Przetargi.pl
Świadczenie usługI ochrony pomieszczeń Mazowieckiego Odziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 00-175 Warszawa, ul. Jana Pawła II 70
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5365705-06 , fax. 22 8602842
  • Data zamieszczenia: 2011-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny
    ul. Jana Pawła II 70 70
    00-175 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5365705-06, fax. 22 8602842
    REGON: 01061308300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja płatnicza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługI ochrony pomieszczeń Mazowieckiego Odziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej pomieszczeń Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy licencjonowanych pracowników ochrony sprawował całodobową ochronę fizyczną mienia składającego się z pomieszczeń w budynku Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR znajdującego się w Warszawie przy Al. Jana Pawła II nr 70 oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach, a także wykonywał wszelkie prace recepcyjne na I piętrze w w/w obiekcie. 3. Usługa będąca przedmiotem zamówienia realizowana będzie przez Wykonawcę w formie bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej, w szczególności polegającej na: 1) stałym dozorze systemów alarmowych, 2) zapewnieniu ochrony mienia polegającej na podejmowaniu działań mających na celu zapobieżenie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu oraz przeciwdziałanie powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz działań niedopuszczających do wstępu na teren chronionego obiektu osób nieuprawnionych oraz uznanych przez Zamawiającego za niepożądane, 3) zapewnieniu ochrony osób polegającej na podejmowaniu działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej osobom przebywającym na terenie chronionego obiektu, 4) nadzorowaniu właściwego przepływu osób i mienia na terenie chronionego obiektu, w tym wydawaniu za pokwitowaniem przez pracownika ochrony uprawnionym pracownikom Zamawiającego kluczy do poszczególnych pomieszczeń biurowych w chronionym obiekcie przed rozpoczęciem pracy oraz odnotowywaniu przyjmowania przez pracownika ochrony od pracowników Zamawiającego kluczy i sprawdzeniu zamknięcia pomieszczeń biurowych po zakończeniu pracy przez pracowników Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia poprzez pracowników ochrony posiadających aktualne badania lekarskie i nie posiadających ograniczeń psychofizycznych stwierdzonych grupą inwalidzką, uniemożliwiających lub utrudniających wykonywanie usługi. SZCZEGÓŁOWY OPIS OBOWIĄZKÓW WYKONAWCY W RAMACH ŚWIADCZENIA NA RZECZ ZAMAWIAJĄCEGO USŁUGI OCHRONY POMIESZCZEŃ BIUROWYCH: I. W ramach całodobowej ochrony fizycznej pomieszczeń Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR Wykonawca zobowiązany jest do: a) podejmowania działań w sytuacjach awaryjnych i kryzysowych, b) egzekwowanie na bieżąco przestrzegania przez pracowników ARiMR i interesantów przepisów p.poż, c) bieżącej obsługi sygnalizacji alarmu p.poż. - bezwzględne sprawdzanie stanu pomieszczeń, w których wystąpił alarm, d) ochrony pomieszczeń obiektu, urządzeń przed dostępem do nich osób nieupoważnionych, e) podejmowania interwencji w systemie całodobowym przez cały czas trwania umowy przez zmotoryzowaną grupę patrolową, na każdą informację odebraną przez Centrum Monitorowania, którego Wykonawca jest właścicielem, przekazaną z obiektu ARiMR MzOR sygnałem (przyciskiem, pilotem napadowym) przez pracownika ochrony znajdującego się na obiekcie lub upoważnionego pracownika MzOR ARiMR, f) zainstalowania nadajnika (systemu napadowego) z dwoma pilotami o zasięgu co najmniej 100 m z uwzględnieniem warunków technicznych budynku (piętra -1, -2, + 10) przed przejęciem obiektu pod ochronę, g) podjęcia interwencji przez patrol zmotoryzowany w godzinach 19.00 - 6.00 w czasie max. do 5 minut natomiast w godzinach 6.00 - 19.00 max. do 15 minut, h) wykonania raz w miesiącu na polecenie Administratora Zabezpieczeń Fizycznych ARiMR testu czasu przyjazdu patrolu interwencyjnego i sporządzenie raportu w formie pisemnej z tego testu, i) prowadzenia dokumentacji podejmowanych interwencji i udostępniania jej Zamawiającemu, j) prowadzenia przez pracowników ochrony książki wydawania i zdawania kluczy założonej i przekazanej przez MzOR, k) wydawania kluczy do pomieszczeń upoważnionym pracownikom MzOR na podstawie wykazu osób, a także zabezpieczania kluczy po ich zdaniu przez pracowników MzOR oraz firmę sprzątającą, l) zapewnienia bezpieczeństwa osób znajdujących się na terenie ochranianego obiektu, m) niedopuszczanie do wnoszenia na teren obiektu materiałów, urządzeń i narzędzi niebezpiecznych, n) ochrony mienia znajdującego się na terenie obiektu przed kradzieżą, zniszczeniem, uszkodzeniem, o) natychmiastowego (nie później niż w ciągu 3 minut) podjęcia reakcji na zdarzenia, p) prowadzenie przez pracowników ochrony książki przebiegu służby, w której odnotowują wszelkie zdarzenia związane z ochroną, które miały miejsce podczas pełnienia służby. W książce przebiegu służby przełożeni pracownika ochrony wpisują wydane polecenia i uwagi co do sposobu ich realizacji. W uzasadnionych wypadkach (występowanie zdarzeń zakłócających przebieg służby), pracownik ochrony sporządza notatkę z przebiegu służby i przedkłada ją Zamawiającemu, r) kontroli mienia Agencji wynoszonego poza teren biura, s) dokonywania w dni robocze między godziną 1600 a 700, a w dni wolne od pracy w ciągu 24 godzin, co 2 godziny obchodów zewnętrznych (garaż -1, -2, magazynek i archiwum zakładowe na poziomie -1, magazynek na poziomie -2) i wewnętrznych (piętro I, II, IV(informatycy), IX, X) ochranianych powierzchni w celu m.in. sprawdzenia czy okna i drzwi są pozamykane, czy nie nastąpiła awaria, czy nie przebywają osoby postronne itp., t) pełnienia, o ile zajdzie taka potrzeba, służby w formie konwoju wartości pieniężnych, u) stosowanie się do zarządzeń i instrukcji obowiązujących w Mazowieckim Oddziale Regionalnym ARiMR. W czasie trwania służby na posterunkach mogą przebywać jedynie upoważnieni pracownicy ochrony. Niedopuszczalne jest przebywanie innych pracowników ochrony w godzinach pracy, wieczornych i nocnych na terenie Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR. Przerwa w służbie ochrony jest niedopuszczalna. Pracownik ochrony pozostaje na posterunku do momentu przybycia innego pracownika ochrony i zdania mu służby. II. Wykonywanie stałej ochrony fizycznej będzie realizowane przez pracowników Wykonawcy na 2 posterunkach: Posterunek nr 1 - usytuowany w recepcji na I piętrze, stacjonarny, pracujący w systemie: dwie osoby 24 - godziny, w tym jedna przez 9 godzin na posterunku nr 2. Zakres obowiązków na posterunku nr 1: a) żądanie okazania identyfikatora przez pracownika (podstawa do wydania kluczy), b) prowadzenie książki ewidencyjnej wydawania i zdawania kluczy przez osoby upoważnione do pobierania kluczy do pomieszczeń oraz ewidencjonowane odbieranie kluczy i dokumentów od samochodów służbowych (podstawa pisemny wykaz osób upoważnionych), c) ewidencja wejść i wyjść gości Dyrekcji MzOR (prowadzenie książki ewidencyjnej ruchu osobowego), d) okresowa kontrola wejść do strefy administracyjnej, e) sporządzanie pisemnych raportów z zaistniałych zdarzeń, f) wydawanie przy wejściu i odbiór przy wyjściu identyfikatorów i kart kontroli dostępu gościom Dyrekcji MzOR ARiMR, g) pełna współpraca z posterunkiem nr 2 w celu zapewnienia płynności ruchu osobowego (informacja o gościach idących do Dyrekcji MzOR - łączność bezpośrednia), h) informowanie telefoniczne osoby odwiedzanej o obecności interesanta i konieczności zejścia do niego na I piętro, i) informowanie o potrzebie odebrania gościa z recepcji - dotyczy Dyrekcji MzOR. Posterunek nr 2 - usytuowany na II piętrze, jednoosobowy, stacjonarny, pracujący w dni robocze w godzinach 7.00 do 16.00. Zakres obowiązków na posterunku nr 2: a) kontrola wejść i wyjść gości (w tym osób nie posiadających kart magnetycznych i identyfikatorów), b) regularny obchód II piętra, c) doprowadzanie przybyłych gości do Dyrekcji MzOR, informowanie (w przypadku gdy sekretariat wyraził zgodę na wejście bez osoby odbierającej) o miejscu pracy Dyrekcji MzOR, d) odprowadzanie napotkanych gości Dyrekcji MzOR (oraz przyszłych pracowników, kandydatów z naboru) do wyjścia, e) kontrola mienia Agencji wynoszonego poza teren biura, f) prowadzenie pisemnej ewidencji zdarzeń (prowadzenie dziennych raportów), g) pełna współpraca z posterunkiem nr 1 w celu zapewnienia płynności ruchu osobowego (łączność bezpośrednia). Pracownicy ochrony ze względu na miejsce wykonywania pracy muszą być ubrani w ubranie służbowe (garnitur, krawat, koszula), posiadać identyfikatory pracowników ochrony, środki łączności, środki przymusu bezpośredniego (bez broni palnej). Pracownicy ochrony powinni posiadać, co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w zakresie ochrony fizycznej wewnętrznej obiektów biurowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach