Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny ogłasza przetarg
- Adres: 25-414 Kielce, ul. Warszawska 430
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3490900
- Data zamieszczenia: 2012-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny
ul. Warszawska 430 430
25-414 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3490900
REGON: 01061308300122 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu porządku w lokalach stanowiących siedziby Biur Powiatowych i Oddziału Regionalnego oraz na zewnątrz budynków (chodniki i tereny zielone) w okresie 24 miesięcy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem umowy jest wykonywanie usługi sprzątania na rzecz Zamawiającego, polegającej na: a) utrzymaniu porządku i czystości biurowych powierzchni użytkowych placówek ARiMR w województwie świętokrzyskim zgodnie z Załącznikiem nr 2 do wzoru umowy; b) utrzymaniu porządku i czystości na zewnątrz budynku na terenie placówek ARiMR zgodnie z Załącznikiem nr 2 do wzoru umowy; c) utrzymaniu w czystości i pielęgnacji terenów zielonych wg Załącznika nr 2 do wzoru umowy; Szczegółowy wykaz powierzchni i lokalizacji objętych usługą zawarty jest w Załączniku nr 1 do wzoru umowy. Szczegółowy wykaz czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach świadczonej usługi sprzątania określa Załącznik nr 2 do wzoru umowy. Z przyczyn trudnych do przewidzenia powierzchnie objęte usługą mogą ulec zmianie. Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę o ewentualnych korektach nie później niż 15 dni przed dokonaniem zmiany, co skutkować będzie proporcjonalną zmianą wynagrodzenia przy zachowaniu stawek określonych w załączniku nr 3 do wzoru umowy - formularzu cenowym. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części zamówionych usług. Sprzątanie pomieszczeń odbywać się będzie w dni robocze, w czasie pracy biura w godzinach wskazanych w Załączniku nr 1 do wzoru umowy. Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania po bieżących remontach pomieszczeń (malowanie, przeróbki budowlane itp.) jako pracochłonność równoważną za okres trwania remontu i braku wykonywania usługi sprzątania w tym okresie. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług dodatkowych niewymienionych powyżej w sytuacjach awaryjnych (np. zalanie pomieszczeń), w ramach otrzymywanego miesięcznego wynagrodzenia. Od dnia podpisania umowy do 31.10.2012r. 1. Usługa stałego sprzątania w 13 Biurach Powiatowych i w Świętokrzyskim Oddziale Regionalnym - pomieszczeń biurowych, toalet, pomieszczeń socjalnych, korytarzy i ciągów komunikacyjnych - 7363,70 m2 2. Usługa stałego sprzątania w 13 Biurach Powiatowych i w Świętokrzyskim Oddziale Regionalnym - serwerowni, archiwów, składnic akt i magazynków podręcznych - 1074,50 m2 3. Usługa stałego sprzątania w 13 Biurach Powiatowych i w Świętokrzyskim Oddziale Regionalnym - chodnika-schodów na zewnątrz- 745,00m2 4. Usługa stałego sprzątania w 13 Biurach Powiatowych i w Świętokrzyskim Oddziale Regionalnym - powierzchni/terenów zielonych- 1061,00m2 Od 01.11.2012r. do Końca obowiązywania umowy 1. Usługa stałego sprzątania w 13 Biurach Powiatowych i w Świętokrzyskim Oddziale Regionalnym - pomieszczeń biurowych, toalet, pomieszczeń socjalnych, korytarzy i ciągów komunikacyjnych- 7515,50m2 2. Usługa stałego sprzątania w 13 Biurach Powiatowych i w Świętokrzyskim Oddziale Regionalnym - serwerowni, archiwów, składnic akt i magazynków podręcznych- 1173,10m2 3. Usługa stałego sprzątania w 13 Biurach Powiatowych i w Świętokrzyskim Oddziale Regionalnym - chodnika-schodów na zewnątrz 845,00m2 4. Usługa stałego sprzątania w 13 Biurach Powiatowych i w Świętokrzyskim Oddziale Regionalnym - powierzchni/terenów zielonych- 961,00m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę: - 2 000,00 złotych (słownie złotych: dwa tysiące zł 00-100gr.) Forma wniesienia wadium określona w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Wadium musi być wniesione przez wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto zamawiającego (moment uznania konta zamawiającego). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wg danych: BGK ODDZ. KIELCE, 02 1130 1192 0000 3160 0020 0043 - Nazwa i adres zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa świętokrzyski Oddział Regionalny ul. Warszawska 430, 25 - 414 Kielce Wadium - Przetarg nieograniczony na -Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu porządku w lokalach stanowiących siedziby Biur Powiatowych i Oddziału Regionalnego oraz na zewnątrz budynków (chodniki i tereny zielone) w okresie 24 miesięcy.-Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w następujących przypadkach: a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl/o-arimr/przetargi/przetargi-organizowane-przez-oddzialy-regionalne/or13-swietokrzys
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe utrzymanie czystości oraz opalanie i dozorowanie w obiektach Nadleśnictwa Suchedniów w Suchedniowie ul. Bodzentyńska 16; numer postępowania SA.270.2.4.2016
Dodano: 2016-07-26 - ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKACH PROKURATUR REJONOWYCH W SKARŻYSKU KAM. I STARACHOWICACH
Dodano: 2016-05-06 - ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH PROKURATURY REJONOWEJ W STASZOWIE
Dodano: 2016-03-07 - ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ W KIELCACH I PROKURATURY REJONOWEJ W BUSKU ZDROJU
Dodano: 2016-02-08 - Świadczenie usługi sprzątania w budynku Prokuratury Rejonowej w Jędrzejowie
Dodano: 2016-01-27 - Świadczenie usługi sprzątania w budynku Prokuratury Rejonowej w Jędrzejowie
Dodano: 2016-01-12 - USŁUGA SPRZĄTANIA BIUR I POMIESZCZEŃ SĄDU REJONOWEGO W KIELCACH
Dodano: 2016-01-12 - Wykonywanie usługi sprzątania obiektów i terenów zewnętrznych posesji Oddziału ZUS w Kielce oraz podległych jednostek terenowych
Dodano: 2015-12-23 - Świadczenie usługi sprzątania w budynku Prokuratury Rejonowej w Jędrzejowie.
Dodano: 2015-12-22 - USŁUGA SPRZĄTANIA BIUR, POMIESZCZEŃ I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI NA OBIEKTACH KIELECKIEGO PARKU TECHNOLOGICZNEGO
Dodano: 2015-12-11