Przetargi.pl
Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dowozie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ i PID przez jednostki policji woj. lubuskiego

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 738 14 41 , fax. 95 738 14 35
  • Data zamieszczenia: 2013-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 738 14 41, fax. 95 738 14 35
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Policja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dowozie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ i PID przez jednostki policji woj. lubuskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dowozie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ i PID przez jednostki policji woj. lubuskiego 2. KOD CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków, 55321000-6 usługi przygotowywania posiłków 3. Dzienna stawka żywieniowa (tzw. wsad do kotła), określona w oparciu o obowiązujące w Resorcie Zamawiającego przepisy, aktualnie wynosi: - 11,13 zł dla osób poniżej 18 roku życia i kobiet w ciąży ; - 8,90 zł. dla osób dorosłych ; - 15,78 zł. osobom poniżej 18 roku życia w dniach świątecznych, ustawowo wolnych od pracy oraz w dniu 1 czerwca (Dzień Dziecka). 4. Wartość całodniowego posiłku dla osób zatrzymanych: - dzienna stawka żywieniowa 11,13 zł dla osób poniżej 18 roku życia i kobiet w ciąży + wynikająca z oferty wysokość marży (maksymalnie do 100 % dziennej stawki żywieniowej) + obowiązująca stawka podatku VAT - 8%; - dzienna stawka żywieniowa 8,90 zł. dla osób dorosłych + wynikająca z oferty wysokość marży (maksymalnie do 100 % dziennej stawki żywieniowej) + obowiązująca stawka podatku VAT - 8%; - dzienna stawka żywieniowa 15,78 zł. osobom poniżej 18 roku życia w dniach świątecznych, ustawowo wolnych od pracy oraz w dniu 1 czerwca (Dzień Dziecka) + wynikająca z oferty wysokość marży (maksymalnie do 100 % dziennej stawki żywieniowej) + obowiązująca stawka podatku VAT - 8%). 5. W przypadku konwoju osoby zatrzymanej, trwającego powyżej 6 godzin, konieczne będzie przygotowanie suchego prowiantu. Przy przygotowaniu suchego prowiantu na czas konwoju trwającego powyżej 6 godzin wysokość dziennych stawek żywieniowych (tzw. wsadu do kotła - zg. z pkt III ppkt 3 SIWZ) musi być zwiększona o 50% , co wnika z obowiązujących przepisów resortowych. 6. Całodzienna stawka obejmuje 100% kwoty zaoferowanej w ofercie, w tym: a) 25% stanowi - śniadanie, b) 50 % stanowi - obiad, c) 25% stanowi - kolacja; 7. Ilość poszczególnych posiłków (śniadania, obiady, kolacje) będzie uzależniona od ilości osób zatrzymanych w danej porze dnia. 8. Dowóz posiłków do miejsca wskazanego w Formularzu Ofertowym odbywać się będzie w godzinach 7.00 - 19.00 przez siedem dni w tygodniu oraz w dni ustawowo wolne od pracy i święta, w tym poszczególne posiłki musza być dostarczane w następujących godzinach: a) śniadania w godz. 7.00 - 8.00; b) obiady w godz. 12.00 - 14.00; c) kolacje w godz. 18.00 - 19.00; 9. Policjanci pełniący służbę w Pomieszczeniach Dla Osób Zatrzymanych (PDOZ) i Policyjnych Izb Dziecka (PID) pół godziny przed porami żywienia (lub planowanym konwojem) będą telefonicznie informować o ilości niezbędnych posiłków. 10. Posiłki winny być dostarczone w naczyniach jednorazowych, posiadających atest PZH, odpowiednio poporcjowane i gotowe do wydania. 11. Dowożone posiłki muszą być a) być urozmaicone, o odpowiedniej wartości energetycznej nie mniej niż: - 3.200 kalorii dla osób poniżej 18 roku życia i kobiet w ciąży, - 2.600 kalorii dla osób dorosłych, b) zawierać co najmniej jeden posiłek gorący; c) odpowiadać cenie przedstawionej w składanej przez Wykonawcę ofercie. 12. Posiłki dla zatrzymanych objęte są 8% VAT. W przypadku gdy Wykonawca nie jest płatnikiem VAT należy zamieścić do oferty odpowiednie oświadczenie o tym, że Wykonawca nie jest płatnikiem podatku VAT. 13. Wykonawca musi prowadzić wewnętrzną kontrolę jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu HACCP. 14. Termin płatności wynosi 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do Zamawiającego. Faktury winny być wystawione na Komendę Wojewódzką Policji w Gorzowie Wlkp., a przesłane do danej Komendy Miejskiej/Powiatowej celem potwierdzenia wykonania usługi. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia i wysłania faktury do odpowiedniej Komendy w ciągu 7 dni po zakończeniu miesiąca kalendarzowego. 15. Przedmiot zamówienia podzielono na 14 Części: CZĘŚĆ 1 KMP Gorzów Wlkp. - Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Wyszyńskiego 122, Gorzów Wlkp. , - Policyjna Izba Dziecka ul. Wyszyńskiego 122, Gorzów Wlkp. CZĘŚĆ 2 KP Kostrzyn - Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Jana Pawła II 64 Kostrzyn n/O, CZĘŚĆ 3 KMP Zielona Góra - Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Partyzantów 40, Zielona Góra, - Policyjna Izba Dziecka ul. Partyzantów 40, Zielona Góra, CZĘŚĆ 4 KPP Międzyrzecz - Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Świerczewskiego 42 Międzyrzecz, CZĘŚĆ 5 KPP Słubice - Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Kazimierza Wielkiego 1 Słubice, CZĘŚĆ 6 KPP Wschowa - Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Kazimierza Wielkiego 12 Wschowa, CZĘŚĆ 7 KPP Krosno Odrzańskie - Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Różana 1 Gubin, CZĘŚĆ 8 KPP Świebodzin - Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Zielona 2, Świebodzin, CZĘŚĆ 9 KPP Żary - Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Legionistów 3 Żary, CZĘŚĆ 10 KP Lubsko - Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Wojska Polskiego 3 Lubsko, CZĘŚĆ 11 KPP Nowa Sól - Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Piłsudskiego 26 Nowa Sól, CZĘŚĆ 12 KPP Sulęcin - Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Szpitalna 4 Sulęcin, CZĘŚĆ 13 KPP Żagań - Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Nowogródzka 1 Żagań, CZĘŚC 14 KPP Strzelce Kraj. - Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Brzozowa 1 Strzelce Kraj., 16. Zamawiający wymaga wykonania zamówienia w terminie: od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 21.11.2013r.) do 20.11.2015r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach