Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 20-609 Lublin, ul. Filaretów
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 466 51 00 , fax. 81 466 51 01
- Data zamieszczenia: 2020-02-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Filaretów 44
20-609 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 466 51 00, fax. 81 466 51 01
REGON: 60972765000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednoosobowa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Gminy Lublin
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi odśnieżania obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest świadczenie usługi odśnieżania obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o. w 2020 roku w następującym zakresie: A. OBIEKTY SPORTOWO-REKREACYJNE „AQUA LUBLIN”; BUDYNEK KRYTEJ PŁYWALNI „H2O” CENTRUM SPORTOWO-REKREACYJNE PRZY UL. ŁABĘDZIEJ 4 - odśnieżanie dachów - likwidacja nawisów lodowych i sopli na skrajach dachów B. STADION ARENA LUBLIN - odśnieżanie dachu - odśnieżanie trybun C. PAWILON BIUROWY TYPU BERLIN - odśnieżanie dachu płaskiego - likwidacja nawisów lodowych i sopli D. HALA GLOBUS ORAZ POZOSTAŁE OBIEKTY GOG - odśnieżanie dachów kopułowych i płaskich Hali Globus - odśnieżanie dachów płaskich pozostałych obiektów Globus - likwidacja nawisów lodowych i sopli na skrajach dachów E. POZOSTAŁE OBIEKTY SPORTOWO-REKREACYJNE: - STADION LUBLINIANKA; - HALA SPRTOWO-WIDOWISKOWA IM. Z. NIEDZIELI PRZY AL. ZYGMUNTOWSKICH 4; - BUDYNEK ADMINISRACYJNO-BIUROWY Z SALĄ GIMNASTYCZNĄ PRZY AL. ZYGMUNTOWSKICH 4; - HALA LODOWA ICEMANIA, AL. ZYGMUNTOWSKICH 4; - BUDYNEK ADMINISTRACYJNO-SZKOLENIOWY MIASTECZKA RUCHU DROGOWEGO PRZY AL. ZYGMUNTOWSKICH 4; - BUDYNEK NA STADIONIE PRZY AL. PIŁSUDSKIEGO 22 – SALA SPORTOWA; - BUDYNEK ADMINISTRACYJNO-SZATNIOWY, PAWILON SPIKERSKI, BUDYNEK TOALET PUBLICZNYCH PRZY STADIONIE MIEJSKIM PRZY AL. ZYGMUNTOWSKICH 5; - ZADASZENIE SZKLANE POMIESZCZEŃ NA TRYBUNACH STADIONU LEKKOATLETYCZNEGO, PRZY AL. PIŁSUDSKIEGO 22. - odśnieżanie dachów - likwidacja nawisów lodowych i sopli na skrajach dachów. Przedmiot zamówienia (usługa) będzie realizowany sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Ilości m²/mb/rbh określone w niniejszej SIWZ i załącznikach służą do wyceny planowanej ilości usług odśnieżania (kol. 9 w Załączniku Nr 1A do SIWZ) oraz likwidacji sopli i nawisów w obiektach Zamawiającego, co będzie służyło jedynie do porównania ofert. Szczegółowe wymagania w stosunku do usługi stanowiącej przedmiot zamówienia zawiera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący Zał. Nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe przed terminem składania ofert, w wysokości 2 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Dokument określony powyżej składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. II. Dokumenty składane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu wymienione w pkt 6.1 oraz 6.2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 2) Oświadczenie wymienione w pkt. 6.3 SIWZ a także formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa. 4) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winien dokładnie wynikać zakres umocowania. Pełnomocnictwo do pełnienia tej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, powinno być podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w tym również Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie i dokumenty wskazane w pkt 6.1 ppkt. 1) oraz w pkt 6.3 SIWZ. Dokument określony w pkt 6.2 SIWZ składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Pozostałe dokumenty wymienione pkt 6.1 SIWZ wymagane będą od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Kraśnik
Dodano: 2024-02-09 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Kraśnik
Dodano: 2024-01-19 - Odśnieżanie dróg powiatowych w 2024 r.
Dodano: 2023-12-01 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Krasnobród w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-24 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Krasnobród w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-13 - Zimowe utrzymanie gminnej infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zamość w sezonie 2023- 2024 nr 2 WR cz. 1, 2, 3, 10, 11, 12, 13
Dodano: 2023-11-06 - Zimowe utrzymanie gminnej infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zamość w sezonie 2023-2024 nr 3 WR cz. 4
Dodano: 2023-11-06 - Zimowe utrzymanie gminnej infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zamość w sezonie 2023-2024 nr 4 WR cz. 5, 14
Dodano: 2023-11-06 - Zimowe utrzymanie gminnej infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zamość w sezonie 2023-2024 nr 5 WR cz. 19, 20 chodniki
Dodano: 2023-11-06 - "Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2023/2024.
Dodano: 2023-11-02