Przetargi.pl
Świadczenie usługi polegającej na stałym nadzorze konserwacyjnym, przeglądach, pogotowiu technicznym oraz naprawach bieżących i awaryjnych instalacji węzła cieplnego, centralnego ogrzewania, ciepłej i zimnej wody użytkowej, wodno-kanalizacyjnej w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy Al. Solidarności 127.

Sąd Okręgowy w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-898 Warszawa, Al. Solidarności 127
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4407183 , fax. 022 4405042
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Warszawie
    Al. Solidarności 127 127
    00-898 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4407183, fax. 022 4405042
    REGON: 00032469400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi polegającej na stałym nadzorze konserwacyjnym, przeglądach, pogotowiu technicznym oraz naprawach bieżących i awaryjnych instalacji węzła cieplnego, centralnego ogrzewania, ciepłej i zimnej wody użytkowej, wodno-kanalizacyjnej w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy Al. Solidarności 127.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest świadczenie usługi polegającej na stałym nadzorze konserwacyjnym, przeglądach, pogotowiu technicznym oraz naprawach bieżących i awaryjnych instalacji węzła cieplnego, centralnego ogrzewania, ciepłej i zimnej wody użytkowej, wodno-kanalizacyjnej w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy Al. Solidarności 127. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, czy powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcom i w jakim zakresie. 5) Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty alternatywnej spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego wykonawcę. 6) Oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia. 7) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz dostarczeniem oferty ponosi wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a ponadto: e) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonali lub wykonują co najmniej 2 (dwie) usługi, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. usługom polegającym na stałym nadzorze konserwacyjnym, przeglądach, pogotowiu technicznym, naprawach bieżących i awaryjnych instalacji: węzła cieplnego, centralnego ogrzewania, ciepłej i zimnej wody użytkowej, wodno-kanalizacyjnej, o wartości co najmniej 60.000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda oraz wykażą, iż usługi te zostały wykonane należycie. Każda z usług musi obejmować swoim zakresem wszystkie 4 (cztery) instalacje; f) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), na okres obejmujący co najmniej termin realizacji przedmiotu zamówienia; g) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą (zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane - Dz. U. z 2006 r., Nr 156 poz. 1118 z późn. zm. oraz ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r., Nr 5 poz.42 z późn. zm.): - uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji inspektora nadzoru, w zakresie przedmiotu zamówienia, wskazanego w Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych przez okres co najmniej 5 lat; - minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe; - aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia i spełniających wymogi wskazane powyżej; h) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji, o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia i posiadają wyżej wymienione kwalifikacje; i) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu montera instalacji sanitarnych o specjalności wodno-kanalizacyjnej oraz instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody, tj. ukończenia co najmniej zasadniczej szkoły zawodowej w specjalności instalacji sanitarnych i/lub ukończenia kursów zawodowych, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia w niniejszym zakresie; 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie: spełniania/niespełniania, na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wymaganych w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków, wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty wskazanych poniżej dokumentów (zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.): a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykazu wykonanych lub wykonywanych usług odpowiadających wymaganiom określonym w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 lit. e swiz, na wzorze stanowiącym Załącznik Nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; c) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę co najmniej 200.000,00 zł przez okres obejmujący co najmniej okres realizacji zamówienia; d) wykazu osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych na wzorze stanowiącym Załącznik Nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, tj. - zaświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnej funkcji inspektora nadzoru (dot. ust. 1 pkt 1 lit. g); - zaświadczenie o kwalifikacjach uprawniających do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji (dot. ust. 1 pkt 1 lit. h); - zaświadczenie o kwalifikacjach do wykonywania zawodu monter instalacji sanitarnych o specjalności wodno-kanalizacyjnej oraz centralnego ogrzewania i ciepłej wody; - zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (dot. ust. 1 pkt 1 lit. g). 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (każda zapisana strona). Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 4) Dopuszczalne jest składanie ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spółek cywilnych. 5) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Razem z ofertą musi zostać złożone pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczona kopia. Do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące wykonawcy. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a, d, uważa się za spełnione, jeżeli każdy z wykonawców wykaże się ich spełnieniem. Pozostałe warunki wykonawcy mogą spełniać wspólnie. 6) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IV ust. 2 pkt 2 siwz powinno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana zamawiający może przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne żądać umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 8) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IV ust. 2 pkt 1 lit. a siwz, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10) Wszelkie dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2, składane są w formie określonej w rozdziale IV ust. 2 pkt 3 siwz. 11) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach