Przetargi.pl
Świadczenie usługi polegającej na usuwaniu nadmiaru śniegu, nawisów śnieżnych, sopli lodowych i oblodzenia na rynnach z budynków administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości nr 1, 5, 6 i 7

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04022 Warszawa, ul. Walewska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 300 35 27 , fax. 22 300 35 30
  • Data zamieszczenia: 2017-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
    ul. Walewska 4
    04022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 300 35 27, fax. 22 300 35 30
    REGON: 1044511900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi polegającej na usuwaniu nadmiaru śniegu, nawisów śnieżnych, sopli lodowych i oblodzenia na rynnach z budynków administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości nr 1, 5, 6 i 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na usuwaniu nadmiaru śniegu, nawisów śnieżnych, sopli lodowych i oblodzenia na rynnach z budynków administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1, 5, 6 i 7. 2. Przewidywane ilości prac do wykonania: 1) odśnieżanie powierzchni dachów płaskich: 4.000 m2 2) odśnieżanie powierzchni dachów skośnych: 5.800 m2 3) usuwanie nawisów śnieżnych i sopli z krawędzi dachów o długości: 7.500 mb 4) wywóz śniegu i sopli o ilości: 110 m3 3. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. wywóz zrzuconego śniegu i sopli. 4. Wskazane powyżej ilości wykonania usług mają charakter szacunkowy i służą jedynie do porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty. 5. Przedmiot umowy będzie realizowany przez Wykonawcę w ilości uzależnionej od warunków atmosferycznych i rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W przypadku wystąpienia dobrych warunków atmosferycznych, skutkujących brakiem konieczności świadczenia usług w czasie trwania umowy, nie przysługuje wynagrodzenie (brak wynagrodzenia za gotowość podjęcia czynności objętych przedmiotem umowy). 6. Zakres usług, został określony w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załączniku nr 4 do Ogłoszenia. 7. Lokalizację budynków określa wykaz adresowy budynków stanowiący Złącznik nr 6 do SIWZ. 8. Zamawiający zastrzega, że termin przystąpienia do realizacji zlecenia wynosi nie dłużej niż 12 godzin od przekazania zlecenia jednostkowego. 9. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest: 1) dostarczyć opłaconą polisę ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż: 200.000,00 zł (która będzie stanowiła Załącznik nr 5 do umowy), 2) dostarczyć oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednią liczbą pracowników (min. 6 osób), umożliwiającą należyte i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, posiadających niezbędne doświadczenie, przeszkolenie z zakresu bhp oraz aktualne zaświadczenie uprawniające do pracy na wysokości (oświadczenie to będzie stanowiło Załącznik nr 6 do umowy),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, wnieść wadium w wysokości 2.800,00 zł najpóźniej 3 dni przed licytacją. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna powinno być ważne najpóźniej na dzień otwarcia licytacji.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu, wniosek do udziału w licytacji elektronicznej powinien składać się z : 1) wypełniony Formularz Wniosku o dopuszczenie– do udziału w licytacji elektronicznej – wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do Ogłoszenia, 2) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do Ogłoszenia, 3) oświadczenia Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do Ogłoszenia, 4) dowody, o których mowa w pkt. 19 Ogłoszenia – w przypadku, gdy Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, 5) dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej). 6) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 7) oświadczenie czy jest małym albo średnim przedsiębiorcą w rozumieniu art. 105 albo 106 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 584 z późn. zm.). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do Ogłoszenia, 8) Pełnomocnictwo należy dołączyć do Formularza Wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 9) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa pkt 6) niniejszego ogłoszenia – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 10). Dokument, o którym mowa w pkt 6) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku. 11). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę wg zasady: spełnia / nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach