Przetargi.pl
Świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu badań wstępnych, okresowych i kontrolnych oraz szczepień pracowników Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 13 Biur Powiatowych.

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 25-414 Kielce, ul. Warszawska 430
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3490900
  • Data zamieszczenia: 2010-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny
    ul. Warszawska 430 430
    25-414 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3490900
    REGON: 01061308300122
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arime.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu badań wstępnych, okresowych i kontrolnych oraz szczepień pracowników Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 13 Biur Powiatowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Warunki i sposób udzielania świadczeń zdrowotnych będą realizowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r (Dz. U. Nr 69, poz.332 ze zm.) w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy. 2 Osoby objęte umową, mające skierowanie od pracodawcy (§4 w-w rozporządzenia) mogą być rejestrowane osobiście lub telefonicznie i badane zgodnie ze wskazówkami metodycznymi, stanowiącymi załącznik nr 1 do w-w rozporządzenia. 3 Badania profilaktyczne będą przeprowadzane przez Wykonawcę na podstawie skierowania wystawionego przez Zamawiającego, podpisanego przez osobę zatrudnioną w komórce Biura Zarządzania Zasobami Ludzkimi. 4) Szczepienia będą przeprowadzane przez Wykonawcę na podstawie listy przedłożonej przez Zamawiającego. 5) Skierowanie musi odpowiadać wymogom wynikającym z obowiązujących przepisów prawa i winno być wystawione zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej umowy. 6) Badania pracownika wraz z wydaniem orzeczenia powinno być wykonane w jednym miejscu, w możliwie szybkim czasie, nie może przekroczyć jednego dnia roboczego. 7) Zaświadczenie lekarskie otrzymuje badany w dwóch egzemplarzach, jeden dla pracodawcy, drugi dla pracownika. 8) Pod względem merytorycznym kontrolę nad Wykonawcą sprawuje Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy, zgodnie z art.17-19 Ustawy o służbie medycyny pracy. 9) Zamawiający może kontrolować inne warunki umowy z wyjątkiem zastrzeżonym w ust.8. 10) Wykonawca może zlecić osobom trzecim wykonanie niektórych świadczeń objętych umową. 11) Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za szkody powstałe na skutek działań osób trzecich. 12) W cenie badania winno być zawarte wykonanie każdemu badanemu podstawowych badań laboratoryjnych (morfologii, OB, badania ogólnego moczu), glukozy - dla wszystkich pracowników w przypadku ewentualnego prowadzenia samochodu służbowego, badania EKG - w przypadku pracowników pow. 50 roku życia. 2. Obowiązki wykonawcy Wykonując profilaktyczną opiekę zdrowotną Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: 1) wykonywania badań wstępnych i okresowych praca na stanowiskach z monitorami - (każdy pracownik winien mieć wykonane podstawowe badania laboratoryjne: morfologia, OB, ogólne badanie moczu, poziom glukozy, badanie EKG - powyżej 50 roku życia) 2) wykonywania badań wstępnych i okresowych praca na stanowiskach z monitorami, oraz praca terenowa ze zwierzętami - (każdy pracownik winien mieć wykonane podstawowe badania laboratoryjne: morfologia, OB, ogólne badanie moczu, poziom glukozy, badanie EKG - powyżej 50 roku życia) 3) wykonywania wszystkich badań do celów sanitarno-epidemiologicznych dla pracowników mających kontakt ze zwierzętami (tj. badanie kału, badanie RTG klatki piersiowej, badanie lekarskie) wypisywania książeczek zdrowia na podstawie przeprowadzonych badań, łącznie z zapewnieniem druków książeczek, przedłużania ważności książeczek zdrowia na podstawie przeprowadzonych badań, 4) w przypadku pogorszenia wzroku - wykonanie badania okulistycznego z wydaniem zaświadczenia o braku przeciwwskazań do pracy i recepty na okulary - w przypadku potrzeby stosowania okularów korekcyjnych przy pracy z monitorem ekranowym, na zaświadczeniu od lekarza medycyny pracy wymagany jest zapis o treści: -konieczne używanie szkieł korekcyjnych do pracy z monitorem ekranowym- lub w przypadku istotnej zmiany wady wzroku zapis - konieczna zmiana szkieł korekcyjnych do pracy z monitorem ekranowym, - wystawiania przez lekarza okulistę recept na okulary pracownikom, którzy pracę przy komputerze muszą wykonywać w szkłach korekcyjnych 5) badań kontrolnych 6) wykonywania szczepień ochronnych w ramach zgłoszonych przez Zamawiającego potrzeb, łącznie z zapewnieniem szczepionek, 7) wydanie zaświadczenia lekarskiego stwierdzającego zdolność badanego do prac na wysokości. 8) uczestniczenia, na podstawie art. 23712 Kodeksu pracy, w posiedzeniach komisji bhp, które wyznaczane będą, w dni robocze u Zamawiającego (w godz. 7.30-15.30), po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy o dacie, godzinie i miejscu posiedzenia, 9) uczestniczenia w przeglądzie warunków pracy oraz okresowych ocenach stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w każdym obiekcie Zamawiającego, który odbywał się będzie w dni robocze po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy o jego dacie, godzinie i miejscu, 10) wydanie orzeczenia lekarskiego stwierdzającego zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania zadań pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego lub drugiego stopnia wydane przez lekarza uprawnionego, 11) pomoc w sporządzaniu dokumentacji powypadkowej (usługa doradcza, świadczona nieodpłatnie w ramach podpisanej umowy), 12) rozpoznawania i oceny czynników szkodliwych w środowisku pracy, oceny ryzyka zawodowego w środowisku pracy oraz informowania Zamawiającego i pracowników o możliwości wystąpienia związanych z nimi niekorzystnych skutków zdrowotnych, (usługa doradcza, świadczona nieodpłatnie w ramach podpisanej umowy), lp. Opis badania Ilość badań / dwa lata 1 Badania wstępne i okresowe (praca biurowa na stanowiskach z monitorami ekranowymi przy ekspozycji powyżej 4 godzin dziennie) w przypadku konieczności pracy przy komputerze w szkłach korekcyjnych wydanie recepty na okulary - 600 2 Badania wstępne i okresowe (praca biurowa na stanowiskach z monitorami ekranowymi przy ekspozycji powyżej 4 godzin dziennie, oraz praca terenowa ze zwierzętami) w przypadku konieczności pracy przy komputerze w szkłach korekcyjnych wydanie recepty na okulary 150 3 Badania sanitarne (tj. badanie kału, badanie RTG klatki piersiowej, badanie lekarskie) w tym wydawanie książeczek zdrowia, przedłużanie ich ważności) - 150 4 Badania w przypadku pogorszenia wzroku - 50 5 Badania kontrolne (grupy jak wyżej) - 120 6 Wykonywanie szczepień (szczepienia przeciwko tężcowi łącznie ze szczepieniami przeciwko kleszczom) - 150 7 Wydanie zaświadczenia lekarskiego stwierdzającego zdolność badanego do pracy na wysokości - 4 8 Uczestniczenie lekarza medycyny pracy, na podstawie art. 23712 Kodeksu pracy, w posiedzeniach komisji bhp - 8 9 Uczestniczenia w przeglądzie warunków pracy oraz okresowych ocenach stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w każdym obiekcie Zamawiającego - 28 10 Wydanie orzeczenia lekarskiego stwierdzającego zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania zadań pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego lub drugiego stopnia wydane przez lekarza uprawnionego. - 4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach