Przetargi.pl
Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego w zakresie branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej niezbędnej dla prawidłowej realizacji przez Zamawiającego dwóch zadań inwestycyjnych zlokalizowanych przy ul. Słowackiego 11 oraz ul. Św. Jana 14 na terenie Miasta Katowice.

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2020-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 00051578000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego w zakresie branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej niezbędnej dla prawidłowej realizacji przez Zamawiającego dwóch zadań inwestycyjnych zlokalizowanych przy ul. Słowackiego 11 oraz ul. Św. Jana 14 na terenie Miasta Katowice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego niezbędnego dla prawidłowej realizacji i rozliczenia z instytucją udzielającą dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) dwóch zadań inwestycyjnych pn.: 1) „Zmiana sposobu ogrzewania budynku, zapewnienie ciepłej wody użytkowej dla wszystkich lokali oraz termomodernizacja wraz z ewentualnym remontem lub wymianą elementów budynku, klatki schodowej, zagospodarowania podwórza ul. Słowackiego 11 w Katowicach”, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową 2) „Zmiana sposobu ogrzewania budynku, zapewnienie ciepłej wody użytkowej dla wszystkich lokali oraz termomodernizacja wraz z ewentualnym remontem lub wymianą elementów budynku, klatki schodowej, zagospodarowania podwórza ul. Św. Jana 14 w Katowicach”, zgodnie ze opracowaną dokumentacją projektową, Przedmiot umowy obejmuje również dla każdego z zadań inwestycyjnego z osobna: • sprawdzenie dokumentacji projektowej, przedmiarów wraz z potwierdzeniem poprawności ich sporządzenia i wykazania ewentualnych błędów; • aktualizacja kosztorysów, zestawienie kosztów i sporządzenie szczegółowych harmonogramów zgodnie z wytycznymi zamawiającego; • udział Wykonawcy w przygotowaniu dokumentacji przetargowych; • udział Wykonawcy w pracy komisji przetargowych, w tym do oceny złożonych ofert wraz ze sprawdzeniem kosztorysów; • reprezentowanie Zamawiającego na budowach; • reprezentowanie przed organami i podmiotami zewnętrznymi, w zakresie indywidualnie wydanych przez Zamawiającego pełnomocnictw; • wykonywanie przeglądów gwarancyjnych, o których mowa w § 7 wzoru umowy; • inne czynności opisane w § 3 wzoru umowy oraz Specyfikacji przedmiotu umowy, która stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz harmonogram wykonania poszczególnych czynności zawiera Specyfikacja przedmiotu umowy, która stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy. Zakłada się, że umowa będzie realizowana w trzech etapach dla każdego z zadań inwestycyjnych oddzielnie zgodnie ze wzorem umowy. 2. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w Rozdziale VIII pkt 3 SIWZ do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia - Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach