Przetargi.pl
Świadczenie usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów kuchennych ulegających biodegradacji na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, znak sprawy 49/WOG/U/Żywność./16.

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, ul. 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95 , fax. 94 3456244
  • Data zamieszczenia: 2016-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. 4 Marca
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, fax. 94 3456244
    REGON: 33120312800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów kuchennych ulegających biodegradacji na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, znak sprawy 49/WOG/U/Żywność./16.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odbioru, transportu, i utylizacji odpadów kuchennych ulegających biodegradacji (odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów Dz. U. z 2001 r. nr 112, poz. 1206) wytwarzanych przez kuchnie żołnierskie w ilości ok. 149.342 litrów. Wykonawca dokonywać będzie odbioru, transportu i utylizacji odpadów własnym środkiem transportu oraz dodatkowo zapewni (użyczając Zamawiającemu) odpowiednie pojemniki na ich przechowywanie. Użyczone pojemniki powinny być sprawne technicznie, ze szczególnym uwzględnieniem ich szczelnego zamknięcia. Pojemniki po każdorazowym użyciu muszą być umyte i zdezynfekowane przez Wykonawcę. 2.Informacja o miejscu realizacji zamówienia: - Jednostka Wojskowa 5308, ul. 4-go Marca 3 Koszalin, Kuchnia żołnierska nr 1, bud. nr 61 kompleks Centrum Szkolenia Sił Powietrznych przy ul. Wojska Polskiego 6 w Koszalinie oraz bud. nr 23;- Jednostka Wojskowa 4222 w Darłowie, ul. Zwycięstwa 2 - kompleks Grupy Lotniczej Darłowo, Kuchnia żołnierska bud. nr 22 -Punktu Bazowania Kołobrzeg przy ul. Wiosennej - Kuchnia żołnierska bud. nr 16- odbiór odpadów tyko w czasie trwania ćwiczeń oraz powołań do rezerwy; 1.Produkty uboczne pochodzenia zwierzęcego (odpady pokonsumpcyjne) muszą być gromadzone i przewożone w nowych hermetycznych opakowaniach lub zakrytych, zabezpieczonych przed wyciekami pojemnikach lub pojazdach. 2. Odbiór odpadów kuchennych pokonsumpcyjnych przez Wykonawcę odbywać się będzie codziennie w dni robocze w godzinach pomiędzy 10.00-14.00 z kuchni w Koszalinie, natomiast z Darłowa i Kołobrzegu trzy razy w tygodniu (w poniedziałki, środy i piątki).3.Wykonawca zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu kartę przekazania odpadów - w systemie miesięcznym z wyszczególnieniem każdorazowych dat odbioru i ilości odpadów oraz potwierdzenie przez zakład utylizacji kartę przekazanych odpadów- zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 1973) w sprawie dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, a także Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 5.Wykonawca wskaże Zamawiającemu miejsce odzysku lub unieszkodliwiana odebranych odpadów z podaniem nazwy firmy i jej siedziby. 6.Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia średnich ilości zamawianych usług. Wykonawca nie będzie względem Zamawiającego wnosił żadnych roszczeń odszkodowawczych z tytułu wykonania mniejszej ilości usług niż określona w umowie. 7.Informacja o podwykonawcy: 1)Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. 2)Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.3)Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4)Za prace zrealizowane przez Podwykonawców Wykonawca będzie odpowiadał jak za własne. 5)Wykonawca, odpowiedzialny jest za działania lub zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza (art. 474 KC) jak za własne zachowanie. 6)Warunkiem zapłaty przez Zamawiającego części należnego wynagrodzenia za odebrane usługi będzie przedstawienie przez Wykonawcę dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia Podwykonawcom i dalszym Podwykonawcom, biorących udział w realizacji odebranych usług. 8. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy - projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 6 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905330002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowy odbiór odpadów
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.17wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach