Przetargi.pl
Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie

Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 04-749 Warszawa, ul. Bursztynowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224 735 145 , fax. 226 131 992
  • Data zamieszczenia: 2020-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
    ul. Bursztynowa 2
    04-749 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224 735 145, fax. 226 131 992
    REGON: 10669853000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie. 2. Symbole klasyfikacyjne przedmiotu zamówienia podano zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014 r. poz. 1923). 3. Zamawiający wymaga, aby świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a w szczególności z: 1) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t. j. Dz. U. 2019 r. poz. 701 z późn. zm.); 2) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. 2019 r. poz. 1396); 3) ustawy z dnia 13 czerwca 2013 roku o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (t. j. Dz. U. 2019 r. poz. 542); 4) ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. 2019 r. poz. 2010); 5) ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. 2018 r. poz. 2081 z późn. zm.); 6) rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 roku w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014 r. poz. 1923); 7) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 roku w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. 2020 r. poz. 10). 4. Zamówienie obejmuje następujący zakres odbiorów: 1) Odpady komunalne zmieszane kod odpadu 20 03 01 składowane w pojemnikach dostarczonych przez Wykonawcę (7 m³) a) odbiory 3 razy w tygodniu w godzinach 7.00 - 15.00; w przypadku, gdy dzień odbioru wypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy – odbiór w następny dzień roboczy 2) Odpady segregowane składowane w pojemnikach dostarczonych przez Wykonawcę : a) opakowania ze szkła - odbiory raz w miesiącu w każdą pierwszą środę miesiąca w godz. 7.00-15.00; w przypadku gdy dzień odbioru wypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy – odbiór w następny dzień roboczy, b) opakowania z tworzyw sztucznych - odbiory 2 razy w miesiącu w godz. 7.00 - 15.00; w przypadku, gdy dzień odbioru wypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy – odbiór w następny dzień roboczy, c) opakowania z papieru i tektury - odbiory 2 razy w miesiącu w godz. 7.00 - 15.00; w przypadku, gdy dzień odbioru wypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy – odbiór w następny dzień roboczy. d) odpady zielone – odbiory 2 razy w roku - podstawienie kontenera 7 m³ po wcześniejszym zgłoszeniu przez Zamawiającego na email lub telefonicznie. e) gabaryty – odbiory 4 razy w roku - podstawienie kontenera na 7 dni i odbiór kontenera 7 m³ w zależności od potrzeb Zamawiającego po zgłoszeniu na email lub telefonicznie. Wykonawca jest zobowiązany podstawić kontener w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia. 5. Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia w sposób jednoznaczny pojemników na poszczególne odpady. 6. Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie do załadunku na własny środek transportu. 7. Każdy odbiór odpadów wymaga potwierdzenia kartą przekazania odpadu w systemie BDO, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 8. Zamawiający wymaga dostarczenia następujących pojemników, które Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nieodpłatnie w terminie 1 dnia od dnia zawarcia umowy. Rodzaje pojemników Liczba pojemników Pojemnik 7 m³ Kod odpadu: 20 03 01 (odpady zmieszane) Liczba 3 odbiór 3 x w tygodniu Pojemnik 7 m³ Kod odpadu: 15 01 01 (opakowania z papieru i tektury) Liczba 1 odbiór 2 x w miesiącu Pojemnik 2500 litrów Kod odpadu: 15 01 02 (opakowania z tworzyw sztucznych) Liczba 2 odbiór 2 x w miesiącu Pojemnik 1100 litrów Kod odpadu: 15 01 07 (opakowania ze szkła) Liczba 1 odbiór 1 x w miesiącu Pojemnik 1100 litrów Kod odpadu: 20 03 01 (odpady zmieszane) Liczba 2 odbiór 3 x w tygodniu Pojemnik 660 litrów Kod odpadu: 15 01 02 (opakowania z tworzyw sztucznych) Liczba 1 odbiór 2 x w miesiącu Pojemnik 660 litrów Kod odpadu: 15 01 01 (opakowania z papieru i tektury) Liczba 1 odbiór 2 x w miesiącu Pojemnik 240 litrów Kod odpadu: 15 01 07 (opakowania ze szkła) Liczba 1 odbiór 1 x w miesiącu 9. Pojemniki, które Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nieodpłatnie na wezwanie Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego na potrzeby odbioru śmieci. Rodzaje pojemników Liczba pojemników Pojemnik 7 m ³ Kod odpadu: 20 03 07 Gabaryty Liczba 4 na wezwanie 4 x na rok Pojemnik 7 m ³ Kod odpadu: 20 02 01 Odpady zielone (trawa, liście, drobne gałęzie) Liczba 2 (wiosna, jesień) 2 x na rok 10. Wykonawca jest zobowiązany:  Posiadać stosowne uprawnienia do ich transportowania i składowania lub posiadania aktualnej w okresie obowiązywania zamówienia, umowy z firmą zajmującą się transportem i składowaniem.  Odbiór odpadów ma następować środkiem transportu przystosowanym do tego celu.  Wykonawca usługi, zobowiązany jest do zachowania należytej staranności przy realizacji zobowiązań umowy.  Wykonywanie usługi musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie podanego w Formularzu cenowym asortymentu. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 13. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 14. Realizacja zamówienia następować będzie przez okres 24 miesięcy począwszy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą wyłonionym w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 15. Termin płatności wynosi 60 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury dostarczonej do Zamawiającego. 16. Oferty będą oceniane na podstawie kryteriów opisanych w rozdziale XVI niniejszej SIWZ. 17. Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 18. Podwykonawstwo 1) wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, 2) wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez wykonawcę firm podwykonawców. 3) zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Wykonawca wykaże: a) aktualne, wymagane prawem, zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie zbierania i transportowania odpadów; b) wpis do BDO. Spełnienie warunku Zamawiający będzie oceniał: Ad. a) posiada aktualne, wymagane prawem, zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie zbierania i transportu odpadów – spełnia; nie posiada aktualne, wymagane prawem, zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie zbierania i transportu odpadów – nie spełnia; Ad. b) posiada wpis do BDO – spełnia; nie posiada wpisu do BDO – nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1.1. Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionym załącznikiem – Formularzem Cenowym. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu – Załącznik nr 3 do SIWZ. 1.3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 4 do SIWZ. Dotyczy pkt. 1.2 i 1.3: a) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w składanych oświadczeniach, b) w przypadku konsorcjum, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Potwierdzają one spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz barak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 1.4 Pełnomocnictwa – jeżeli oferta nie jest podpisania przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS. 1.5 W celu dokonania oceny kryterium „Ilość specjalistycznych pojazdów, którymi Wykonawca dysponuje” Wykonawca złoży wraz ofertą: Wykaz posiadanych ilości specjalistycznych pojazdów służących do transportu odpadów komunalnych stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach