Świętokrzyskie Centrum Onkologii ogłasza przetarg
- Adres: 25-734 Kielce, ul. Artwińskiego 3
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. (041) 3674280 , fax. (041) 36 74 071
- Data zamieszczenia: 2012-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Onkologii
ul. Artwińskiego 3 3
25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. (041) 3674280, fax. (041) 36 74 071
REGON: 00126323300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkol.kielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi pogwarancyjnego serwisu dla systemu telekomunikacyjnego Tenovis I33 wraz z jego osprzętem oraz oprogramowaniem w Świętokrzyskim Centrum Onkologii. Nr postępowania: AZP 241-44/I/12 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Obowiązki serwisu: 1. Wezwania serwisowe - przyjmowanie zgłoszeń awarii przez 24 godziny na dobę, w oparciu o podanie objawów wadliwego działania systemów, 2. Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia /wyłącznie: mail lub komunikator lub sms lub fax i telefonicznie/, 3. Potwierdzona diagnoza łączem zdalnym w przypadku możliwości technicznych po stronie Klienta: - do 1 h (całą dobę, dni robocze i świąteczne), 4. Usuwanie awarii (od momentu zdiagnozowania): - do 24 h w przypadku awarii programowej, - do 24 h w przypadku przechowywania zamienników uszkodzonych elementów przez Klienta, - do 36 h w przypadku nie przechowywania zamienników uszkodzonych elementów przez Klienta, 5. Ustalenia dodatkowe: - dwukrotne, bezpłatne sporządzenie w obecności Klienta inwentaryzacji wyposażenia systemu Tenovis oraz przedstawienie jego wyników wraz z oceną aktualnego stanu technicznego w formie pisemnej - raportu będącego załącznikiem niniejszej umowy - niezwłocznie po podpisaniu umowy i przed jej wygaśnięciem, - udzielanie nielimitowanych, bezpłatnych konsultacji i porad telefonicznie bądź mailowo - zależnie od woli Klienta, - przeprowadzenie w siedzibie Klienta, przy okazji przeglądów serwisowych bezpłatnych konsultacji/szkoleń z wybranych przez Klienta zakresów obsługi, konfiguracji i modyfikacji serwera Tenovis. - świadczenie na rzecz Klienta 2 razy w roku darmowego przeglądu serwisowego w siedzibie Klienta (między innymi: sprawdzenie układów zasilania, restart centrali, ładowanie systemu itp. z wpisem do ksiązki serwisowej centrali), po uprzednim uzgodnieniu terminu (minimum 7 dni wcześniej), - prace serwisowe mogą być przeprowadzane przez innego, uzgodnionego partnera serwisowego tylko w nagłych, uzasadnionych przypadkach losowych, za zgodą Klienta, - sporządzanie obligatoryjnie po każdej interwencji obowiązkowego przeglądu całej konfiguracji - standardowy raport potwierdzający poprawność pracy lub szczegółowy raport zmian w systemie sporządzony w ciągu 7 dni z komentarzem (zależnie od potrzeby i możliwości technicznych - wszystkie istotne parametry, log błędów, dzienniki systemowe, opis zauważonych usterek i wskazanie metod ich usunięcia, itp.), - sporządzanie pisemnego wstępnego oraz szczegółowego końcowego uzasadnienia konieczności osobistego stawienia się pracownika serwisu w zamian za usunięcie awarii na drodze dostępu zdalnego bądź kontaktu telefonicznego. ŚCO może zapewnić (w miarę własnych możliwości) maksymalnie 1 pracownikowi serwisu wyżywienie i zakwaterowanie. Przyjazd pracownika Serwisu musi być uzgodniony z upoważnionymi pracownikami Klienta (ŚCO) co do terminu i samego faktu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503341109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip2.onkol.kielce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego dla systemu telekomunikacyjnego Tenovis w Świętokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach. Nr sprawy AZP 241-68/15
Dodano: 2015-05-11 - Świadczenie usługi pogwarancyjnego serwisu dla systemu telekomunikacyjnego Tenovis I33 wraz z jego osprzętem oraz oprogramowaniem oraz usługi serwisowe dotyczące eksploatacji urządzeń aktywnych sieci komputerowej dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Dodano: 2012-05-07