Przetargi.pl
Świadczenie usługi polegającej na wywozie nieczystości płynnych z komór osadników, studzienek kanalizacyjnych przynależnych do budynków administrowanych przez ZGL POŁUDNIE w Jeleniej Górze .

Zakład Gospodarki Lokalowej "Południe" w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-560 Jelenia Góra, Plac Piastowski 2A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6428200 , fax. 075 6428201
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Lokalowej "Południe" w Jeleniej Górze
    Plac Piastowski 2A 2A
    58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6428200, fax. 075 6428201
    REGON: 23119398000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi polegającej na wywozie nieczystości płynnych z komór osadników, studzienek kanalizacyjnych przynależnych do budynków administrowanych przez ZGL POŁUDNIE w Jeleniej Górze .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usługi polegającej na wywozie nieczystości płynnych z komór osadników, studzienek kanalizacyjnych przynależnych do budynków administrowanych przez ZGL POŁUDNIE w Jeleniej Górze . Maksymalny planowany roczny wywóz wynosi 14.164,00 m3. W ilośc
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 904100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 4.000,00 zł, słownie: cztery tysiące złotych na całe zadanie. Zamawiający dopuszcza wnoszenie wadium na części: a) część I 2.000,00 zł b) część II 2.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust. l ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655), tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i 2 ustawy Pzp., oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą złożyć oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. l pkt. l-4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych , 3. Sposób dokonania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy. 1) Zamawiający dokonuje oceny spełniania warunków formalnych wymaganych od Wykonawcy oraz prawidłowości treści oferty na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w punkcie 9 SIWZ na zasadzie spełnia - nie spełnia. 2) Nie spełnienie przez Wykonawcę warunków wymaganych skutkować będzie odpowiednio: a) wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z postanowieniami art. 24 ust. l i 2 pzp za nie spełnianie warunków udziału w postępowaniu, b) odrzuceniem oferty zgodnie z postanowieniami art. 89 pzp jeżeli oferta: jest niezgodna z ustawą; jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt 3; jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; zawiera błędy w obliczeniu ceny; wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki , o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3. 4. Wykonawca powinien zadbać, aby treść oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą jednoznacznie potwierdzała spełnianie każdego z warunków wymaganych przepisami pzp oraz postanowieniami treści siwz. Informacje składane w ofercie powinny przedstawiać stan prawny i faktyczny na dzień składania oferty. Wykonawca odpowiada za prawdziwość danych i informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach składanych w ofercie oraz kompletność oferty. 5. Zgodnie z art. 92 ust. l pkt 2 i pkt 3 Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomi Wykonawców którzy złożyli oferty o Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty stanowiące ofertę : 1) Ofertę na formularzu ofertowym, o treści zgodnej z załączonym wzorem formularza, szczegółowo wypełnioną i podpisaną, wzór: Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, wzór: Załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają łącznie. 3) Dokument potwierdzający wpłacenie/wniesienie wadium. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej - należy do oferty załączyć kopię dokumentu . 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną dopuszcza się załączenie umowy spółki cywilnej. 5) Zezwolenie w formie decyzji wydanej przez Prezydenta Miasta Jeleniej Góry na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na obszarze Miasta Jelenia Góra obejmującej okres realizacji zamówienia - wydane zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 z późn. zm.). W przypadku gdy okres obowiązywania zezwolenia jest krótszy niż okres realizacji zamówienia dopuszcza się wykazanie aktualnego zezwolenia na dzień otwarcia ofert i promesy zezwolenia na brakujący okres. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zezwolenie musi być złożone przez co najmniej jednego wykonawcę. 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 7) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 8) Doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać minimum 2 usługi polegające na wywozie nieczystości płynnych poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. - wzór: Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca 9) Potencjał techniczny - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - wzór: Załącznik nr 4 do SIWZ. Wymagane jest posiadanie co najmniej 1 samochodu asenizacyjnego na jedno zadanie (2 zadania - 2 samochody asenizacyjne) spełniających warunki techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz.U. Nr 193 poz. 1617), wyposażonych między innymi we wskaźnik lub przepływomierz służący do określenia ilości pobranych ścieków oraz zaopatrzonymi w odpowiedniej długości węże (długość węży uzależniona jest od odległości usytuowania szamba od miejsca postoju pojazdu - do 30 mb); W przypadku składania oferty na 2 zadania w/w warunek musi być spełniony łącznie. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie 10) Potencjał kadrowy - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie 1 osoby, na stanowisku kierowcy na jedno zadanie ( 2 zadania - 2 osoby na stanowisku kierowcy). Do oferty należy dołączyć świadectwa kwalifikacyjne wykazanych kierowców lub zaświadczenie wystawione przez Wykonawcę o spełnianiu przez wykazanych kierowców warunków umożliwiających wykonywanie zawodu (posiadane prawo jazdy). - wzór: Załącznik nr 5 do SIWZ . W przypadku składania oferty na 2 zadania w/w warunek musi być spełniony łącznie. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie 11) Aktualną polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia o wartości co najmniej a) 100.000 zł w przypadku składania oferty na zadanie 1, b) 100.000 zł w przypadku składania oferty na zadanie 2. c) 200. 000 zł w przypadku składania oferty na dwa zadania. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez ca najmniej jednego wykonawcę WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O ZAMÓWIENIE: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. 9. niniejszej specyfikacji. Ponadto tacy Wykonawcy winni spełnić warunek określony w art. 23 ust. 2 Ustawy ustanawiając i wskazując Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt.l, musi się znajdować w ofercie wspólnej wykonawców. 3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania ; zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia , których oferta została wybrana, powinni przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę (umowę konsorcjum). 5. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców powinna spełniać następujące wymagania: a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ, b) dokumenty wspólne: oferta cenowa, wykaz wykonanych usług, wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. l pkt. l-4 Ustawy, oświadczenie o zapoznaniu się z treścią projektu umowy, wadium oraz polisę składa Pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie, uznana za najkorzystniejszą niezwłocznie przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą w swojej treści m.in. następujące postanowienia: a) wyznaczenie spośród siebie podmiot (lidera ) upoważnionego do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących Umowę, wystawiania faktur, przyjmowania płatności i przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie Umowę, b) określenie szczegółowo sposobu współdziałania przy wykonywaniu usług, a) zadeklarowanie solidarnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu zamówienia b) określenie terminu obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia. 7. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgl.jga.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach