Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie ogłasza przetarg
- Adres: 42-500 Będzin, ul. 1 Maja 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2673003 , fax. 032 2674444
- Data zamieszczenia: 2010-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
ul. 1 Maja 2 2
42-500 Będzin, woj. śląskie
tel. 032 2673003, fax. 032 2674444
REGON: 27671823200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.bedzin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi organizacji szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Będzinie w zakresie Księgowość w małej i średniej firmie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi, w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, organizacji szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Będzinie w zakresie Księgowość w małej i średniej firmie. 2. Zakres usługi. 1) Przeprowadzenie szkolenia w formie kursu stacjonarnego w zakresie określonym w Rozdziale II ust. 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwaną dalej SIWZ). 2) Szkoleniem będzie objętych nie mniej niż 30, a nie więcej niż 45 bezrobotnych, uczestników projektu pn. Uwierz w siebie i zdobądź zatrudnienie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, kierowanych zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. 3) Szkolenie realizowane będzie w grupach od 10 do 15 osób bezrobotnych w kilku edycjach, począwszy od miesiąca sierpnia 2010 roku, przy czym dla każdej edycji szkolenia zostanie zawarta odrębna umowa szczegółowa. 4) Edycje szkolenia będą zlecane przez Zamawiającego do końca 2010 roku w miarę potrzeb. 3. Szkolenie musi obejmować 220 godzin zajęć szkoleniowych, w tym 70 godzin zajęć teoretycznych, 150 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć winna obejmować 60 minut. 4. Zajęcia szkoleniowe muszą odbywać się we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w przedziale czasowym od 8 00 do 18 00 z zastrzeżeniem, że liczba godzin zajęć szkoleniowych w ciągu jednego dnia nie przekroczy 8 godzin zegarowych dziennie, a tygodniowo obejmować będzie przeciętnie nie mniej niż 30 i nie więcej niż 40 godzin zegarowych zajęć szkoleniowych. 5. Szkolenie zostanie przeprowadzone w oparciu o program szkolenia, który musi spełniać wymagania określone w § 32 ust. 4 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315). 6. Każda edycja szkolenia musi być przeprowadzona w oparciu o jednakowy program szkolenia, który musi zawierać zagadnienia z zakresu: 1) małe i średnie przedsiębiorstwa, 2) podstawy prawne i zasady prowadzenia rachunkowości w małych i średnich przedsiębiorstwach, 3) dokumentacja przyjętych zasad prowadzenia rachunkowości w małych i średnich przedsiębiorstwach, 4) podstawowe zasady otwierania, prowadzenia i zamykania ksiąg rachunkowych w małych i średnich przedsiębiorstwach, 5) dokumentacja zasad prowadzenia rachunkowości przy użyciu komputera, 6) zasady sporządzania, obiegu, kontroli i przechowywania dowodów księgowych w małych i średnich przedsiębiorstwach, 7) charakterystyka i ewidencja księgowa aktywów trwałych, 8) charakterystyka i ewidencja księgowa aktywów obrotowych, 9) charakterystyka i ewidencja księgowa kosztów i przychodów, 10) podatkowa księga przychodów i rozchodów w przedsiębiorstwie, 11) kapitały w przedsiębiorstwie, 12) zamknięcie ksiąg rachunkowych w przedsiębiorstwie, 13) współpraca przedsiębiorstwa z ZUS za pośrednictwem programu PŁATNIK, 14) wykorzystanie programów komputerowych w zakresie ewidencji księgowej w małych i średnich przedsiębiorstwach: a) obsługa edytora tekstu Word, arkusza kalkulacyjnego Excel oraz obsługa Internetu, b) obsługa komputera z wykorzystaniem programów wspomagających finanse i księgowość - SYMFONIA. 7. Część praktyczna szkolenia będzie obejmować: 1) zajęcia z wykorzystaniem komputera w firmie - obsługę edytora tekstu Word, arkusza kalkulacyjnego Excel oraz Internetu w łącznym wymiarze 20 godzin zegarowych, 2) zajęcia z obsługi komputera z wykorzystaniem programów wspomagających finanse i księgowość - SYMFONIA., współpraca przedsiębiorstwa z ZUS za pośrednictwem programu PŁATNIK, dokumentacja zasad prowadzenia rachunkowości przy użyciu komputera w łącznym wymiarze 80 godzin zegarowych, 3) ćwiczenia z zakresu zagadnień wymienionych w Rozdziale II ust. 7 pkt 1 - 12 SIWZ, w tym gry symulacyjne w łącznym wymiarze 50 godzin zegarowych. 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia: 1) bezpłatne zaplecze socjalne obejmujące kawę, herbatę, wodę i napoje zimne w ilości zaspokajającej potrzeby uczestników oraz dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywać się będą zajęcia szkoleniowe (wc, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody), 2) niezbędny sprzęt, maszyny, narzędzia i urządzenia na czas trwania szkolenia, 3) dokładny rozkład zajęć odpowiadający harmonogramowi szkolenia z podanymi tematami wynikającymi z programu szkolenia, który będzie wydany każdemu uczestnikowi w dniu rozpoczęcia szkolenia. 9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dojazd uczestników szkolenia z siedziby Zamawiającego do miejsca i z miejsca, w którym zgodnie z programem szkolenia odbywać się będą zajęcia szkoleniowe w przypadku prowadzenia zajęć poza terenem Powiatu Będzińskiego (to jest gminami: Będzin, Bobrowniki, Czeladź, Mierzęcice, Psary, Siewierz, Sławków i Wojkowice) oraz miast Sosnowiec, Dąbrowa Górnicza i Katowice z zastrzeżeniem, że czas dojazdu uczestników szkolenia z siedziby Zamawiającego do miejsca i z miejsca, w którym zgodnie z programem szkolenia odbywać się będą zajęcia szkoleniowe nie może przekraczać łącznie 3 godzin dziennie. Cenę w takim przypadku należy obliczyć zgodnie ze sposobem opisanym w Rozdziale XII ust. 4 pkt 6 niniejszej SIWZ. 10. Zajęcia szkoleniowe zostaną przeprowadzone w pomieszczeniach z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem i wentylacją, dostosowanych do prowadzenia zajęć szkoleniowych, z zapewnionym zapleczem, posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i higieny pracy, akustyczne i jakościowe, których powierzchnia, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne dostosowana jest do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia, zgodnie z przepisami: 1) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69), 2) rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 roku w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650 ze zm.), 3) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 ze zm.), 4) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków i innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 80, poz. 563). 11. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom konieczne materiały dydaktyczne - zgodne z tematyką szkolenia, w skład których wchodzą w szczególności: podręcznik lub inne niezbędne materiały szkoleniowe oraz notatnik (minimum format A5 60-kartkowy) i przybory do pisania, przekazywane każdemu uczestnikowi na własność. Materiały szkoleniowe powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia wraz z rozpoczęciem szkolenia, bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. Materiały dydaktyczne, które uczestnik otrzyma na własność muszą być nowe, nieużywanie, adekwatne do treści szkolenia, z obowiązującym stanem prawnym oraz dobre jakościowo. Dodatkowymi materiałami dydaktycznymi są: akty prawne, wzory dokumentów i formularzy z zakresu objętego tematem szkolenia. 12. Wykonawca zobowiązany jest wystawić każdemu uczestnikowi szkolenia po pozytywnym jego zakończeniu co najmniej zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 13. Wykonawca zobowiązany jest oznakować miejsce prowadzenia szkolenia poprzez zamieszczenie informacji o współfinansowaniu szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Informacja ta winna zostać opatrzona logiem Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca zobowiązany jest analogicznie oznakować materiały edukacyjne oraz dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia, a gdy jest to niemożliwe (np. szkolenie kończy się wydaniem zaświadczenia na formularzu według wzoru określonego w odrębnych przepisach), uczestnicy otrzymają dodatkowe dyplomy spełniające powyższe wymogi informacyjne. 14. Po zakończeniu każdej edycji szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zorganizować egzamin wewnętrzny, potwierdzający zdobytą wiedzę i na tej podstawie wydać każdemu uczestnikowi zaświadczenie o ukończeniu szkolenia i inne dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 15. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności uwzględniającą podpisy uczestników szkolenia oraz wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, protokół z egzaminu, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 16. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia Zamawiającemu oryginałów list obecności za miesiąc poprzedni w przypadku jeśli ukończenie szkolenia przypada na koniec miesiąca wraz z podpisami uczestników szkolenia, a po zakończeniu każdej edycji szkolenia dokumentacji obejmującej: oryginały list obecności wraz z podpisami uczestników szkolenia, protokół z egzaminu, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia i inne dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, potwierdzenie wydania uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych oraz ankiety wypełnione przez uczestników szkolenia służące do jego oceny, oznakowane zgodnie z ust. 14 niniejszego Rozdziału - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.bedzin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektów: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie cieszyńskim (II) oraz Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30 + zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Cieszynie (II) współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 6 części
Dodano: 2016-07-05 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów (moduł I oraz moduł II) dla uczestników-uczestniczek w ramach zadania publicznego pn.: Nowe horyzonty aktywnej integracji w środowisku lokalnym - animacja, edukacja, aktywizacja na rzecz zmniejszenia wykluczenia społecznego - edycja 2016 FA.2812.6.2016
Dodano: 2016-06-30 - Szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych
Dodano: 2016-06-22 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników/uczestniczek projektu pn.: By-PAS Bytomska Pracownia Aktywności Społecznej z podziałem na część: A, B. Numer sprawy: FA.2812.4.2016
Dodano: 2016-05-30 - Szkolenie dla uczestników Projektu Drogowskaz w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - spawanie MIG, MAG
Dodano: 2016-04-21 - Realizacja kursów mających na celu uzupełnienie posiadanej wiedzy i doświadczenia zawodowego oraz warsztatów w roku 2016 dla uczestników projektu Lepsze Jutro w Rydułtowach.
Dodano: 2016-04-20 - Szkolenia dla osób bezrobotnych współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. DOK.TW-262-PN/RPOWSL/I/2016
Dodano: 2016-04-15 - Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach utrzymania rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy
Dodano: 2016-04-14 - Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30 + zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Cieszynie (II) współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 7 części
Dodano: 2016-04-13 - Szkolenia dla osób bezrobotnych współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. DOK.TW-262-PN/POWER/II/2016
Dodano: 2016-04-06