Przetargi.pl
świadczenie usługi odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych jak również odpadów powstałych w wyniku działalności kuchni szpitalnej.

Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 33100 Tarnów, ul. Lwowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 315 460 , fax. 014 6315460, 6212581
  • Data zamieszczenia: 2018-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
    ul. Lwowska
    33100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 146 315 460, fax. 014 6315460, 6212581
    REGON: 85005274000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usługi odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych jak również odpadów powstałych w wyniku działalności kuchni szpitalnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    świadczenie usługi odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych jak również odpadów powstałych w wyniku działalności kuchni szpitalnej. Zakres I Odpady medyczne :  18 01 01 do 2,0 Mg [ Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki ( z wyłączeniem 18 01 03 ) ],  18 01 02* do 8,0 Mg [ Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania ( z wyłączeniem 18 01 03 ) ],  18 01 03* do 150,0 Mg [ Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt ( np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady ), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82 ],  18 01 04 do 110,0 Mg [ Inne odpady niż wymienione w 18 01 03 ( np. opatrunki z materiału lub gipsu, pościel, ubrania jednorazowe, pieluchy ) ],  18 01 06* do 6,0 Mg [ Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne zawierające substancje niebezpieczne ],  18 01 07 do 2,0 Mg [Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, inne niż wymienione w 18 01 06 ]  18 01 08* do 0,02 Mg [ Leki cytotoksyczne i cytostatyczne ]  18 01 09 do 0,05 Mg [ Leki inne niż wymienione w 18 01 08 ] Zakres II Odpady powstałe w wyniku działalności kuchni szpitalnej : - 02 02 02 do 0,5 Mg [Odpadowa tkanka zwierzęca]  16 03 80 do 0,5 Mg [ Produkty spożywcze przeterminowane lub nieprzydatne do spożycia ]  20 01 25 do 0,24 Mg [ Oleje i tłuszcze jadalne ]  20 01 08 do 3,0 Mg [Odpady kuchenne ulegające biodegradacji] Zakres I do 278,07 Mg w skali roku Zakres II do 4,24 Mg w skali roku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium ogółem wynosi: 3 523,00 złotych i wynosi dla poszczególnych zakresów: a) zakres 1 –3 426,00 złotych b) zakres 2 – 97,00 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dla Zakresu I - Aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. aktualne zezwolenie na transport specjalistyczny jak również aktualną umowę z zakładem prowadzącym unieszkodliwianie przedmiotowych odpadów lub zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. 2013, Poz. 21) o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia. b) dla Zakresu II - Aktualną decyzję w zakresie transportu i zbierania lub aktualna decyzja w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów powstałych w wyniku działalności kuchni szpitalnej o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie): 11.2.1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 11.2.2. Oświadczenia wymienione w punkcie 6.1-6.4 specyfikacji. 11.2.3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 11.2.4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego ( załącznik nr 2B) 11.2.5. Dowód wniesienia wadium/oryginał gwarancji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach