Przetargi.pl
Świadczenie usługi polegającej na sprawowaniu funkcji Inwestora Zastępczego wraz z pełnieniem funkcji kompleksowego Nadzoru Inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn.” Modernizacja oczyszczalni ścieków w Słupnie”

Gmina Słupno ogłasza przetarg

  • Adres: 09472 Słupno, ul. Miszewska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2679560, 2679584 , fax. 242 612 977
  • Data zamieszczenia: 2018-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słupno
    ul. Miszewska
    09472 Słupno, woj. mazowieckie
    tel. 024 2679560, 2679584, fax. 242 612 977
    REGON: 61101599700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslupno.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi polegającej na sprawowaniu funkcji Inwestora Zastępczego wraz z pełnieniem funkcji kompleksowego Nadzoru Inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn.” Modernizacja oczyszczalni ścieków w Słupnie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprawowaniu funkcji Inwestora Zastępczego wraz z pełnieniem funkcji kompleksowego Nadzoru Inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn.” Modernizacja oczyszczalni ścieków w Słupnie”, w następujących branżach: - konstrukcyjno-budowlana, - sanitarna, - elektryczna i AKPiA, łącznie z doradztwem, koordynacją, zakończeniem i rozliczeniem całego procesu inwestycyjnego związanego z wykonaniem robót budowlanych. 2. Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: 71.52.00.00-9: Usługi nadzoru budowlanego 71.54.10.00-2: Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.31.00.00-4: Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.54.00.00-5: Usługi zarządzania budową 71.24.80.00-8: Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.24.70.00-1: Nadzór nad robotami budowlanymi 3. Ogólne obowiązki Wykonawcy: 1) Sprawowanie funkcji inwestora zastępczego wraz z pełnieniem kompleksowego nadzoru inwestorskiego w zakresie jaki wynika z obowiązujących przepisów a określonych głównie przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 poz. 1332 z późn. zm.). 2) Wykonawca w ramach wynagrodzenia zapewni pomoc nad realizacją zadania zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r., poz. 1579), koordynację działań wszystkich podmiotów zaangażowanych w zadanie oraz wszelką pomoc Zamawiającemu. 3) Przez pomoc rozumie się w szczególności wszelkiego typu doradztwo i opiniowanie (w tym prawne), uzgadnianie dokumentów, zarządzanie procesem inwestycyjnym oraz wszelkie inne czynności mające na celu należytą realizację zadania - zgodnie w wytycznymi Zamawiającego oraz obowiązującym prawem. 4) Przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca wykaże niezbędną inicjatywę i szczególną staranność. Przedmiot umowy będzie wykonany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 5) Wykonawca - jako podmiot - będzie dysponować w celu należytej realizacji przedmiotu umowy kadrą wysoko wykwalifikowanych specjalistów, określaną w dalszej części umowy jako „Zespół”. 6) Wykonawca jest odpowiedzialny za organizację i koordynację realizacji zadania pod względem organizacyjnym i technicznym oraz za współpracę i reprezentowanie Zamawiającego. 7) Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach ujawnionych lub mogących wystąpić, a mających wpływ na prawidłową lub terminową realizację zadania. 8) Usługi Wykonawcy winny zapewnić Zamawiającemu prawidłowe wykonanie zadania oraz właściwą jakość wykonanych robót budowlanych. 9) Wykonawca pełni kompleksowy nadzór, w tym nadzór inwestorski we wszystkich niezbędnych branżach, nad należytym wykonaniem robót budowlanych w zakresie umożliwiającym wykonanie obiektu zgodnie z dokumentacją projektową i jego przeznaczeniem oraz umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 10) Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzania dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym, do opisywania faktur oraz przekazywania informacji inwestorowi dotyczących zapotrzebowania na środki finansowe, 11) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia będą podejmowane przez Zamawiającego po zasięgnięciu opinii Wykonawcy, tj. Kierownika Zespołu oraz Projektanta. 12) Wykonawca na żądanie Zamawiającego (w ramach ustanowionego w umowie wynagrodzenia) pełni funkcję nadzoru inwestorskiego także w zakresie prac związanych z ewentualnymi zamówieniami dodatkowymi lub robotami dodatkowymi wynikłymi w trakcie realizacji zadania bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. 13) W okresie rękojmi za wady i gwarancji jakości, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego jest zobowiązany (w ramach ustanowionego w umowie wynagrodzenia) do uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych dokonywanych na terenie obiektu, które będą wynikały z umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych, bez prawa do żądania dodatkowego wynagrodzenia. 14) Wykonawca zobowiązany jest do odbywania spotkań koordynujących z przedstawicielami Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych. Spotkania będą odbywały się jeden raz w tygodniu w siedzibie Zamawiającego lub na Placu Budowy. 15) Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest składać dodatkowe pisemne sprawozdania, których przedmiotem będzie stan zaawansowania rzeczowego i finansowego zadania. 16) Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w czynnościach kontrolnych prowadzonych przez podmioty trzecie w trakcie realizacji projektu, w szczególności przez instytucje finansujące i kontrolujące lub w innych spotkaniach niż wymienione powyżej organizowanych przez Zamawiającego, a związanych z realizacją zadania. 17) Z uwagi na dofinansowanie zadania przez WFOŚiGW Wykonawca zapewni Zamawiającemu wszelką niezbędną pomoc przy rozliczaniu poszczególnych transz dofinansowania w ramach wniosków o płatność, zgodnie z wymogami umowy o dofinansowanie zawartej z WFOŚiGW w zakresie rozliczania finansowania. 18) Wykonawca będzie sprawdzał i przekazywał Zamawiającemu podpisane protokoły odbiorów częściowych robót wraz ze sprawdzonym rozliczeniem finansowym tych prac, w sposób zapewniający terminową płatność wykonawcy robót oraz sprawne rozliczenie pozyskanego dofinansowania. 19) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w terminie każdorazowo określonym przez Zamawiającego, informacje niezbędne do sporządzenia raportów, rozliczeń, sprawozdań i informacji na etapie realizacji i zakończenia inwestycji. 20) Protokolarnie przekaże Zamawiającemu kompletne dokumenty dotyczące Przedmiotu Umowy w terminie 5 dni roboczych od daty przekazania do eksploatacji przedmiotu umowy. 4. Przedmiot nadzorowanego zadania. Przedmiotem nadzorowanego zadania pn.”Modernizacja oczyszczalni ścieków w Słupnie” jest przebudowa istniejącej oczyszczalni zmieniająca układ porcjowy oczyszczania ścieków na układ przepływowy, bez zmiany przepustowości oczyszczalni. Zakres prac obejmuje:  budowę nowego węzła oczyszczania mechanicznego umieszczonego w budynku wraz z pomieszczeniem na pojemniki skratek i piasku;  wykonanie pompowni osadu, studzienki pomiarowej osadu recyrkulowanego oraz studzienki pomiarowej ścieków oczyszczonych;  zmianę funkcji istniejącego reaktora SBR na układ przepływowy – komorę nitryfikacji;  budowę osadnika wtórnego;  zmianę funkcji zbiornika retencyjnego na komorę denitryfikacji;  wykonanie nowej instalacji odwadniania osadu;  wykonanie systemu sterowania i kontroli dla całej oczyszczalni;  wykonanie oświetlenia terenu i ciągów komunikacyjnych związanych z rozbudową. Projektowana przepustowość nie ulegnie zmianie – będzie wynosić 1150m3/d. Układ technologiczny będzie składał się z następujący obiektów i urządzeń:  mechaniczne oczyszczanie ścieków, pompownia ścieków surowych – ścieki dopływać będą do studni na terenie oczyszczalni, skąd grawitacyjnie przepłyną do węzła oczyszczania mechanicznego i pompowni ścieków surowych umieszczonych w nowym budynku. Najpierw trafią do sita pionowego, następnie do piaskownika pionowo – wirowego i dalej do pompowni ścieków surowych, Skratki przenośnikiem spiralnym przenoszone będą do kontenera. Piasek z piaskownika pionowo – wirowego podawany będzie pompą zatapialną do płuczki piasku, skąd zrzucany będzie do kontenera na piasek. Kontenery piasku i skratek znajdować się będą w budynku oczyszczania mechanicznego. Dalej ścieki przepływać będą do nowobudowanej pompowni, skąd podawane będą do komory denitryfikacji.  biologiczne oczyszczanie ścieków będzie następowało w przepływowych komorach osadu czynnego denitryfikacji i nitryfikacji współpracujących z nowobudowanym osadnikiem wtórnym radialnym o przepływie poziomym.  gospodarka osadowa – sposób zagospodarowania osadu pozostanie bez zmian – odwadnianie osadu nadmiernego będzie następowało w nowej wirówce dekantacyjnej znajdującej się w budynku technicznym, w miejscu obecnie eksploatowanej prasy taśmowej.  sposób odprowadzania ścieków – ścieki oczyszczone odprowadzane są do rowu melioracyjnego A-3, który łączy się z Doprowadzalnikiem Białobrzegi w km 0+460 następnie z Wisłą. Projekt nie przewiduje zmiany wylotu ścieków oczyszczonych do odbiornika. Rurociąg, którym odprowadzane są ścieki zaprojektowany został w układzie grawitacyjnym z wykorzystaniem końcowego odcinka rurociągu. Odpływ ścieków z oczyszczalni kontrolowany będzie w studzience pomiarowej, w której zainstalowany zostanie przepływomierz elektromagnetyczny. Studzienka pomiarowa zlokalizowana będzie na nowym odcinku rurociągu ścieków oczyszczonych, pomiędzy osadnikiem wtórnym, a wylotem do odbiornika. Nowa część rurociągu odprowadzającego ścieki oczyszczone wykonana będzie z rur PVC o średnicy Dy=25. Dokumentacja projektowa oraz inne informacje i dokumenty, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty znajdują się na stronie internetowej www.ugslupno.bip.org.pl przy przetargu nieograniczonym na roboty budowlane, znak WIR.271.1.16.2017. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. Termin wykonania zamówienia. Termin wykonania 1. Rozpoczęcie realizacji umowy nastąpi w dniu podpisania umowy. 2. Zakończenie: po końcowym odbiorze wszelkich wykonanych robót budowlanych, dokonaniu prób eksploatacyjnych i rozruchu i uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie oraz po całkowitym rozliczeniu inwestycji z wykonawcą robót i wszystkimi instytucjami finansującymi: nie później niż do dnia 20.12.2018r. Termin wykonania robót budowlanych określony w umowie z wykonawcą do 31.10.2018r. 3. W okresie rękojmi za wady i gwarancji jakości, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego jest zobowiązany (w ramach ustanowionego w umowie wynagrodzenia) do uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych dokonywanych na terenie obiektu, które będą wynikały z umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych, bez prawa do żądania dodatkowego wynagrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) do upływu terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dowód wniesienia wadium /wniesionego w innej formie niż w pieniądzu/, 2) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów (lub ich odpowiednika w danym kraju), 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – Załącznik nr 3 (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach