Muzeum Sztuki w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90734 Łódź, ul. Więckowskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 633-97-90 w 33
- Data zamieszczenia: 2017-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Sztuki w Łodzi
ul. Więckowskiego 36
90734 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 633-97-90 w 33
REGON: 27750000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.msl.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi polegającej na obsłudze na salach ekspozycyjnych wystaw Muzeum Sztuki w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi obsługi na salach ekspozycyjnych Muzeum Sztuki w Łodzi. 2. Zamawiający przewiduje, że usługa będzie świadczona: a. przez ok. 5 osób jednocześnie, b. sześć dni w tygodniu (zwykle od wtorku do niedzieli) z wyjątkiem dni w których galeria jest zamknięta dla zwiedzających, c. przez maksimum 9 godzin dziennie przez każdą z osób. 3. Zamawiający przewiduje średnio w miesiącu około 1150 godzin świadczenia usługi. 4. Miejsce wykonywania usługi: Muzeum Sztuki w Łodzi, w lokalizacjach: a. przy ul. Więckowskiego 36 – ms1, b. przy ul. Ogrodowej 19 – ms2, c. przy ul. Przędzalnianej 72 w Łodzi – MPH. Szczegóły w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92521200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; b. oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 5 niniejszej SIWZ; c. lista osób wyznaczonych do realizacji zamówienia stanowiące załącznik nr 3 niniejszej SIWZ; d. pełnomocnictwo
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną