Przetargi.pl
„Świadczenie usługi odśnieżania obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.” (II postępowanie)

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 20-609 Lublin, ul. Filaretów
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 51 00 , fax. 81 466 51 01
  • Data zamieszczenia: 2019-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Filaretów 44
    20-609 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 51 00, fax. 81 466 51 01
    REGON: 60972765000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednoosobowa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Gminy Lublin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usługi odśnieżania obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.” (II postępowanie)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1Przedmiotem postępowania jest świadczenie usługi odśnieżania obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o. w następującym zakresie: A. OBIEKTY SPORTOWO-REKREACYJNE „AQUA LUBLIN”; BUDYNEK KRYTEJ PŁYWALNI „H2O” CENTRUM SPORTOWO-REKREACYJNE PRZY UL. ŁABĘDZIEJ 4 - odśnieżanie dachów - likwidacja nawisów lodowych i sopli na skrajach dachów B. STADION ARENA LUBLIN - odśnieżanie dachu - odśnieżanie trybun C. PAWILON BIUROWY TYPU BERLIN - odśnieżanie dachu płaskiego - likwidacja nawisów lodowych i sopli D. HALA GLOBUS ORAZ POZOSTAŁE OBIEKTY GOG - odśnieżanie dachów kopułowych i płaskich Hali Globus - odśnieżanie dachów płaskich pozostałych obiektów Globus - likwidacja nawisów lodowych i sopli na skrajach dachów E. STADION LUBLINIANKA; - odśnieżanie dachów - likwidacja sopli i nawisów lodowych na skrajach dachu F. POZOSTAŁE OBIEKTY SPORTOWO-REKREACYJNE: - HALA SPRTOWO-WIDOWISKOWA IM. Z. NIEDZIELI PRZY AL. ZYGMUNTOWSKICH 4; - BIURA Z SALĄ GIMNASTYCZNĄ PRZY AL. ZYGMUNTOWSKICH 4; - HALA LODOWA ICEMANIA, AL. ZYGMUNTOWSKICH 4; - BUDYNEK ADMINISTRACYJNO-SZKOLENIOWY MIASTECZKA RUCHU DROGOWEGO PRZY AL. ZYGMUNTOWSKICH 4; - BUDYNEK NA STADIONIE PRZY AL. PIŁSUDSKIEGO 22 – SALA SPORTOWA; - BUDYNEK ADMINISTRACYJNO-SZATNIOWY, PAWILON SPIKERSKI, BUDYNEK TOALET PUBLICZNYCH PRZY STADIONIE MIEJSKIM PRZY AL. ZYGMUNTOWSKICH 5; - ZADASZENIE SZKLANE POMIESZCZEŃ NA TRYBUNACH STADIONU LEKKOATLETYCZNEGO, PRZY AL. PIŁSUDSKIEGO 22. - odśnieżanie dachów - likwidacja nawisów lodowych i sopli na skrajach dachów. Przedmiot zamówienia (usługa) będzie realizowany sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Ilości m²/mb/rbh określonych w niniejszej SIWZ i załącznikach służą do wyceny planowanej ilości usług odśnieżania (kol. 13 w załączniku nr 1A do SIWZ) oraz likwidacji sopli i nawisów w obiektach Zamawiającego, co będzie służyło jedynie do porównania ofert. 2 Szczegółowe wymagania w stosunku do usługi stanowiącej przedmiot zamówienia zawiera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący zał. Nr 2 (części A-F) do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe przed terminem składania ofert, w wysokości 6 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Dokument określony powyżej składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. II. Dokumenty składane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu wymienione w pkt 6.1 oraz 6.2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 2) Oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 6.3 SIWZ a także formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa. 4) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winien dokładnie wynikać zakres umocowania. Pełnomocnictwo do pełnienia tej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, powinno być podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w tym również Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie i dokumenty wskazane w pkt 6.1 ppkt. 1) oraz w pkt 6.3 ppkt. 1) SIWZ. Dokument określony w pkt 6.2 SIWZ składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Pozostałe dokumenty wymienione pkt 6.1 oraz pkt 6.3 SIWZ wymagane będą od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach