Przetargi.pl
Świadczenie usługi odbioru, załadunku, transportu i utylizacji (unieszkodliwianiu) odpadów medycznych i przemysłowych

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 643 312 , fax. 178 532 770
  • Data zamieszczenia: 2020-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Rzeszowie
    ul. Krakowska 16
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 643 312, fax. 178 532 770
    REGON: 69002884000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmsw.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi odbioru, załadunku, transportu i utylizacji (unieszkodliwianiu) odpadów medycznych i przemysłowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru, załadunku transportu i utylizacji (unieszkodliwianiu) odpadów medycznych i przemysłowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o opadach (Dz. U. 2013 poz. 21 z późn. zm.) oraz na warunkach określonych w projekcie umowy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów z miejsca zlokalizowanego na terenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Rzeszowie oraz zlokalizowanego na terenie Przychodni MSWiA w Krośnie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 6 do SIWZ) będący integralną częścią niniejszej specyfikacji. 4. Zamawiający zastrzega, iż ilości odpadów będące przedmiotem zamówienia są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego na usługę. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zmniejszenia zamówienia. 5. W przypadku zaistnienia potrzeby wykonania dodatkowej usługi, ponad ustalone terminy realizacji zamówienia, odbiór odpadów będzie odbywał się na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia lub w innym terminie, po uprzednim uzgodnieniu ze zgłaszającym. 6. Wykonawca odbierał będzie: a) z miejsca zlokalizowanego na terenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Rzeszowie - odpady 3x w tygodniu – poniedziałek, środa, piątek (nie rzadziej jednak niż co 72 godziny). b) z miejsca zlokalizowanego na terenie Przychodni MSWiA w Krośnie – odpady 1 raz w miesiącu 7. Jeżeli dzień wywozu z uwzględnieniem terminu, o którym mowa w ust. 6 przypadałby na dzień wolny od pracy, wywóz nastąpi w pierwszym następującym po nim dniu roboczym. 8. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów od Zamawiającego stając się z chwilą przejęcia odpadów wraz z dokumentem obrotu odpadami, posiadaczem odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21 z późn. zm.). Wykonawca przejmuje obowiązek dalszego gospodarowania odpadami, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 9. Transport odpadów z miejsca magazynowania do miejsca unieszkodliwiania z zachowaniem przepisów prawa obowiązujących przy transporcie odpadów niebezpiecznych. W celu realizacji przedmiotu umowy Wykonawca musi dysponować specjalistycznymi środkami transportu z zalegalizowaną wagą. 10. Przetwarzanie odpadów medycznych, w tym unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych przez termiczne przekształcanie w spalarni odpadów niebezpiecznych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 11. Zakaźne odpady medyczne, muszą być unieszkodliwiane zgodnie art. 20 ust. 2 – ust. 6 tj. „zasadą bliskości” ustawy 14 grudnia 2012 r. o opadach (Dz. U. z 2013 poz.21 z poźn. zm.). Usługa musi być wykonana przez termiczne przekształcanie w spalarniach odpadów niebezpiecznych, przestrzegając zakaz unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych we współspalarniach odpadów, zgodnie z art. 95 ust. 2 i ust. 3 przywołanej wyżej ustawy. 12. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w złożonej ofercie instalację unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych odebranych od Zamawiającego (miejscowość, adres położenia instalacji) oraz złożyć oświadczenie o posiadaniu wolnych mocy przerobowych w instalacji spełniającej zasadę bliskości. 13. Zamawiający wymaga dla każdej partii odebranych odpadów dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych – zgodnie z art. 95 ust. 4 i ust. 5 ustawy o odpadach (Dz. U. z 2013 poz. 21 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014 r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (Dz. U. z 2014, poz. 107). 14. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył Zamawiającemu dokument potwierdzający unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych w terminie do 10-go następnego miesiąca. 15. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną za przejęte od Zamawiającego odpady oraz za prawidłowe gospodarowanie odpadami, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę zakaźnymi odpadami medycznymi – związaną z procesem transportu, unieszkodliwiania odpadów oraz innych spraw związanych z dostarczeniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy, prowadzącemu działalność w zakresie unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych, przechodzi na Wykonawcę w momencie odbioru zakaźnych odpadów medycznych wraz z dokumentem – „Kartą przekazania odpadu” i obciąża Wykonawcę do chwili zakończenia unieszkodliwiania. 16. Wykonawca w zakresie świadczonej usługi ponosi wszelkie konsekwencje prawne i finansowe przed organami uprawnionymi do kontroli za prawidłowość odbioru, transportu, unieszkodliwiania odpadów oraz jednocześnie zobowiązuje się do wykonania wydanych przez nich w tym zakresie zaleceń, na własny koszt i ryzyko. 17. Zamawiający wymaga, aby osoba wykonująca czynności związane z realizacją usługi w miejscu jej świadczenia (tzn. na terenie SP ZOZ MSWiA w Rzeszowie i Przychodni w Krośnie) tj. wszystkie czynności dotyczące odbioru, załadunku oraz transportu odpadów medycznych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, była zatrudniona na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust 3a Ustawy pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Aktualne zezwolenia właściwych organów administracji publicznej na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym a w szczególności: a) decyzję zezwalająca na zbieranie odpadów medycznych stanowiących przedmiot zamówienia (wg kodów), wydaną przez właściwy organ zgodnie wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o opadach ( Dz. U. z 2013 poz.21 z późn. zm.) – dotyczy podmiotów, które ze względów bezpieczeństwa lub w celu zapewnienia ciągłości odbioru zakaźnych odpadów medycznych są zobowiązane do posiadania stosownego zezwolenia b) decyzję zezwalająca na transport odpadów medycznych stanowiących przedmiot zamówienia (wg kodów), wydaną przez właściwy organ zgodnie wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o opadach ( Dz. U. z 2013 poz.21 z późn .zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowo cenowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art.25a ust.1 ustawy PZP dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - zał. nr 2 do SIWZ, 3. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art.25a ust.1 ustawy PZP dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 3 do SIWZ, 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty /oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem - tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu właściwego rejestru. 5. Wypełniony formularz asortymentowo- cenowy - załącznik nr 6).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach