokalizowanych przy ul. Warszawskiej w Pyrzycach poprzez wysłanie na wezwanie Zamawiającego grupy patrolowo-interwencyjnej. Zabezpieczenie dotyczy 4 studni głębinowych S10, S11, S12 i S16 znajdujących się na ogrodzonym terenie o powierzchni 50m2. Teren jest wyposażony w monitoring i w sytuacji stwierdzenia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, że na teren wszedł ktoś nieuprawniony nastąpi wezwanie grupy patrolowo-interwencyjnej. W przypadku otrzymanego wezwania Wykonawca zobowiązany jest przybyć na miejsce zdarzenia najpóźniej w ciągu 15 minut i podjąć działania zmierzające do ustalenia okoliczności wskazujących na popełnienie przestępstwa, jeśli takowe wystąpiły, z równoczesnym powiadomieniem stosownych organów porządkowych. Z każdej przeprowadzonej interwencji Wykonawca złoży sprawozdanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98341120-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiada aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach