Przetargi.pl
Świadczenie usługi organizacji szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Będzinie w zakresie Kosmetyczka z elementami wizażu i stylizacją paznokci

Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. Ignacego Krasickiego 17A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2673003, 2674444 , fax. 32 2674153
  • Data zamieszczenia: 2013-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
    ul. Ignacego Krasickiego 17A 17A
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 32 2673003, 2674444, fax. 32 2674153
    REGON: 27671823200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.bedzin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi organizacji szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Będzinie w zakresie Kosmetyczka z elementami wizażu i stylizacją paznokci
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego Zamówienia jest świadczenie usługi w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, organizacji szkolenia dla 20 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Będzinie, zwanych dalej uczestnikami, w zakresie Kosmetyczka z elementami wizażu i stylizacją paznokci. 2. We Wspólnym Słowniku Zamówień, o którym mowa w art. 30 ust. 7 ustawy, usługa oznaczona jest kodem 80530000-8 o nazwie: Usługi szkolenia zawodowego. 3. Zakres usługi. 1) Przeprowadzenie szkolenia w formie kursu stacjonarnego w zakresie określonym w ust. 1 niniejszego punktu ogłoszenia. 2) Szkoleniem będzie objętych 20 uczestników - skierowanych przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem ust. 3 pkt 5 niniejszego punktu ogłoszenia. 3) Wymagany termin wykonania zamówienia: a) rozpoczęcie: po zawarciu umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia, b) zakończenie: nie później niż do 6 grudnia 2013 roku. 4) Dokładny termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia zostanie określony w harmonogramie szkolenia stanowiącym załącznik do umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia (wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ). 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo: a) zmniejszenia liczby uczestników szkolenia o nie więcej niż 3 osoby w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń losowych (np. choroba uczestnika szkolenia, sprawowanie opieki nad chorym członkiem rodziny, utrata statusu bezrobotnego, niezgłoszenie się po skierowanie na szkolenie, itp.), b) zwiększenia liczby uczestników szkolenia o nie więcej niż 3 osoby. 4. Szkolenie musi obejmować minimum 150 godzin zajęć szkoleniowych, w tym 130 godzin zegarowych zajęć praktycznych. 5. Program szkolenia musi być zgodny z § 75 ust. 4 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz, 1193 ze z późn. zm.). 6. Program szkolenia, o którym mowa w ust. 5 niniejszego punktu ogłoszenia musi zawierać co najmniej następujące zagadnienia: a) Diagnozowanie stanu skóry; b) Farbowanie rzęs i brwi z regulacją łuku brwiowego; c) Klasyczny makijaż dzienny i wieczorowy; d) Pielęgnacja skóry twarzy, w tym co najmniej: obsługa i zastosowanie lamp i aparatów wykorzystywanych w gabinecie kosmetycznym, wykonywanie zabiegu oczyszczania mechanicznego skóry twarzy, wykonywanie masażu twarzy oraz klasycznych zabiegów pielęgnacyjnych przeznaczonych do podstawowych rodzajów cery; e) Pielęgnacja dłoni, manicure, w tym co najmniej: zasady dezynfekcji, preparaty do dezynfekcji, manicure biologiczny i klasyczny, manicure z użyciem frezarki, informacje medyczne o chorobach paznokci, pielęgnacja i masaż dłoni, zabieg parafinowy na dłonie; f) Przedłużanie paznokci metoda akrylową i metodą żelową UV; g) Stylizacja paznokci - zdobienia; h) Zarządzanie w gabinecie kosmetycznym; i) Depilowanie wybranych części ciała. 7. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować zajęcia praktyczne we własnych lub wynajętych warsztatach wyposażonych w narzędzia, urządzenia techniczne i produkty dostosowane do specyfiki przedmiotu zamówienia obejmujące przede wszystkim akcesoria do makijażu, demakijażu i pielęgnacji twarzy, stoliki do manicure, frezarki do paznokci, lampy UV, z zastrzeżeniem, że co najmniej 40 godzin zegarowych zajęć praktycznych każdy uczestnik szkolenia ma odbyć na terenie zakładu pracy - salonu kosmetycznego i/lub salonu wizażu i stylizacji, zgodnie z informacją wskazaną w programie szkolenia. Zamawiający dopuszcza możliwość, aby Wykonawca podzielił skierowaną przez Zamawiającego grupę uczestników na mniejsze podgrupy, w taki sposób, by podczas zajęć praktycznych przy jednym stanowisku pracowała jedna osoba. 8. Zajęcia teoretyczne muszą odbywać się w sali o wielkości dostosowanej do liczby uczestników, odpowiednio wyposażonej w: a) miejsca siedzące i stoliki lub biurka dla 20 uczestników oraz jedno krzesło lub fotel dla osoby monitorującej szkolenie z ramienia Zamawiającego lub instytucji kontrolujących, b) okno (z możliwością otwarcia i zaciemnienia), c) sztuczne oświetlenie, d) dostęp do zaplecza sanitarnego. 9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi konieczne materiały szkoleniowe - zgodne z tematyką szkolenia. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność od Wykonawcy komplet materiałów dydaktycznych przygotowanych przez poszczególnych trenerów szkolenia - w formie papierowej - zbindowane, a także notatnik (minimum format A5 60-kartkowy) i przybory do pisania. Materiały dydaktyczne, które uczestnik otrzyma na własność muszą być nowe, nieużywanie, adekwatne do treści szkolenia, zgodne z obowiązującym stanem prawnym oraz dobre jakościowo. Dodatkowymi materiałami dydaktycznymi są: akty prawne, wzory dokumentów i formularzy z zakresu objętego tematem szkolenia. Materiały szkoleniowe powinny być przekazane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia. Każdy uczestnik otrzyma na okres szkolenia materiały niezbędne do zajęć praktycznych, w tym akcesoria do makijażu, demakijażu i pielęgnacji twarzy, a także tipsy, żele, zdobniki, kleje, cążki, pilniczki; 10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia niezbędne narzędzia i materiały wykorzystywane podczas zajęć praktycznych. Wszelkie stosowane w trakcie zajęć praktycznych materiały, preparaty używane przez uczestników szkolenia muszą posiadać stosowne atesty dopuszczające je do obrotu na terenie Polski. 11. Zajęcia szkoleniowe muszą być prowadzone były we wszystkie dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w przedziale czasowym od 8 00 do 18 00 z zastrzeżeniem, że liczba godzin zajęć szkoleniowych w ciągu jednego dnia (dziennie) wyniesie 8 godzin zegarowych, a tygodniowo (od poniedziałku do piątku) obejmować będzie 40 godzin zegarowych zajęć szkoleniowych. 12. Podana przez Zamawiającego liczba godzin trwania szkolenia ma przypadać na każdego uczestnika szkolenia i ma odnosić się do pełnych godzin zegarowych. Godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 60 minut (w przypadku zajęć praktycznych) oraz 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut (w przypadku zajęć teoretycznych), przy czym długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Nie ma natomiast możliwości rezygnacji z przerw kosztem skrócenia trwania zajęć w danym dniu szkolenia. 13. Szkolenie powinno być przeprowadzone przez instytucję szkoleniową dysponującą wykwalifikowaną kadrą wykładowców i instruktorów posiadających wykształcenie i kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe zgodne z kierunkiem szkolenia lub prowadzonych przedmiotów/zagadnień - a także, jeżeli są wymagane - udokumentowane uprawnienia do prowadzenia danego szkolenia. 14. Wykonawca zobowiązany jest wydać uczestnikom szkolenia dokładny rozkład zajęć odpowiadający harmonogramowi szkolenia z podanymi tematami wynikającymi z programu szkolenia, który będzie wydany każdemu uczestnikowi w dniu rozpoczęcia szkolenia. 15. Zajęcia szkoleniowe muszą być przeprowadzone na terenie Powiatu Będzińskiego, miasta Sosnowiec, miasta Dąbrowa Górnicza lub miasta Katowice z zastrzeżeniem, że czas dojazdu i powrotu uczestników szkolenia z siedziby Zamawiającego do miejsca i z miejsca szkolenia, w którym zgodnie z programem szkolenia odbywać się będą zajęcia szkoleniowe nie może przekraczać łącznie 3 godzin dziennie. 16. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia bezpłatne zaplecze socjalne obejmujące kawę, herbatę, wodę i napoje zimne w ilości zaspokajającej potrzeby uczestników w każdym dniu szkolenia oraz dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywać się będą zajęcia szkoleniowe (toaleta, umywalka). 17. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić uczestnikom szkolenia w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 18. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić egzamin sprawdzający poziom wiedzy uczestników szkolenia. 19. Wykonawca zobowiązany jest wystawić każdemu uczestnikowi szkolenia po pozytywnym jego zakończeniu zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 roku w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy /Dz. U. z 2010 Nr 177 poz.1193 z późn. zm./ zawierające co najmniej: 1) numer z rejestru, 2) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, 3) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, 4) formę i nazwę szkolenia, 5) okres trwania szkolenia, 6) miejsce, datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, 7) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, 8) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 20. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: dziennik zajęć teoretycznych zawierający listę obecności uwzględniającą podpisy uczestników szkolenia, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, rejestr wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia, potwierdzenie wydania uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych. 21. Cena szkolenia nie powinna uwzględniać: 1) kosztów ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, 2) kosztów przejazdu, 22. Koszty, o których mowa w ust. 21 pkt 1 niniejszego punktu ogłoszenia zostaną zwrócone Wykonawcy po przedstawieniu Zamawiającemu odrębnej faktury VAT wraz z dokumentacją potwierdzającą poniesienie tych kosztów, na zasadach określonych w umowie szkoleniowej zawartej z wykonawcą szkolenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Posiadanie przez Wykonawcę akredytacji kuratora oświaty w zakresie przedmiotowego szkolenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.bedzin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach