SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Mirowska 15
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 370 22 22 , fax. 34 370 22 22
- Data zamieszczenia: 2010-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony
ul. Mirowska 15 15
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 34 370 22 22, fax. 34 370 22 22
REGON: 15158624700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.czest.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych z obiektów SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego z siedzibą w Częstochowie przy ulicy Mirowskiej 15 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych z obiektów SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego z siedzibą w Częstochowie przy ulicy Mirowskiej 15. Odbiór odpadów komunalnych odbywać się będzie z następujących Szpitali: - Szpital przy ul. Mirowskiej 15 - Szpital przy ul. Mickiewicza 12 - Szpital przy ul. Bony 1/3 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. posiadania wiedzy i doświadczenia. 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U z 2009 r., Nr 226 poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1) zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem 2) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług będących przedmiotem postępowania (nie mniej niż dwie), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) wykazu osób, które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji, oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4) wykaz środków transportu przystosowanych do realizacji zamówienia w ilości niezbędnej do prawidłowej realizacji zamówienia. 5) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę ubezpieczenia odpowiedniej do wartości przedmiotu zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, których mowa w art. 22 ust 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w ust. 3 niniejszego rozdziału siwz. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów. 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Oprócz w/w dokumentów do składanej oferty należy dołączyć: 1) wypełniony i podpisany druk oferty - stanowiący załącznik nr 1 siwz 2) podpisane oświadczenie - stanowiący załącznik nr 2 siwz 3) podpisane oświadczenie - stanowiące załącznik nr 3 siwz 4) Oświadczenie o podwykonawcach - stanowiący załącznik nr 4 siwz 5) zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 siwz
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsm.czest.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie usuwania odpadów komunalnych z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania
Dodano: 2016-07-18 - Odbiór i zagospodarowanie nadwyżki odpadów biodegradowlanych w roku 2016
Dodano: 2016-07-08 - Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów
Dodano: 2016-07-04 - Świadczenie usług w zakresie usuwania odpadów komunalnych z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania
Dodano: 2016-07-01 - Odbiór odpadów - Kochcice
Dodano: 2016-06-22 - Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów z grupy 18 01 i o kodzie 15 02 03 dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej.
Dodano: 2016-06-15 - Wykonanie usługi polegającej na zebraniu, odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Węgierska Górka.
Dodano: 2016-06-13 - Odbiór odpadów do utylizacji
Dodano: 2016-06-09 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Wyry
Dodano: 2016-05-31 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Krupski Młyn
Dodano: 2016-05-30