Zakład Karny ogłasza przetarg
- Adres: 49-300 Brzeg, ul. Chrobrego
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 162 011 , fax. 774 162 287
- Data zamieszczenia: 2019-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
ul. Chrobrego 29
49-300 Brzeg, woj. opolskie
tel. 774 162 011, fax. 774 162 287
REGON: 32019900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynków Zakładu Karnego w Brzegu i Oddziału Zewnętrznego w Grodkowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynków Zakładu Karnego w Brzegu i Oddziału Zewnętrznego w Grodkowie. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach Projektu pn.: „Termomodernizacja budynków Zakładu Karnego w Brzegu i Oddziału Zewnętrznego w Grodkowie” (umowa o dofinansowanie nr POIS.01.03.01-0000091/16), w ramach poddziałania 1.3.1 oś piorytetowa Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Przedmiot zamówienia, zgodnie z Opisem Projektu oraz z Harmonogramem Realizacji Projektu, które są załącznikiem do umowy o dofinansowanie, obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych składających się z 4 zadań . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do formularza oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia załączono do IDW – załącznik nr 2. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 u.p.z.p., przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 u.p.z.p. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Kompletna oferta musi zawierać: a) formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW, b) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, d) oświadczenia o których mowa w punkcie X IDW na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, f) zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: „Rozbudowa skrzyżowań w ciągu drogi wojewódzkiej nr 463 w m. Ozimek” – z podziałem na zadania
Dodano: 2024-04-08 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego działającego na rzecz Zamawiającego przy realizacji inwestycji pn.: Przebudowa z rozbudową budynku administracyjnego na Internat
Dodano: 2023-12-13 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego działającego na rzecz Zamawiającego przy realizacji inwestycji pn.: Przebudowa z rozbudową budynku administracyjnego na Internat
Dodano: 2023-11-14 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rewitalizacja zabytkowego budynku pałacu na terenie Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych wraz z dobudową dźwigu osobowego
Dodano: 2023-09-11 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 457 na odcinku Chróścice – Stare Siołkowice" branża telekomunikacyjna
Dodano: 2023-03-31 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: ”Przebudowa drogi powiatowej nr 1129 O na odcinku Ligota Książęca – Biestrzykowice.”
Dodano: 2023-02-14 - Świadczenie na rzecz Zam. usług Inż. Kon. na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Renowacja budynku Domu Polskiego oraz głównej sali wystawienniczej na terenie MCP na Górze Św. Anny"
Dodano: 2022-12-19 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 423 w m. Zdzieszowice” z podziałem na zadania
Dodano: 2022-12-09 - Świadczenie na rzecz Zam. usług Inż. Kon. na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Renowacja budynku Domu Polskiego oraz głównej sali wystawienniczej na terenie MCP na Górze Św. Anny"
Dodano: 2022-10-04 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie gminy Reńska Wieś zrzeszonej w Związku Międzygminnym CZYSTY REGION
Dodano: 2022-08-02