Przetargi.pl
Świadczenie usługi odbioru odpadów niebezpiecznych odbieranych z terenu Aresztu Śledczego w Piotrkowie Tryb oraz Oddziału Zewnętrznego aresztu w Goleszach i odpadów medycznych z terenu Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim.

Areszt Śledczy ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Wronia 76/90
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0-44 7323400, 7323371 , fax. 0-44 7323315
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
    Wronia 76/90 76/90
    97-300 Piotrków Trybunalski
    tel. 0-44 7323400, 7323371, fax. 0-44 7323315
    REGON: 00032010100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Areszt Śledczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi odbioru odpadów niebezpiecznych odbieranych z terenu Aresztu Śledczego w Piotrkowie Tryb oraz Oddziału Zewnętrznego aresztu w Goleszach i odpadów medycznych z terenu Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Część I Świadczenie usługi odbioru: Odpadów niebezpiecznych odbieranych z terenu Aresztu Śledczego w Piotrkowie Tryb oraz Oddziału Zewnętrznego aresztu w Goleszach, w/g kodów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 27 września 2001 roku (DzU. z dnia 8 października 2001 r. Nr 112, poz. 1206) zgodnie z poniższym zestawieniem: 1.Baterie niklowo-kadmowe (kod 16.06.02.) w ilości 10 kg 2.Zużyte źródła światła (kod 16.02.13.) w postaci kineskopów w ilości 15 szt. 3.Zaolejone czyściwo warsztatowe (kod 15.02.02.) w ilości 20 kg 4.Zużyte urządzenia zawierające freony stanowiące części AGD (kod 16.02.11) w ilości 30 kg 5.Zużyte oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe (kod 13.02.08.) w ilości 100 kg Firma świadcząca w/w usługi powinna posiadać: Decyzję Właściwego Organu na odbiór odpadów wg powyższego zestawienia Część II Świadczenie usługi odbioru: odpadów medycznych z terenu Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim w/g kodów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 27 września 2001 roku (DzU. z dnia 8 października 2001 r. Nr 112, poz. 1206) zgodnie z poniższym zestawieniem: -inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny ( z wył. 18.01.80 i 18.01.82) o kodzie (kod 18.01.03.) w ilości 170 kg. -Leki inne niż wymienione w 18.01.08. o kodzie (kod 18.01.09.) w ilości 30 kg Firma świadcząca w/w usługi powinna posiadać: Decyzję Właściwego Organu na odbiór odpadów wg powyższego zestawienia Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na jedną część lub wszystkie części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 901210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 24 ust. 1.2 i art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r.. Dz. U. nr 19 z dnia 09.02.2004 r. oraz spełniający dodatkowe warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ! a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy ( załącznik nr 5 dla osób fizycznych) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, oświadczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, załącznik nr 4 - oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i nie wnoszeniu do niej zastrzeżeń oraz przyjęciu warunków ustanowionych przez zamawiającego i wprowadzonych do treści umowy, Decyzję Właściwego Organu na odbiór odpadów wg zestawienia w załączniku nr 1. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej w przypadku wykonawców występujących wspólnie oświadczenie o spełnieniu warunków ustawowych oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają tego wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej składa każdy z wykonawców, załączając dokument w niebudzący wątpliwości sposób określający pełnomocników do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku wykonawców występujących wspólnie oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i nie wnoszeniu do niej zastrzeżeń oraz przyjęciu warunków ustanowionych przez zamawiającego i wprowadzonych do treści umowy podpisuje ustanowiony pełnomocnik. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/index.php/zamowienia/8/140
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach