Przetargi.pl
świadczenie usługi oczyszczania dróg, placów, parkingów i terenów zielonych; wywóz odpadów pochodzących z oczyszczania dróg, placów parkingów i terenów zielonych; usuwanie śniegu i lodu na terenie będącego w użytkowaniu wieczystym Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.

Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Lwowska 178a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6315460 , fax. 014 6315460, 6212581
  • Data zamieszczenia: 2013-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
    ul. Lwowska 178a 178a
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6315460, fax. 014 6315460, 6212581
    REGON: 85005274000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usługi oczyszczania dróg, placów, parkingów i terenów zielonych; wywóz odpadów pochodzących z oczyszczania dróg, placów parkingów i terenów zielonych; usuwanie śniegu i lodu na terenie będącego w użytkowaniu wieczystym Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Sprzątanie, zamiatanie dróg, chodników, parkingów, placów (w tym pod wiatą Szpitalnego Oddziału Ratunkowego) tj. ręczne i mechaniczne zamiatanie, utrzymywanie porządku, zbieranie śmieci, liści, gałęzi itp. na terenach zielonych oraz placach, parkingach i drogach z częstotliwością niezbędną do zapewnienia czystości, 2. Codziennego usuwania odpadów z koszy. 3. Porządkowanie i sprzątanie na bieżąco kratek, wycieraczek sprzed drzwi wejściowych budynków, 4. W razie potrzeby (nie rzadziej niż raz na pół roku) sprzątania rynien odpływowych obiektów Szpitala. 5. Usuwanie roślinności z traktów komunikacyjnych za pomocą środków chemicznych i mechanicznie. Przez trakty komunikacyjne zamawiający rozumie wszystkie wyasfaltowane, wybrukowane lub wybetonowane drogi, chodniki, place, parkingi itp. Opryski należy wykonać środkami: chwastobójczymi, grzybobójczymi i szkodnikobójczymi. Usługa zawiera dobór odpowiedniego środka chemicznego, wykonanie oprysku z zachowaniem wszelkich środków ostrożności, mechaniczne usunięcie chwastów lub ich pozostałości, zamiecenie traktu, zebranie i wywóz materiału po usunięciu roślinności; 6. Usuwania traw i chwastów z chodników (liczba zabiegów min 3 w okresie trwania umowy) oraz renowacje zniszczonych fragmentów trawników (wydepty) polegające na spulchnieniu gleby i zasilaniu trawą. 7. Bieżący załadunek i wywóz z terenów Zamawiającego wszystkich odpadów powstałych z koszenia, plewienia, przycinania drzew i krzewów, sprzątania i pozostałych prac porządkowych. 8. Pielęgnacji trawników - liczba zabiegów min. 3 w okresie trwania umowy (nawożenie, niszczenie kretowisk), koszenie trawy wg potrzeb -nie rzadziej niż 60 razy w okresie trwania umowy. 9. Pielęgnacji krzewów i drzew (obcinanie, przycinanie, nawożenie) - liczba zabiegów min.3 zabiegów w trakcie umowy. 10. Pielęgnacja 144 szt. gazonów (bieżące przycinanie, nawożenie) znajdujących się na trasie dojazdowej do Szpitalnego Oddziału Ratunkowego. 11. Grabienie liści tj. wygrabienie trawników z zalegających liści oraz wszystkich zanieczyszczeń organicznych i nieorganicznych wraz z zebraniem, załadunkiem i wywozem zebranych zanieczyszczeń (grabienie wiosenne - liczba zabiegów min 3 w okresie trwania umowy; grabienie jesienne - liczba zabiegów min 3 w okresie trwania umowy). 12. Czyszczenia chodników po zimie. 13. Bieżącego usuwania śniegu i lodu (poprzez odśnieżania oraz posypywanie piaskiem lub solą) z dróg, chodników, placów, parkingów, patia przy Zakładzie Radioterapii, pochylni dla osób niepełnosprawnych, schodów na zewnątrz budynku szpitala. 14. w razie wystąpienia ciągłych opadów śniegu systematyczne jego usuwanie w odstępach czasu gwarantujących w miarę swobodne korzystanie z parkingów, dróg wewnętrznych chodników i przejść, a po ustaniu opadów usunięcie śniegu z parkingów, chodników, dróg wewnętrznych, dojść i spryzmowanie przy krawędzi chodnika 15. likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej z zastosowaniem środków stosownie do postanowień Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków , jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r nr 230 poz. 1960). Likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej powinna odbywać się stale w miarę potrzeby i w takich odstępach czasu aby oblodzona nawierzchnia nie była śliska - ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa ruchu na placach (parkingach), jedni i chodniku. 16. Bieżące usuwanie piasku pozimowego z chodnika (po każdym zejściu pokrywy lodowej) 17. Usuwanie sopli lodowych, nawisów śniegowych z dachów budynków Zamawiającego - w razie potrzeby po uzgodnieniu z Zamawiającym. 18. Zebrania i wywozu na wysypisko o uregulowanym stanie prawnym śmieci odpadów pochodzących z oczyszczania dróg, placów, parkingów, terenów zielonych i okazania do rachunków miesięcznych kserokopii dokumentów potwierdzających przekazania odpadów na wysypisko. 19. Utrzymywanie czystości na placach z kontenerami na odpady komunalne (Zasoby Mieszkaniowe i Ośrodek Leczenia Uzależnień i Współuzależnienia tut. Szpitala). Powyższe czynności mają być wykonywane w oparciu o Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Tarnowa zawarty w uchwale Nr XXVIII/396/2012 Rady Miejskiej w Tarnowie z dnia 29 listopada 2012 r. (dokument stanowi załącznik nr 6 do umowy) Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do zakupu we własnym zakresie i posadzenia czterech drzew liściastych o wysokości, co najmniej 1,5 metra na działce nr 164/21, obręb 213 przy ul. Lwowskiej, do dnia 30.04.2014 r., w oparciu o decyzje Prezydenta Miasta Tarnowa, z dnia 03.06.2013 r., znak SO-OŚ.6131.236.2013.MŻ. (dokument stanowi załącznik nr 5 do umowy)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach