Przetargi.pl
Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dowozie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych przez jednostki policji woj. lubuskiego.

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7211420 , fax. 095 7211455
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7211420, fax. 095 7211455
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: POLICJA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dowozie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych przez jednostki policji woj. lubuskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dowozie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych przez jednostki policji woj. lubuskiego. 2. Dzienna stawka żywieniowa (tzw. wsad do kotła), określona w oparciu o obowiązujące w Resorcie Spraw Wewnętrznych i Administracji przepisy, aktualnie wynosi: - 9,75 zł dla osób poniżej 18 roku życia i kobiet w ciąży, + wynikająca z oferty wysokość marży (maksymalnie do 100 % dziennej stawki żywieniowej) + obowiązująca stawka podatku VAT; - 7,80 zł. dla osób dorosłych + wynikająca z oferty wysokość marży (maksymalnie do 100 % dziennej stawki żywieniowej) + obowiązująca stawka podatku VAT ; - 13,96 zł osobom poniżej 18 roku życia w dniach świątecznych, ustawowo wolnych od pracy oraz w dniu 1 czerwca (Dzień Dziecka) + wynikająca z oferty wysokość marży (maksymalnie do 100 % dziennej stawki żywieniowej) + obowiązująca stawka podatku VAT. 3. Przy przygotowaniu suchego prowiantu na czas konwoju trwającego powyżej 6 godzin wysokość powyższych norm wzrasta o 50%. 4. Całodzienna stawka obejmuje (100% kwoty), w poszczególnym rozbiciu: 1) 25% - śniadanie, 2) 50 % - obiad, 3) 25% - kolacja; 5. Ilość poszczególnych posiłków (śniadania, obiady, kolacje) będzie uzależniona od ilości zatrzymanych w danej porze dnia. 6. Dowóz posiłków odbywać się będzie w godzinach 7.00 - 19.00 przez siedem dni w tygodniu oraz w dni ustawowo wolne od pracy i święta; 1) śniadania w godz. 7.00 - 8.00; 2) obiady w godz. 12.00 - 14.00; 3) kolacje w godz. 18.00 - 19.00; 7. Policjanci pełniący służbę w Pomieszczeniach Dla Osób Zatrzymanych i Policyjnych Izb Dziecka pół godziny przed porami żywienia będą telefonicznie informować o ilości niezbędnych posiłków. 8. Posiłki winny być dostarczone w naczyniach jednorazowych posiadających atest PZH, odpowiednio poporcjowane i gotowe do wydania. 9. Dowożone posiłki muszą być urozmaicone, o odpowiedniej wartości energetycznej nie mniej niż; 1) 3.200 kalorii dla osób poniżej 18 roku życia i kobiet w ciąży, 2) 2.600 kalorii dla osób dorosłych i zawierać co najmniej jeden posiłek gorący oraz odpowiadać cenie przedstawionej w składanej przez Wykonawcę ofercie. 10. Posiłki dla zatrzymanych objęte są 7% VAT. W przypadku gdy Wykonawca nie jest płatnikiem VAT należy zamieścić do oferty odpowiednie oświadczenie o tym, że Wykonawca nie jest płatnikiem podatku VAT. 11. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany stawki podstawowej w oparciu o obowiązujące w Resorcie Spraw Wewnętrznych i Administracji przepisy dot. zmiany wysokości stawek żywieniowych. 12. Zamawiający każdorazowo o zmianie dziennej stawki żywieniowej powiadomi Wykonawcę. Zmiana stawki żywieniowej będzie podstawą do zmiany treści umowy i może być dokonana wyłącznie w formie aneksu do umowy. 13. Termin płatności wynosi 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego. Faktury winny być wystawione na Komendę Wojewódzką Policji w Gorzowie Wlkp., a przesłane do danej Komendy Miejskiej/Powiatowej celem potwierdzenia wykonania usługi. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia i wysłania faktury do odpowiedniej Komendy w ciągu 7 dni po zakończeniu miesiąca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić dokumenty określone w punkcie -Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. NA POTWIERDZENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ).W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww dokument składa każdy z Wykonawców. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania wykonawcy, obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, ww dokumenty składa każdy z Wykonawców; c) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1 lit. b, musi załączyć do oferty dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006r.) 2. NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA PRZEZ OFEROWANE USŁUGI WYMAGAŃ OKREŚLONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W SIWZ WYKONAWCA MUSI ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY: a) oświadczenie, że Wykonawca posiada dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie artykułami żywnościowymi oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów - zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Nr 171 poz. 1225) (wzór załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument składa każdy z Wykonawców. 3. INFORMACJA O ZAWARTOŚCI OFERTY WYKONAWCY, Wykonawca musi załączyć do oferty: a) prawidłowo wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wzór - załącznik nr 1 do SIWZ).Wykonawca wypełnia tylko te tabele formularza, które dotyczą jego oferty. Tabele w częściach, na które Wykonawca nie składa oferty zaleca się przekreślić.W przypadku gdy Wykonawca nie jest płatnikiem VAT należy zamieścić do oferty oświadczenie o tym, że nie jest płatnikiem podatku VAT. b) upoważnienie lub pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza -wyrok SO w Warszawie - SYGN. AKT V CA 85-07), określające zakres czynności do których jest umocowany; c) oświadczenie o podwykonawcach, jeżeli Wykonawca przewiduje ich udział w realizacji zadania (wzór - załącznik nr 4 do SIWZ); d) projekt umowy, który musi być podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę, natomiast zalecane jest wypełnienie części dotyczącej Wykonawcy - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; e) oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wyznaczenie lidera). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie zastosowanie maja przepisy ustawy zawarte w art. 23 ust. 1-4 ustawy. f) W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną należy załączyć oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę. 4. Wszystkie wymagane dokumenty muszą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę jego podpisem. 6. Brak wymaganych w pkt 1 dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie (np. niepoświadczenie za zgodność z oryginałem odpisu lub kopii) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia. (zgodnie z art.24 ust 2 pkt 3 ustawy - po wyczerpaniu możliwości uzupełnienia dok. lub wyjaśnienia treści dok. na podst. art. 26 ust. 3 i 4 ustawy P.z.p.) 7. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy P.z.p. 8. Brak wymaganych w pkt 2 i 3 lit. b) dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie (np. niepoświadczenie za zgodność z oryginałem- odpisu lub kopii) spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy (zgodnie z art. 89 ustawy) po wyczerpaniu przez Zamawiającego możliwości wynikających z art. 26 ust. 3 i 4, ustawy P.z.p. 9.Brak wymaganych w pkt 3 lit. a;c;d;e;f; dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie (np. niepoświadczenie za zgodność z oryginałem- odpisu lub kopii) spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy (zgodnie z art. 89 ustawy) po wyczerpaniu przez Zamawiającego możliwości wynikających z art. 87 ust. 1 i 2, ustawy P.z.p. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 10. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. 11. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum-Spółka Cywilna) zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, w przypadku Przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej umowę Spółki. 12. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń itp.) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art.24 ust.2 pkt.2 Ustawy P.z.p. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu Karnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach