Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
- Data zamieszczenia: 2020-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Grażyńskiego 5
40-126 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
REGON: 00051578000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego w zakresie branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej niezbędnej dla prawidłowej realizacji przez Zamawiającego dwóch zadań inwestycyjnych zlokalizowanych przy ul. Słowackiego 11 oraz ul. Św. Jana 14 na terenie Miasta Katowice. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego niezbędnego dla prawidłowej realizacji i rozliczenia z instytucją udzielającą dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) dwóch zadań inwestycyjnych pn.: 1) „Zmiana sposobu ogrzewania budynku, zapewnienie ciepłej wody użytkowej dla wszystkich lokali oraz termomodernizacja wraz z ewentualnym remontem lub wymianą elementów budynku, klatki schodowej, zagospodarowania podwórza ul. Słowackiego 11 w Katowicach”, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową 2) „Zmiana sposobu ogrzewania budynku, zapewnienie ciepłej wody użytkowej dla wszystkich lokali oraz termomodernizacja wraz z ewentualnym remontem lub wymianą elementów budynku, klatki schodowej, zagospodarowania podwórza ul. Św. Jana 14 w Katowicach”, zgodnie ze opracowaną dokumentacją projektową, Przedmiot umowy obejmuje również dla każdego z zadań inwestycyjnego z osobna: • sprawdzenie dokumentacji projektowej, przedmiarów wraz z potwierdzeniem poprawności ich sporządzenia i wykazania ewentualnych błędów; • aktualizacja kosztorysów, zestawienie kosztów i sporządzenie szczegółowych harmonogramów zgodnie z wytycznymi zamawiającego; • udział Wykonawcy w przygotowaniu dokumentacji przetargowych; • udział Wykonawcy w pracy komisji przetargowych, w tym do oceny złożonych ofert wraz ze sprawdzeniem kosztorysów; • reprezentowanie Zamawiającego na budowach; • reprezentowanie przed organami i podmiotami zewnętrznymi, w zakresie indywidualnie wydanych przez Zamawiającego pełnomocnictw; • wykonywanie przeglądów gwarancyjnych, o których mowa w § 7 wzoru umowy; • inne czynności opisane w § 3 wzoru umowy oraz Specyfikacji przedmiotu umowy, która stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz harmonogram wykonania poszczególnych czynności zawiera Specyfikacja przedmiotu umowy, która stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy. Zakłada się, że umowa będzie realizowana w trzech etapach dla każdego z zadań inwestycyjnych oddzielnie zgodnie ze wzorem umowy. 2. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w Rozdziale VIII pkt 3 SIWZ do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia - Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy budynku byłego ratusza przy ul. Łagiewnickiej 34 w Świętochłowicach na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej oraz Miejskiego Zarządu Oświaty.
Dodano: 2024-07-01 - Utworzenie żłobka w miejscowości Wola.
Dodano: 2024-06-06 - Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Budowa nowego budynku Przedszkola Miejskiego nr 7 wraz z utworzeniem nowego Klubu dziecięcego zlokalizowanego przy ul. Chrobrego”
Dodano: 2024-05-09 - SPRAWOWANIE USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE 1 (...) I ZADANIE 2 (...)
Dodano: 2024-04-22 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa placu targowego przy ul. Kubiny w Świętochłowicach wraz z budową budynku usługowo-handlowego"
Dodano: 2024-04-19 - Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Pankach - etap II
Dodano: 2024-04-05 - Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Budowa nowego budynku Przedszkola Miejskiego nr 7 wraz z utworzeniem nowego Klubu dziecięcego zlokalizowanego przy ul. Chrobrego”
Dodano: 2024-03-29 - Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę dróg gminnych
Dodano: 2024-03-05 - ZRP.271.18.2023 Budowa hali widowiskowo- sportowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Toszku, w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-01-20 - ZAMÓWIENIE POLEGAJĄCE NA POWTÓRZENIU USŁUG PODOBNYCH W ZAKRESIE ŚWIADCZENIA USŁUGI KONSULTANTA W RAMACH INWESTYCJI PN. ”PRZEBUDOWA DW NR786 NA ODCINKU OD M. KONIECPOL DO GRANICY WOJEWÓDZTWA”.
Dodano: 2023-10-27