Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PEŁNIENIU FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO” w ramach programu 4.2 Efektywność energetyczna - typ projektu - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w ramach realizacji projektu pn. „ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ BUDYNKU GŁÓWNEGO MAZOWIECKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO SP. Z O.O. W RADOMIU”

Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26617 Radom, ul. Juliana Aleksandrowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (48) 361 39 00 , fax. (48) 345 11 18, 3451043
  • Data zamieszczenia: 2018-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o z siedzibą w Radomiu
    ul. Juliana Aleksandrowicza 5
    26617 Radom, woj. mazowieckie
    tel. (48) 361 39 00, fax. (48) 345 11 18, 3451043
    REGON: 67020935600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PEŁNIENIU FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO” w ramach programu 4.2 Efektywność energetyczna - typ projektu - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w ramach realizacji projektu pn. „ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ BUDYNKU GŁÓWNEGO MAZOWIECKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO SP. Z O.O. W RADOMIU”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności zastępstwa inwestycyjnego przy przygotowaniu oraz realizacji Inwestycji pod nazwą „ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PEŁNIENIU FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO” w ramach projektu pn.: „ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ BUDYNKU GŁÓWNEGO MAZOWIECKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO SP. Z O.O. W RADOMIU” w tym: 2. Prowadzenie procesu nadzoru nad realizacją Inwestycji za strony Zamawiającego w tym: 2.1. Etap czynności przygotowawczych: 2.1.1. Zapewnienie zespołu inspektorów budowlanych przez cały proces budowlany: 2.1.1.1. Branży Konstrukcyjnej; 2.1.1.2. Branży Sanitarnej; 2.1.1.3. Branży Elektrycznej; 2.1.2. Prowadzenie narad koordynacyjnych przy współudziale Generalnego Wykonawcy (zwanej dalej GW) oraz Inspektorów Budowlanych; 2.2. Etap realizacyjny: 2.2.1. Prowadzenie narad koordynacyjnych w zakresie bieżącej realizacji 2.2.2. Odbiór prac zanikowych. 2.2.3. Weryfikacja zgodności realizacji z dopuszczoną do realizacji dokumentacją techniczną; 2.2.4. Udział przy odbiorach częściowych; 2.3. Etap prób i rozruchów w tym: 2.3.1. Weryfikacja możliwości przystąpienia do odbiorów częściowych i końcowych; 2.3.2. Udział przy odbiorach częściowych; 2.3.3. Udział przy odbiorach końcowych; 2.4. Etap rozliczenia końcowego Inwestycji w tym: 2.4.1. Weryfikacja poprawności wykonania przez GW dokumentacji powykonawczej; 2.4.2. Weryfikacja uzyskania wskaźników rezultatu zdefiniowanych w umowie dotacyjnej; 2.4.3. Udział w odbiorach końcowych z GW. 3. Nadzór formalny nad uzyskaniem wskaźnika rezultatu przez wykonawcę Inwestycji poprzez opracowanie audytu ex post. 4. Rozliczenie (częściowe i końcowe) umowy o dofinansowanie Inwestycji. 5. Opracowanie materiałów promocyjnych obejmujących tablicę informacyjną i pamiątkową zgodnych z wytycznymi programu 4.2 Efektywność energetyczna - typ projektu - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w ramach realizacji projektu pn. „ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ BUDYNKU GŁÓWNEGO MAZOWIECKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO SP. Z O.O. W RADOMIU” 6. Analiza aktualnych źródeł dofinansowania związanych z realizacją etapu III robót budowlanych. 7. W przypadku możliwości pozyskania dofinansowania o którym mowa w pkt. 6 – złożenie wniosku o dofinansowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w następujących wysokościach: 6.000,00 PLN 2. Wadium może być wniesione w: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016r. poz. 359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089, 1475 i 2201).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta oprócz oświadczenia wymienionego w pkt III.3 musi zawierać: 1. dowód wniesienia wadium; 2. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto i warunki płatności, okres gwarancji, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzorów umów bez zastrzeżeń; 3. Dokument potwierdzający odbycie wizji lokalnej o której mowa w rozdz. III. pkt. 5 4. Plan Organizacji Robót – sporządzony zgodnie z wymogami zawartymi w rozdziale XIII pkt. 5 - dokument ma umożliwić dokonanie oceny oferty w kryterium „Plan Organizacji Robót Pi(o)” opisanym w rozdziale XIII SIWZ. 5. jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Wykonawca składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6. dokument potwierdzający zasady reprezentacji wykonawcy o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych. 7. w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo wystawione na zasadach określonych w pkt 2.4., 8. w przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 23 ust. 1 i ust. 2 u.p.z.p.) – aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy lub umowę regulującą współpracę i zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w szczególności umowę spółki cywilnej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach