Przetargi.pl
Świadczenie usługi odbioru i transportu odpadów medycznych środkami transportu Wykonawcy wraz z załadunkiem z pomieszczeń do tego przeznaczonych z obiektów Miejskiego Szpitala Zespolonego

SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Mirowska 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3702781, 3702795
  • Data zamieszczenia: 2009-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony
    ul. Mirowska 15 15
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3702781, 3702795
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.czest.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi odbioru i transportu odpadów medycznych środkami transportu Wykonawcy wraz z załadunkiem z pomieszczeń do tego przeznaczonych z obiektów Miejskiego Szpitala Zespolonego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usługi odbioru i transportu odpadów medycznych należących do grup ustalonych w Rozprowadzeniu Ministra Środowiska o kodach: 18 01 02, 18 01 03 powstających w Miejskim Szpitalu Zespolonym środkami transportu Wykonawcy wraz z załadunkiem, z po
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: Nie podlegają wykluczeniu na podst.art.24, spełniają warunki określone w art.22 ust.1 PZP: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jezeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji finansowej umożliwiającej realizację zamówienia, - spełniają warunki szczegółowo określone w specyfikacji Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów wskazanych poniżej według formuły spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów: Warunek uprawnienia do wykonywania określonej działalności: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Wykonawca dołączy właściwą decyzję (zezwolenie, pozwolenie) wydane przez właściwy organ stosownie dla danej grupy odpadów w tym odpadów niebezpiecznych z grupy 18 na zakres objęty zamówieniem dotyczący:odbioru i transportu odpadów medycznych zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. 3) Wykonawca dołączy do oferty właściwą decyzję zezwolenie, pozwolenie wydane przez właściwy organ stosownie do danej grupy odpadów na zakres dotyczący unieszkodliwiania odpadów medycznych. Wykonawca dołączy do oferty umowę lub zaświadczenie o gotowości odbioru od Wykonawcy usługi odpadów medycznych przez Zakład Utylizacji zgodnie z ustawą o odpadach medycznych. Wykonawca złoży oświadczenie, że instalacja do unieszkodliwiania odpadów mieści się w granicach województwa na którym odpady zostały wytworzone (śląskie) bądź na obszarze innego województwa jeżeli odległość od miejsca wytwarzania odpadów do instalacji jest mniejsza niż odległość instalacji położonej na terenie tego samego województwa. Warunek: niezbędna wiedza i doświadczenie 1) Wykonawca do oferty dołączy wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych wykonywanych usług ( co najmniej jedna) w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie odpowiadający swym rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w ilości co najmniej 40.000 kg (każda)z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, iż zostały one wykonane należycie. Warunek: potencjał techniczny 1) wykaz środków transportu przystosowanych do realizacji zamówienia w ilości niezbędnej do prawidłowej realizacji zamówienia. Wykonawca musi posiadać minimum 2 samochody do odbioru odpadów medycznych wraz z dowodami rejestracyjnymi .Wykonawca dołączy licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego lub zaświadczenie na przewozy na potrzeby własne. Warunek: dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1) Wykaz osób bezpośrednio biorących udział w realizacji zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca musi zatrudniać minimum 2 kierowców, którzy będą odbierać odpady. Kierowcy muszą posiadać zaświadczenie ADR dla kierowców pojazdów przewożących odpady niebezpieczne. Warunek: potencjał finansowo - ekonomiczny 1) Wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2) polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Oprócz wskazanych powyżej dokumentów do oferty należy załączyć: Wypełniony i podpisany formularz ofert, informacje nt podwykonawców, zaakceptowany projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsm.czest.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach