Przetargi.pl
Świadczenie usługi polegającej na administrowaniu nieruchomościami należącymi do PCI Sp. z o.o.

Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 35-051 Rzeszów, Teofila Lenartowicza 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 798870512
  • Data zamieszczenia: 2023-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o. o.
    Teofila Lenartowicza 4
    35-051 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 798870512
    REGON: 368953574
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi polegającej na administrowaniu nieruchomościami należącymi do PCI Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi administrowania nieruchomościami przy ul. Lenartowicza 4 o powierzchni użytkowej 643,13m2 oraz ul. Lenartowicza 6 o powierzchni użytkowej 1504,18m2, oznaczonymi w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 2165 o pow. 0,1409ha stanowiącą własność Podkarpackiego Centrum Innowacji Sp. z o.o., ujawnioną w księdze wieczystej nr RZ1Z/00100499/1 w okresie od dnia podpisana/zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2023 roku.2. Wspólny Słownik Zamówień:Główny kod CPV:70300000-4 Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy70330000-3 Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6 do SWZ.4. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pt.: Podkarpackie Centrum Innowacji, realizowanego w ramach Osi Priorytetowej nr 1 "Konkurencyjna i Innowacyjna Gospodarka" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.5. Wykonawca stosownie do art. 95 ust. 1 p.z.p. zobowiązany będzie do:1) Zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. z 2022, poz. 1510 z późń.zm) wykonujących następujące czynności: utrzymanie porządku i czystości wokół nieruchomości zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ (pkt 13).2) Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności, o których mowa powyżej w ramach łączącego je z pracodawcą stosunku pracy świadczyły ją osobiście, w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego kierownictwem z podporządkowaniem służbowym, za wynagrodzeniem, z prawem do urlopu.3) Przekazania zamawiającemu w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia listy osób, które będą wykonywać czynności, o których mowa w ppkt. 1) w trakcie realizacji zamówienia. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności, o których mowa w ppkt. 1) winna być każdorazowo niezwłocznie aktualizowana. Zatrudnienie osób ujętych w wykazie powinno trwać co najmniej do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub Wykonawcę (pełniącego rolę pracodawcy) przed zakończeniem realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia nowej osoby, na to miejsce, na podstawie umowy o pracę i zaktualizowania wykazu pracowników.4) W przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności, o których mowa w ppkt. 1) na rzecz podwykonawcy, obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących te czynności dotyczyć będzie także podwykonawcy.5) Podczas realizacji zamówienia Wykonawca (podwykonawca) na wezwanie zamawiającego winny będzie przedstawić dowody potwierdzające zatrudnianie na umowę o pracę osób, o których mowa w pkt. 5 ppkt 1-3.6) W przypadku niewywiązania się przez Wykonawcę (podwykonawcę) z obowiązków, o których mowa w pkt. 5 ppkt. 1-3, Zamawiający przewiduje sankcje zgodnie z załączonym do SWZ wzorem umowy.6. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 p.z.p.7. Osoby wyznaczone do kontaktu ze strony Zamawiającego w czasie realizacji zamówienia:1) Edyta BociekAdres poczty elektronicznej e.bociek@pcinn.org tel. 507-836-515. 8. Równoważność materiałów lub urządzeń1) W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały, co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w ww. dokumentach.3) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego.4) Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.5) Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70300000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach