Przetargi.pl
Świadczenie usługi pielęgnacji zieleni na terenie Centrum Nauki Kopernik.

Centrum Nauki Kopernik ogłasza przetarg

  • Adres: 00-390 Warszawa, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 596 41 11 , fax. 22 596 41 13
  • Data zamieszczenia: 2016-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Nauki Kopernik
    ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20 20
    00-390 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 596 41 11, fax. 22 596 41 13
    REGON: 14060331300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury wpisana do Rejestru Instytucji Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi pielęgnacji zieleni na terenie Centrum Nauki Kopernik.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi pielęgnacji zieleni polegającej w szczególności na: Przedmiot zamówienia w swoim zakresie obejmuje: 1) podlewanie terenów nieobjętych automatycznym systemem nawadniania (podlewanie terenów zielonych, z wykluczeniem ogrodu na dachu, powinno odbywać się po zamknięciu budynku CNK dla zwiedzających i powinno zostać zakończone do godziny 08:00. Zamawiający może odstąpić od tej zasady w uzasadnionych przypadkach) 2) nawożenie trawników 3) aeracja trawników 4) nawożenie krzewów 5) nawożenie drzew 6) nawożenie bylin i roślin okrywowych 7) nawożenie donic w winobluszczem 8) nawożenie donic z iglakami (wydzielające przejście do Planetarium) 9) cięcie drzew i roślin 10) cięcie roślin uszkodzonych mechanicznie 11) pielenie 12) pielenie i usuwanie chwastów z chodników i ciągów komunikacyjnych wokół budynku 13) czyszczenie roślin okrywowych i bylin 14) koszenie trawników 15) wykonywanie dosiewek w trawnikach 16) uzupełnianie kory 17) usuwanie chwastów 18) uruchamianie i zamykanie automatycznego systemu nawadniania 19) sterowanie automatycznym systemem nawadniania (zwiększanie/zmniejszanie czasu pracy poszczególnych stref w stosunku do warunków atmosferycznych) 20) stała kontrola poprawności ustawień oraz w razie potrzeby regulacja zraszaczy w celu zapewnienia prawidłowego nawadniania trawników 21) zabezpieczanie (zakrywanie) przewodów instalacji linii kroplujących oraz przewodów systemu nawadniającego 22) pielęgnacja roślin doniczkowych w pomieszczeniach biurowych 23) przesadzanie roślin w donice Zamawiającego. 24) pielęgnacja oczka wodnego w kraterze 25) przechowywanie zimowe roślin z oczka wodnego w kraterze 26) pielęgnacja roślin w kraterach 27) grabienie liści 28) dosadzanie roślin 29) zabezpieczanie zimowe roślin 30) prowadzenie zabiegów fitosanitarnych 31) wywóz odpadów organicznych powstałych w trakcie wykonywania prac 32) wykonaniu raz w roku inwentaryzacji roślin, drzew i krzewów znajdujących się w Budynku, Biurze Zamawiającego, na terenie przynależnym do Budynku i dachu. Wynikiem przeprowadzonej inwentaryzacji będzie oficjalny protokół przekazany w wersji elektronicznej Zamawiającemu. Termin inwentaryzacji ustalony zostanie z Zamawiającym. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje całość posiadanej przez Zamawiającego roślinności tj. zieleń zewnętrzną łącznie z donicami, krzewami i pnączami, rośliny w kraterze oraz rośliny doniczkowe w biurach Zamawiającego. 3.Ponadto opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik numer 1 do SIWZ, wzór Umowy, stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ oraz Załączniki numer 12-17 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium, jako zabezpieczenia złożonej Oferty. Wykonawca składający Ofertę wniesie wadium w kwocie odpowiadającej wartości 7 500,00 zł, (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych, 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. SWIFT: BPHKPLPK IBAN: PL 31 1060 0076 0000 3310 0017 6119 4.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium i do dostarczenia Zamawiającemu dokumentu wadium nie później niż w terminie składania ofert. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, bądź poręczenia z treści powyższych dokumentów winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (podmiotu, który wystawił gwarancję lub poręczenie) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie Zamawiającego zgłoszone w terminie związania Ofertą po wystąpieniu dowolnej okoliczności wskazanej w art. 46 ust 4a lub 5 Ustawy. 6.W przypadku wadium wnoszonego w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum), w ww. gwarancjach powinni być wymienieni wszyscy uczestnicy konsorcjum. 7.Jeśli wadium wnoszone jest w pieniądzu, za datę wniesienia wadium, Zamawiający uzna datę uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach Wykonawca załączył kopie dokumentów potwierdzające wniesienia wadium do Oferty przed upływem terminu do składania Ofert. 8.Wadium winno być wniesione na cały okres związania Ofertą. 9.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kopernik.org.pl; http://bip.kopernik.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach