Przetargi.pl
Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Orneta

Gmina Orneta ogłasza przetarg

  • Adres: 11130 Orneta, pl. Wolności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552 421 116 , fax. 552 422 990
  • Data zamieszczenia: 2017-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orneta
    pl. Wolności 26
    11130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552 421 116, fax. 552 422 990
    REGON: 52649800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orneta.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Orneta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Orneta i ich transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych właściwej dla Gminy Orneta . Regionalną Instalacją Przetwarzania Odpadów Komunalnych właściwą dla Gminy Orneta (zwaną dalej RIPOK) jest Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o., z siedzibą w Olsztynie, ul. Lubelska 53 zwany dalej ZGOK) tj ZGOK za pośrednictwem stacji przeładunkowej w Medynach i / lub bezpośrednio ZGOK. Usługa odbierania odpadów komunalnych obejmuje wszystkie nieruchomości zamieszkałe i niezamieszkałe położone w granicach administracyjnych Gminy Orneta. 2.Zakres przedmiotu zamówienia: Usługa odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych obejmuje: 1)odbieranie odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych wymienionych w Tabeli nr 3 SOPZ Rozdziału III SIWZ u źródła tj bezpośrednio od właścicieli wszystkich nieruchomości położonych na terenie Gminy Orneta, na których zamieszkują mieszkańcy i na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne, 2)odbieranie przeterminowanych leków zbieranych przez mieszkańców w punktach zbiórki przeterminowanych leków zlokalizowanych w aptekach, przychodniach zdrowia znajdujących się na terenie miasta Orneta wraz z wyposażeniem ich w oznakowane pojemniki przeznaczone do zbierania przeterminowanych leków. Wykaz punktów oraz opis pojemników na przeterminowane leki jest zawarty w Tabeli nr 4 SOPZ Rozdziału III SIWZ. 3)organizację, utrzymanie i prowadzenie na terenie Gminy Orneta w mieście Orneta Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (dalej PSZOK). PSZOK prowadzi zbiórkę dostarczonych we własnym zakresie przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Orneta odpadów komunalnych wymienionych w Tabeli nr 5 SOPZ Rozdziału III SIWZ. 4)transport odpadów komunalnych odebranych u źródła tj bezpośrednio od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Orneta na których zamieszkują mieszkańcy i na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne, zebranych w PSZOK (z wyłączeniem odpadów o których mowa w § 1 ust. 4 pkt 5 SOPZ), zebranych w punktach przeterminowanych leków oraz zebranych w ramach akcji wystawka do RIPOK 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Rozdziale III niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium 10 000 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej wykazał, że posiada a)wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych będących przedmiotem niniejszego zamówienia )1 od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Orneta, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. 2017r. poz. 1289), b)aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania transportującego odpady, o którym mowa w art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2010r., Nr 185; poz. 1243 ze zm.), o ile jest ważne zgodnie z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016r, poz. 1987 ze zm.) lub wpis do rejestru o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016r. poz. 1987 ze zm.), w zakresie transportu odpadów komunalnych będących przedmiotem niniejszego zamówienia)1 , lub inne ważne zezwolenie obejmujące swym zakresem zezwolenie na transport odpadów komunalnych będących przedmiotem niniejszego zamówienia)1, chyba że Wykonawca wykaże, iż jest zwolniony z obowiązku uzyskania zezwolenia na prowadzenie tej działalności lub wykaże, że transport odpadów będących przedmiotem niniejszego zamówienia)1 nie wymaga posiadania przez Wykonawcę w/w zezwolenia UWAGA – dotyczy lit a) i b) : )1 Przez odpady komunalne będące przedmiotem niniejszego zamówienia należy rozumieć odpady o następujących kodach: 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 07; 16 01 03; 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03 (tylko odpady materiałów ceramicznych i ceramicznych elementów wyposażenia); 20 01 01, 20 01 02, 20 01 08, 20 01 10, 20 01 11, 20 01 13*,20 01 21*, 20 01 23*, 20 01 25, 20 01 28, 20 01 30, 20 01 32, 20 01 34, 20 01 35, 20 01 36, 20 01 39,20 01 40, 20 01 99; 20 02 01, 20 03 01, 20 03 07 c)wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (wymagany zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym) , o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 ze zm.) prowadzonego przez marszałka województwa lub przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, do czasu utworzenia ww. rejestru przez marszałka województwa, zgodnie z art. 235 ust. 2 ww. ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Oferty sporządzony wg Załącznika nr 1 do IDW Rozdziału II SIWZ 2) Dowód wniesienia wadium 3) Formularz Cenowy sporządzony wg Załącznika nr 2 do IDW Rozdziału II SIWZ 4) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego ( jeżeli dana sytuacja dotyczy wykonawcy) 5) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i ogłoszeniu o zamówieniu sporządzone wg Załącznika nr 3 do IDW Rozdziału II SIWZ- aktualne na dzień składania oferty 6) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-23 i art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych sporządzone wg Załącznika nr 4 do IDW Rozdziału II SIWZ - aktualne na dzień składania oferty 7) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom sporządzone wg załącznika nr 7 do IDW Rozdziału II SIWZ 8) Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji sporządzone wg załącznika nr 8 do IDW Rozdziału II SIWZ 9) Pisemne zobowiązanie sporządzone wg załącznika nr 10 do IDW Rozdziału II SIWZ lub inne dokumenty o których mowa § 5 ust. 4 pkt 3 o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych Uwaga: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu - Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej sporządzone wg załącznika nr 9 do IDW Rozdziału II SIWZ .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach