Przetargi.pl
Świadczenie usługi organizacji szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Będzinie w ramach Programu wsparcia osób bezrobotnych do 30 roku życia w zakresie: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi met. MAG-135 i met. TIG-141

Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. Ignacego Krasickiego 17A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2673003, 2674444 , fax. 32 2674153
  • Data zamieszczenia: 2013-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
    ul. Ignacego Krasickiego 17A 17A
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 32 2673003, 2674444, fax. 32 2674153
    REGON: 27671823200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.bedzin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi organizacji szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Będzinie w ramach Programu wsparcia osób bezrobotnych do 30 roku życia w zakresie: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi met. MAG-135 i met. TIG-141
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego Zamówienia jest świadczenie usługi w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą na organizację szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Będzinie w ramach Programu wsparcia osób bezrobotnych do 30 roku życia w zakresie Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi met. MAG-135 i met.TIG-141. 2. We Wspólnym Słowniku Zamówień, o którym mowa w art. 30 ust. 7 ustawy, usługa oznaczona jest kodem 80530000-8 o nazwie: Usługi szkolenia zawodowego 3. Zakres usługi. 1) Przeprowadzenie szkolenia w formie kursu stacjonarnego w zakresie określonym w ust. 1 niniejszego punktu ogłoszenia. 2) Szkoleniem będzie objętych 15 osób bezrobotnych - skierowanych przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem ust. 3 pkt 5 niniejszego punktu ogłoszenia. 3) Wymagany termin wykonania zamówienia: a) rozpoczęcie: sierpień 2013 roku, b) zakończenie: do 31 października 2013 roku. 4) Dokładny termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia zostanie określony w harmonogramie szkolenia stanowiącym załącznik do umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia (wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo: a) zmniejszenia liczby osób planowanych do objęcia szkoleniem o nie więcej niż 3 osoby w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń losowych (np. choroba uczestnika projektu, sprawowanie opieki nad chorym członkiem rodziny, utrata statusu bezrobotnego, niezgłoszenie się po skierowanie na szkolenie, itp.), b) zwiększenia liczby osób planowanych do objęcia szkoleniem o nie więcej niż 3 osoby. 4. Liczba godzin zajęć oraz zakres programowy muszą być zgodne z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach: nr W-07/IS-02 dla metody MAG - 135 (spawanie blach i rur ze stali ferrytycznych i nierdzewnych) oraz nr W-07/IS-03 dla metody TIG - 141. Godzina zegarowa zajęć praktycznych szkolenia liczy 60 minut, a godzina zegarowa zajęć teoretycznych szkolenia liczy 45 minut zajęć i 15 minut przerwy, przy czym długość przerw może być ustalana elastycznie. 5. Program szkolenia musi być zgodny z § 75 ust. 4 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz, 1193 z późn. zm.). Ponadto program szkolenia (treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych) musi być opracowany zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. 6. Zajęcia szkoleniowe muszą odbywać się we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w przedziale czasowym od 800 do 2000, z zastrzeżeniem, że liczba godzin zajęć szkoleniowych w ciągu tygodnia obejmować będzie przeciętnie nie mniej niż 25 i nie więcej niż 40 godzin zegarowych zajęć szkoleniowych, chyba że przepisy odrębne lub specyfika szkolenia przewidują inny wymiar zajęć szkoleniowych. 7. Baza dydaktyczna do zajęć teoretycznych i praktycznych musi odpowiadać wymogom Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach zgodnie z wytycznymi W-07/IS-41. Zajęcia teoretyczne zostaną przeprowadzone w pomieszczeniach z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem i wentylacją, dostosowanych do prowadzenia zajęć szkoleniowych, z zapewnionym zapleczem, posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i higieny pracy, akustyczne i jakościowe, których powierzchnia, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne dostosowana jest do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia Zajęcia praktyczne zostaną przeprowadzone w spawalni do ćwiczeń praktycznych wyposażonej w stanowiska spawalnicze w zakresie metody spawania MAG - 135 (co najmniej 4 stanowiska spawalnicze) oraz w zakresie metody spawania TIG-141 (co najmniej 4 stanowiska spawalnicze), przystosowanej do realizacji przedmiotu zamówienia, wyposażonej w stoły spawalnicze i odpowiednie oprzyrządowanie, umożliwiające bezpieczne wykonywanie prac spawalniczych. Spawalnia musi spełniać wymagania określone w Wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach nr W-07/IS-41. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość, aby Wykonawca podzielił skierowaną przez Zamawiającego grupę uczestników na mniejsze podgrupy w każdej metodzie spawania w taki sposób, by każdy uczestnik miał samodzielny dostęp do stanowiska spawalniczego. 9. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zorganizować egzamin wewnętrzny, potwierdzający zdobytą wiedzę i na tej podstawie wydać każdemu uczestnikowi dokument, o którym mowa w ust. 17 niniejszego punktu ogłoszenia. 10. Szkolenie musi zakończyć się egzaminem przeprowadzonym zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach nr W-07/IS-17. Koszt egzaminu należy uwzględnić dokonując obliczenia ceny oferty. 11. Wykonawca zobowiązany jest wydać uczestnikom szkolenia dokładny rozkład zajęć odpowiadający harmonogramowi szkolenia z podanymi tematami wynikającymi z programu szkolenia, który będzie wydany każdemu uczestnikowi w dniu rozpoczęcia szkolenia. 12. Zajęcia szkoleniowe muszą być przeprowadzone na terenie Powiatu Będzińskiego, miasta Sosnowiec, miasta Dąbrowa Górnicza lub miasta Katowice z zastrzeżeniem, że czas dojazdu i powrotu uczestników szkolenia z siedziby Zamawiającego do miejsca i z miejsca szkolenia, w którym zgodnie z programem szkolenia odbywać się będą zajęcia szkoleniowe nie może przekraczać łącznie 3 godzin dziennie. 13. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia bezpłatne zaplecze socjalne obejmujące kawę, herbatę, wodę i napoje zimne w ilości zaspokajającej potrzeby uczestników w każdym dniu szkolenia oraz dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywać się będą zajęcia szkoleniowe (toaleta, umywalka). 14. Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone w systemie stacjonarnym. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej. 15. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. Nr 40, poz. 470). Wykonawca wyposaży każdego uczestnika szkolenia w odzież ochronną, to jest ubranie dla spawacza składające się z bluzy i spodni, maski spawalnicze, fartuchy spawalnicze, rękawice spawalnicze, trzewiki lub półsaperki dla spawaczy oraz przyłbice spawalnicze z wymiennymi filtrami spawalniczymi spełniające wymagania rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. Nr 259, poz. 2173). 16. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom konieczne materiały dydaktyczne - zgodne z tematyką szkolenia, w skład których wchodzą w szczególności: podręcznik lub inne niezbędne materiały szkoleniowe oraz notatnik (minimum format A5 60-kartkowy) i przybory do pisania, przekazywane każdemu uczestnikowi na własność. Materiały szkoleniowe powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia wraz z rozpoczęciem szkolenia, bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. 17. Wykonawca zobowiązany jest wystawić każdemu uczestnikowi szkolenia po pozytywnym jego zakończeniu zaświadczenie o ukończeniu szkolenia lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zgodne z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 roku w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy /Dz. U. z 2010 Nr 177 poz.1193 z późn. zm./ zawierające co najmniej: 1) numer z rejestru, 2) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, 3) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, 4) formę i nazwę szkolenia, 5) okres trwania szkolenia, 6) miejsce, datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, 7) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, 8) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 18. Wykonawca zobowiązany jest wydać każdemu uczestnikowi szkolenia, po pozytywnym zdaniu egzaminu, książeczkę spawacza według normy PN-EN-287-1 oraz Świadectwo Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza uprawniające do pracy w zawodzie spawacza wydane przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach. 19. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności uwzględniającą podpisy uczestników szkolenia, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, protokół z egzaminu, rejestr wydanych zaświadczeń lub dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia. 20. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia Zamawiającemu oryginałów list obecności za miesiąc poprzedni w przypadku jeśli ukończenie szkolenia przypada na koniec miesiąca wraz z podpisami uczestników szkolenia, a po zakończeniu szkolenia dokumentacji obejmującej: oryginały list obecności wraz z podpisami uczestników szkolenia, protokół z egzaminu, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia i inne dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, potwierdzenie wydania uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych oraz ankiety wypełnione przez uczestników szkolenia służące do jego oceny 21. Cena szkolenia nie powinna uwzględniać: 1) kosztów ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, 2) kosztów przejazdu, 3) kosztów badań lekarskich. 22. Koszty, o których mowa w ust. 21 pkt 1 niniejszego punktu ogłoszenia zostaną zwrócone Wykonawcy po przedstawieniu Zamawiającemu odrębnej faktury VAT wraz z dokumentacją potwierdzającą poniesienie tych kosztów, na zasadach określonych w umowie szkoleniowej zawartej z wykonawcą szkolenia. 23. Koszty, o których mowa w ust.21 pkt 2 i 3 sfinansuje Zamawiający we własnym zakresie. 24. Zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011r., Nr 177, poz. 1054 z późń. zm.) zwalnia się od podatku od usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, inne niż wymienione w pkt 26 finansowane w całości ze środków publicznych oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane chyba, że podmiot świadczący usługę szkoleniową posiada indywidualną interpretację podatkową wydana w jego indywidualnej sprawie przez organ podatkowy. W przypadku naliczenia podatku VAT przy złożeniu oferty na przeprowadzenie szkoleń interpretacja taka musi stanowić załącznik do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Posiadanie przez Wykonawcę akredytacji kuratora oświaty w zakresie szkolenia - spawania blach i rur spoinami pachwionowymi met. MAG-135 lub TIG-141
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.bedzin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach