Przetargi.pl
Świadczenie usługi polegającej na zabezpieczeniu stałego dostępu do internetu za pomocą łącza przewodowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-012 Łódź, ul.Kilińskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6324034 , fax. 42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2019-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul.Kilińskiego 102
    90-012 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6324034, fax. 42 6324130
    REGON: 004345575
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mops.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi polegającej na zabezpieczeniu stałego dostępu do internetu za pomocą łącza przewodowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Świadczenie usługi polegającej na zabezpieczeniu stałego dostępu do internetu za pomocą łącza przewodowego do niżej wymienionych placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi: 1) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 90-440 Łódź, ul. Kilińskiego 102/102a, 2) I Wydział Pracy Środowiskowej MOPS, 91-016 Łódź, ul. T. Kutrzeby 16, 3) II Wydział Pracy Środowiskowej MOPS, 93-217 Łódź, ul. Grota Roweckiego 30, 4) III Wydział Pracy Środowiskowej MOPS, 93-540 Łódź, ul. Będzińska 5, 5) Wydział Wspierania Pieczy Zastępczej, w Łodzi, 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149, 6) Wydział Wspierania Pieczy Zastępczej, 90-159 Łódź, ul. Małachowskiego 74, 7) Miejski Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, 93-173 Łódź, ul. Lecznicza 6, 8) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-027 Łódź, ul. Limanowskiego 194/196, 9) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-812 Łódź, ul. Tokarzewskiego 53, 10) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-850 Łódź, ul. Marysińska 36, 11) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-362 Łódź, ul. Motylowa 4, 12) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-051 Łódź, ul. Rybna 18, 13) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 94-209 Łódź, ul. Perla 2, 14) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 94-002 Łódź, ul. Sprinterów 11, 15) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-078 Łódź, ul. Kasprzaka 27, 16) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 94-023 Łódź, ul. Karolewska 70/76, 17) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 90-329 Łódź, Al. Piłsudskiego 67, 18) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 90-132 Łódź, ul. Tramwajowa 21, 19) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 90-303 Łódź, ul. 10 Lutego 7/9, 20) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 90-413 Łódź, ul. Piotrkowska 61, 21) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 94- 524 Łódź, ul. Sacharowa 21, 22) Punkt Pracy Socjalnej III WPŚ, 93-177 Łódź, ul. Dąbrowskiego 33, 23) Punkt Pracy Socjalnej III WPŚ, 93-523 Łódź, ul. Paderewskiego 47 (A), 24) Punkt Pracy Socjalnej III WPŚ, 93-523 Łódź, ul. Paderewskiego 47 (B), 25) Punkt Pracy Socjalnej III WPŚ, 93-311 Łódź, ul. Rzgowska 170, 26) Dom Dziennego Pobytu „Wrzos” I WPŚ, 91-134 Łódź, ul. Rojna 52, 27) Dom Dziennego Pobytu „Zacisze” I WPŚ, 91-836 Łódź, ul. Organizacji WiN 37, 28) Dom Dziennego Pobytu „Nasz Dom” I WPŚ, 91-053 Łódź, ul. Wrocławska 10, 29) Dom Dziennego Pobytu I WPŚ, 94-247 Łódź, ul. Borowa 6, 30) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych I WPŚ, 91-128 Łódź, ul. Rojna 18a, 31) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych I WPŚ - Filia, 90-430 Łódź, ul. Piotrkowska 121, 32) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 92-508 Łódź, ul. Ćwiklińskiej 18, 33) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 92-503 Łódź, ul. Smetany 4, 34) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 90-252 Łódź, ul. Jaracza 36, 35) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 90-125 Łódź, ul. Narutowicza 37, 36) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 92-003 Łódź, ul. Zbocze 2a, 37) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 90-001 Łódź, ul. Podgórna 2/14, 38) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych II WPŚ, 92-508 Łódź, ul. Ćwiklińskiej 5a, 39) Klub Integracji Społecznej MOPS, 90-345 Łódź, ul. Księży Młyn 2, 40) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 93-192 Łódź, ul. Senatorska 4, 41) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 93-166 Łódź, ul. Lelewela 17, 42) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 93-562 Łódź, ul. Obywatelska 69, 43) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 90-718 Łódź, ul. 1 Maja 24/26, 44) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 93-344 Łódź, ul. Fabryczna 19, 45) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 90-419 Łódź, Al. Kościuszki 29, 46) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 90-451 Łódź, ul. Piotrkowska 203/205, 47) Klub Integracji Społecznej MOPS, 94-025 Łódź, ul. Objazdowa 17. 48) Schronisko dla Bezdomnych Kobiet, 93-259 Łódź, ul. Gałczyńskiego 7, 49) Punkt Wsparcia dla Osób Bezdomnych MOPS, 90-271 Łódź, ul. Wschodnia 32. 2. Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt urządzenia niezbędne do zapewnienia prawidłowego i bezawaryjnego świadczenia usługi przez cały okres jej realizacji, tj. musi zainstalować (o ile to jest niezbędne) własne urządzenia odbiorczo - nadawcze. Urządzenia te będą w użytkowaniu Zamawiającego, ale pozostaną własnością Wykonawcy, który na czas realizacji przedmiotowego zamówienia udzieli gwarancji na wyżej wymienione urządzenia. 3. Koszty związane z instalacją i bieżącym utrzymaniem urządzeń odbiorczo - nadawczych pokrywa Wykonawca. 4. Zamawiający wymaga łącza internetowego bez limitu transferu danych i bez spadku transferu związanego ze zwiększeniem ilości pobieranych danych. Nie dopuszcza się pogorszenia parametrów transmisji danych przy połączeniach z internetem. 5. Łącze dostępu do sieci internet będzie posiadać stałe publiczne adresy IP, nie będące w zakresie zastrzeżonym lub zawartym w dokumencie RFC 1918, bez blokad portów IP w warstwie 4. 6. Wykonawca zapewni dostęp do internetu bez jakichkolwiek ograniczeń czasu dostępu. 7. W ramach zamówienia Wykonawca doprowadzi sygnał do placówek Zamawiającego i przekaże informacje (rodzaj łącza, hasła, numery IP) potrzebne do podłączenia komputerów Zamawiającemu najpóźniej do dnia rozpoczęcia świadczenia usługi. 8. Zamawiający wymaga zablokowania w dostępie do internetu wszelkich płatnych usług, które powodują lub mogą powodować w przyszłości obowiązek zapłaty jakichkolwiek dodatkowych opłat. 9. Zamawiający wymaga, aby zapłata za realizację przedmiotowego zamówienia płatna była w miesięcznych opłatach abonamentowych w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 10. Instalacja urządzeń niezbędnych do zapewnienia realizacji usługi w miejscu docelowym zrealizowana zostanie najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy. 11. Wykonawca zobowiązuje się dokonać instalacji urządzeń niezbędnych do realizacji usługi w sposób nieutrudniający pracy Zamawiającego, a także dokonać niezwłocznie wszelkich napraw uszkodzeń mienia Zamawiającego powstałych w czasie instalacji. 12. Termin rozpoczęcia świadczenia usługi internetowej nastąpi najpóźniej w ciągu 4 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 13. Usługa internetowa będzie świadczona do dnia 31.01.2021 roku. 14. Dniem roboczym na potrzeby niniejszego zamówienia będzie każdy dzień roku niebędący dniem wolnym od pracy, w rozumieniu przepisów prawa powszechnie obowiązującego, z wyjątkiem sobót. 15. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca doprowadził sygnał umożliwiający podłączenie dowolnej ilości komputerów do internetu w danej placówce. 16. W ramach obsługi serwisowej Wykonawca zapewni Zamawiającemu w ramach oferty cenowej przez cały okres trwania umowy techniczną pomoc związaną ze świadczeniem usługi internetowej. 17. Zamawiający wyklucza przesyłanie internetu drogą radiową. 18. Zamawiający wymaga przepustowości łącza internetowego 500/500 Mb/s dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, 90-012 Łódź, ul. Kilińskiego 102/102a. 19. Zamawiający wymaga przepustowości łącza internetowego minimum 250/30 Mb/s dla niżej wymienionych placówek: 1) I Wydział Pracy Środowiskowej MOPS, 91-016 Łódź, ul. T. Kutrzeby 16, 2) II Wydział Pracy Środowiskowej MOPS, 93-217 Łódź, ul. Grota Roweckiego 30, 3) III Wydział Pracy Środowiskowej MOPS, 93-540 Łódź, ul. Będzińska 5, 4) Wydział Wspierania Pieczy Zastępczej, w Łodzi, 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149, 5) Wydział Wspierania Pieczy Zastępczej, 90-159 Łódź, ul. Małachowskiego 74, 6) Miejski Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, 93-173 Łódź, ul. Lecznicza 6, 20. Zamawiający wymaga przepustowości łącza internetowego minimum 100/20 Mb/s dla niżej wymienionych placówek: 1) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-027 Łódź, ul. Limanowskiego 194/196, 2) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-812 Łódź, ul. Tokarzewskiego 53, 3) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-850 Łódź, ul. Marysińska 36, 4) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-362 Łódź, ul. Motylowa 4, 5) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-051 Łódź, ul. Rybna 18, 6) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 94-209 Łódź, ul. Perla 2, 7) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 94-002 Łódź, ul. Sprinterów 11, 8) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 91-078 Łódź, ul. Kasprzaka 27, 9) Punkt Pracy Socjalnej I WPŚ, 94-023 Łódź, ul. Karolewska 70/76, 10) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 90-329 Łódź, Al. Piłsudskiego 67, 11) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 90-132 Łódź, ul. Tramwajowa 21, 12) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 90-303 Łódź, ul. 10 Lutego 7/9, 13) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 90-413 Łódź, ul. Piotrkowska 61, 14) Punkt Pracy Socjalnej II WPŚ, 94- 524 Łódź, ul. Sacharowa 21, 15) Punkt Pracy Socjalnej III WPŚ, 93-177 Łódź, ul. Dąbrowskiego 33, 16) Punkt Pracy Socjalnej III WPŚ, 93-523 Łódź, ul. Paderewskiego 47 (A), 17) Punkt Pracy Socjalnej III WPŚ, 93-523 Łódź, ul. Paderewskiego 47 (B), 18) Punkt Pracy Socjalnej III WPŚ, 93-311 Łódź, ul. Rzgowska 170, 19) Dom Dziennego Pobytu „Wrzos” I WPŚ, 91-134 Łódź, ul. Rojna 52, 20) Dom Dziennego Pobytu „Zacisze” I WPŚ, 91-836 Łódź, ul. Organizacji WiN 37, 21) Dom Dziennego Pobytu „Nasz Dom” I WPŚ, 91-053 Łódź, ul. Wrocławska 10, 22) Dom Dziennego Pobytu I WPŚ, 94-247 Łódź, ul. Borowa 6, 23) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych I WPŚ, 91-128 Łódź, ul. Rojna 18a, 24) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych I WPŚ - Filia, 90-430 Łódź, ul. Piotrkowska 121, 25) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 92-508 Łódź, ul. Ćwiklińskiej 18, 26) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 92-503 Łódź, ul. Smetany 4, 27) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 90-252 Łódź, ul. Jaracza 36, 28) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 90-125 Łódź, ul. Narutowicza 37, 29) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 92-003 Łódź, ul. Zbocze 2a, 30) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych II WPŚ, 92-508 Łódź, ul. Ćwiklińskiej 5a, 31) Dom Dziennego Pobytu II WPŚ, 90-001 Łódź, ul. Podgórna 2/14, 32) Klub Integracji Społecznej MOPS, 90-345 Łódź, ul. Księży Młyn 2, 33) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 93-192 Łódź, ul. Senatorska 4, 34) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 93-166 Łódź, ul. Lelewela 17, 35) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 93-562 Łódź, ul. Obywatelska 69, 36) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 90-718 Łódź, ul. 1 Maja 24/26, 37) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 93-344 Łódź, ul. Fabryczna 19, 38) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 90-419 Łódź, Al. Kościuszki 29, 39) Dom Dziennego Pobytu III WPŚ, 90-451 Łódź, ul. Piotrkowska 203/205, 40) Klub Integracji Społecznej MOPS, 94-025 Łódź, ul. Objazdowa 17. 21. Zamawiający wymaga przepustowości łącza internetowego minimum 30/6 Mb/s dla niżej wymienionych placówek: 1) Schronisko dla Bezdomnych Kobiet, 93-259 Łódź, ul. Gałczyńskiego 7, 2) Punkt Wsparcia dla Osób Bezdomnych MOPS, 90-271 Łódź, ul. Wschodnia 32. 22. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie liczby placówek w wyniku zmian organizacyjnych, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. W takim przypadku Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie tylko za ilość aktywnych abonamentów, tj. abonamentów w placówkach, w których usługa będzie świadczona. 23. Usługa internetowa musi być świadczona zgodnie z obowiązującymi przepisami z wykorzystaniem istniejącej wewnętrznej sieci. 24. Zamawiający zobowiązuje się zapewnić Wykonawcy, w celu wykonania zamówienia dostęp do miejsca świadczenia usługi, w tym budynków i pomieszczeń na czas wykonywania prac instalacyjnych i naprawy awarii w czasie trwania zamówienia. 25. Zamawiający zobowiązuje się używać urządzeń zgodnych z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i uwarunkowaniami technicznymi. 26. Klauzule waloryzacyjne zostały określone we wzorze umowy. 27. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku okoliczności leżących po stronie Zamawiającego dotyczących likwidacji bądź zwiększenia ilości placówek, związane ze zmianami organizacyjnymi Zamawiającego. 28. Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie wadliwie działającej usługi oraz usunięcie awarii i przywrócenie prawidłowego działania usługi będzie wynosił nie więcej niż 12 godzin od chwili zgłoszenia. 29. Naliczanie czasu usunięcia awarii rozpoczyna się od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. 30. Zamawiający będzie zgłaszał awarię drogą elektroniczną na adres e-mail podany w ofercie. 31. Wykonawca gwarantuje całodobowe wsparcie techniczne w zakresie zgłaszania awarii oraz konsultacji technicznych dotyczących świadczenia usług. 32. Wykonawca będzie wystawiał fakturę, która musi zawierać następujące dane: Nabywca: Miasto Łódź ul. Piotrkowska 104 90 - 926 Łódź NIP 7250028902 Odbiorca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Kilińskiego 102/102a 90 - 012 Łódź 33. Kwota do zapłaty wyszczególniona na fakturze musi wynikać z sumy ilości abonamentów miesięcznych za dany miesiąc kalendarzowy obliczonych zgodnie z cenami jednostkowymi zawartymi w ofercie Wykonawcy. 34. W przypadku świadczenia usługi dostępu do internetu za okres niepełnego miesiąca Wykonawca otrzyma 1/30 opłaty abonamentowej za każdy dzień wykonanej usługi, przy przyjęciu, iż średniorocznie miesiąc liczy 30 dni, za każdy abonament. 35. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się miesiąc kalendarzowy. 36. Należność za wykonaną usługę dostępu do internetu będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi, 90-012 Łódź, ul. Kilińskiego 102/102a. 37. Należności wynikające z faktury płatne będą przelewem na konto wskazane na fakturze. 38. Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 39. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3) Wykonawca zobowiązany jest do określenia numerów telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz dokonania innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, 4) Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia swoich służb wewnętrznych o wysokości abonamentów obowiązujących dla poszczególnych placówek wskazanych w pkt. 18 - 21 przez Zamawiającego, 5) Wykonawca wyznaczy opiekuna handlowego w celu zapewnienia bieżącej obsługi Zamawiającego w zakresie świadczonych usług, z którym będzie możliwość kontaktowania się drogą e-mailową i telefoniczną we wszystkie dni robocze, w godzinach pracy Zamawiającego. 40. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę realizacji przedmiotu zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiadał za działania lub zaniechania Podwykonawców jak za własne. 41. Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia wyjaśnień dotyczących realizacji umowy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 42. W przypadku zmiany numerów telefonów, faksu lub adresu poczty elektronicznej u Wykonawcy, niezwłocznie Wykonawca zgłasza ten fakt Zamawiającemu na piśmie. 43. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. 1) Czynności objęte przedmiotem umowy, jeżeli polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) muszą być wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub Podwykonawca złoży w dniu zawarcia umowy oświadczenie potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa powyżej na umowę o pracę. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę faktu zatrudniania osób na umowę o pracę, 2) Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę opiekuna handlowego wykonującego czynności w trakcie realizacji zamówienia polegające na kontaktach z Zamawiającym, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, 3) W terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia niniejszej umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu pisemne oświadczenie o spełnieniu obowiązku wskazanego w ppkt. 1. 4) Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo na żądanie Zamawiającego oraz w terminie przez niego wskazanym, nie krótszym niż 5 dni roboczych złożyć pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w ppkt. 1 i 2. Wykonawca uprawniony jest do częściowej anonimizacji danych osobowych pracowników, w szczególności bez adresów i numerów PESEL. Informacje takie jak imię i nazwisko, data zawarcia umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5) Zatrudnienie, o którym mowa w ppkt. 1 będzie trwać w całym okresie wykonywania przedmiotu zamówienia, a w przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia, na podstawie umowy z dotychczas zatrudnioną osobą - ppkt. 2 - 4 stosuje się odpowiednio. 6) W przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę / Podwykonawcę we wskazanym przez Zamawiającego terminie dokumentów o jakich mowa w ppkt. 4 Zamawiający uprawniony jest do naliczenia kary umownej. 44. Wykonawca będzie miał obowiązek posiadać polisę OC od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w kwocie nie mniejszej niż 50.000,00 złotych i dostarczy ją Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. 45. Jeżeli polisa OC wystawiona zostanie na okres krótszy niż okres na jaki zawarto umowę, Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu nie później niż 30 dni przed upływem terminu obowiązywania polisy OC, dokumenty potwierdzające przedłużenie jej obowiązywania. 46. W razie nieprzedłużenia polisy OC przez Wykonawcę, Zamawiający będzie miał prawo zawarcia umowy ubezpieczenia na rzecz Wykonawcy, a koszty tego ubezpieczenia potrącone zostaną z wynagrodzenia Wykonawcy. 47. Kary umowne zostały określone we wzorze umowy. 48. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu umowy. 49. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Kilińskiego 102/102a, 90-012 Łódź, sekretariat@mops.lodz.pl, Telefon 42 685 43 62, Faks 42 632 41 30. 2) We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem przez MOPS w Łodzi danych osobowych można się kontaktować z Inspektorem Danych Osobowych za pomocą poczty elektronicznej pod adresem: ochronadanych@mops.lodz.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług polegających na zapewnieniu stałego dostępu do internetu za pomocą łącza przewodowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi. 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zgodnie z Zarządzeniem nr 24/2014 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi z dnia 30 czerwca 2014 roku w sprawie normatywów kancelaryjno-archiwalnych używanych w jednostce organizacyjnej Pani/Pana dane osobowe zawarte w dokumentacji przetargowej będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia pierwszego stycznia roku następnego, w którym nastąpiło zakończenie sprawy, w toku której dokumentacja ta została wytworzona, bądź też jeżeli przepisy prawa powszechnie obowiązującego łączą początek biegu tego okresu z zaistnieniem innego określonego zdarzenia to okres ten liczony jest od pierwszego stycznia roku następującego po roku, w którym zdarzenie to nastąpiło, natomiast dane osobowe znajdujące się w umowie zawartej w wyniku postępowania przetargowego będą przechowywane przez okres 10 lat od dnia pierwszego stycznia roku następnego, w którym nastąpiło zakończenie sprawy, w toku której dokumentacja ta została wytworzona, bądź też jeżeli przepisy prawa powszechnie obowiązującego łączą początek biegu tego okresu z zaistnieniem innego określonego zdarzenia to okres ten liczony jest od pierwszego stycznia roku następującego po roku, w którym zdarzenie to nastąpiło. 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 50. Nie przysługuje Pani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72400000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jest wpisany do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 14 lipca 2004 roku - Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2018 roku poz. 1954 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę, albo miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdz. VII pkt 5 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VII pkt. 6 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis rozdz. VII pkt. 7 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia stosuje się. Numeracja zgodna ze SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach