Przetargi.pl
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiekcie Sądu Rejonowego w Opocznie

Sąd Rejonowy w Opocznie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Edmunda Biernackiego 20
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-44 755 71 01 , fax. 0-44 755 71 01
  • Data zamieszczenia: 2014-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Opocznie
    ul. Edmunda Biernackiego 20 20
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 0-44 755 71 01, fax. 0-44 755 71 01
    REGON: 00032239900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiekcie Sądu Rejonowego w Opocznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania zamówienia jest świadczenie usług polegających na ochronie osób i mienia w obiekcie Sądu Rejonowego w Opocznie. 1. Usługa będzie wykonywana całodobowo: a) od poniedziałku do piątku: w godzinach od 7:30 do 15:30 przez trzech licencjonowanych pracowników ochrony. W godzinach od 15:30 do 7:30 przez jednego licencjonowanego pracownika ochrony b) w dni wolne od pracy: całodobowo przez jednego licencjonowanego pracownika 2. Pełnienie ochrony osób i mienia odbywać się będzie z należytą starannością z uwzględnieniem zawodowego charakteru prowadzonej przez Wykonawcę działalności w sposób odpowiadającym zasadom wynikającym z : a) uzgodnieniami dokonanymi z administratorem budynku, b) ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997r. (Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), c) ustawą o ochronie informacji niejawnych z dnia 05.08.2010r. (Dz.U. z 2010 r. Nr 182 poz. 1228), d) planem ochrony i instrukcjami wewnętrznymi obowiązującymi w Sądzie Rejonowym w Opocznie 3. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania w trakcie trwania niniejszej umowy aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia. 4. Wykonawca będzie świadczyć usługi w oparciu o osoby: a) niekarane, b) posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe, c) jednolicie umundurowane z imiennym identyfikatorem, e) posiadające koncesję i licencję l stopnia 5. Wykonawca, którego oferta uznana będzie za najkorzystniejszą zobowiązany będzie przed zawarciem umowy przedłożyć Zamawiającemu: a) imienny wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z podaniem informacji na temat posiadanych kwalifikacji, zgodnych z wymaganiami Zamawiającego. b) kserokopię uzyskanych licencji pracowników ochrony, poświadczone (za zgodność z oryginałem), c) zaświadczenie o niekaralności. d) plan ochrony chronionego obiektu Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób wskazanych w wykazie osób, w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli z ważnych względów np. zaniedbanie lub nienależyte wykonanie obowiązków wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia, długotrwała choroba, nie będzie możliwe wykonanie zamówienia przez wskazane osoby. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym uzasadnieniem, oraz przedłożyć wszystkie niezbędne dokumenty potwierdzające kwalifikacje nowej osoby. 6. Do obowiązków pracowników ochrony w szczególności należy: 6.1. Działanie mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników Zamawiającego i innych osób znajdujących się na terenie obiektu. 6.2. Działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w szczególności kradzieżom, włamaniom, dewastacjom i innym formom wyprowadzania mienia poza strefę kontrolowaną, przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń. 6.3. Niezwłoczne powiadamianie przełożonych, a w razie konieczności organy ścigania o zaistniałych faktach kradzieży, zniszczenia i uszkodzeniach mienia lub innych ważnych wydarzeniach. 6.4. .Świadczenie usług polegających na wpuszczaniu i wypuszczaniu pracowników Zamawiającego, przechowywaniu i wydawaniu kluczy, wpuszczaniu i wypuszczaniu interesantów oraz udzielaniu im informacji na temat rozmieszczenia wydziałów. 6.5 Niedopuszczenie do wstępu osób nieuprawnionych na teren siedziby Zamawiającego, wzywanie do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu względnie zakłócania porządku. 6.6. Sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z chronionego obiektu wszelakiego sprzętu. 6.7. Prowadzenie ewidencji pracowników Zamawiającego przebywających na terenie obiektu po upływie regulaminowego czasu pracy. 6.8. Ochrona obiektu przed wszystkimi działaniami niepożądanymi, zwłaszcza ze strony osób trzecich, a w szczególności: zapobieganie zakłóceniom porządku, zbiegowiskom i działaniom osób zakłócających pracę, kontrola pod względem możliwości wyrządzenia szkód tj. malowania sprayem, sabotażu, aktów samowoli. 6.9. Natychmiastowe działanie w w/w przypadkach. 6.10. Prowadzenie stałej obserwacji dozorowanego obiektu, systematyczne dokonywanie jego obchodu, wszystkich korytarzy, klatek schodowych oraz terenu wokół budynku. 6.11. Wyłączanie zbędnego oświetlenia w obiekcie sądowym po godzinach urzędowania, 6.12. Pozostawanie do dyspozycji sędziów orzekających w przypadku niezachowywania porządku na salach rozpraw. 6.13. Po zakończeniu pracy Zamawiającego sprawdzenie wszystkich korytarzy, wyjść i wejść oraz pomieszczeń, mając na uwadze prawidłowe zabezpieczenie obiektu oraz przepisy p.poż, ustalenie czy na terenie chronionego obiektu nie pozostały osoby nieupoważnione. 6.14. Stała obsługa systemów p.poż, kamer systemu telewizji dozorowej oraz systemu alarmowego i antynapadowego. 6.15. Reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami przeciwpożarowymi, antywłamaniowymi, elektrycznymi, centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnymi. 6.16. Stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. 6.17. Informowanie Zamawiającego na bieżąco o brakach w zabezpieczeniu mienia przed kradzieżą i włamaniem i innymi zdarzeniami losowymi. 6.18. Powiadamianie Straży Pożarnej lub Policji w przypadkach zagrożenia obiektu. 6.19. Ochrona parkingu wraz ze znajdującymi się na nim pojazdami. 6.20. Wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń dla pracowników ujętych w wykazie, za pokwitowaniem w książce wydawania kluczy, 6.21. Sporządzanie pisemnego meldunku w Książce zdarzeń pełnienia służby w trakcie pełnienia służby, zakończeniem służby i przybyciem zmiennika. Podpisywanie zadania i przyjęcia służby. 6.22. Przestrzegania wszelkich regulaminów, zarządzeń, zasad polityki bezpieczeństwa, jakości i innych postanowień wynikających z wewnętrznych dokumentów Zamawiającego. 6.23. Powiadamianie o ewakuacji budynku na wypadek stwierdzonych zagrożeń. 6.24. Wykonywania innych zleconych czynności przez Kierownictwo Sądu. 7. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 7.1. Wyposażenie wszystkich pracowników ochrony w jednolite umundurowanie stosowne do wypełnienia zadań oraz imienne identyfikatory. 7.2. Wyposażenie wszystkich pracowników ochrony w specjalistyczne urządzenia służące do realizacji umowy. 7.3. Przeszkolenie pracowników ochrony w zakresie: a) wykonywanej pracy, b) planów ewakuacyjnych, c) regulaminu organizacyjnego d) przepisów BHP i przeciwpożarowych 7.4. Udostępnienie Zamawiającemu danych osobowych pracowników Wykonawcy 7.5. Zaznajomienie pracowników ochrony z rozmieszczeniem i obsługą w podstawowym zakresie wyłączników głównych energii elektrycznej, zaworów głównych wodnych, wyłączników urządzeń podtrzymujących napięcie, wyłączników systemów alarmowych, po ich wskazaniu i udostępnieniu przez Zamawiającego. 7.6. Składanie upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego codziennych raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas dyżuru. 7.7. Prowadzenie książki dyżurów i raportów z przebiegu służby w sposób umożliwiający stwierdzenie godzin rozpoczęcia i zakończenia dyżuru przez każdego pracownika ochrony. 7.8. Przekazywanie Zamawiającemu wraz z comiesięczna fakturą imiennego wykazu osób pracujących w chronionych obiektach w miesiącu, za który wystawiona jest faktura. 7.9. Zachowanie należytej staranności przy realizacji zobowiązań umowy. 7.10. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania usługi. 7.11. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa obiektu w czasie obowiązywania umowy i po jej rozwiązaniu. 7.12. Wykonawca ma obowiązek informowania o zdarzeniach i utrudnieniach mających wpływ na wykonanie obowiązków umowy. 7.13. Zachowanie tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa obiektu w czasie obowiązywania umowy i po jej rozwiązaniu. 8. Warunki odpowiedzialności Wykonawcy: 8.1. Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przez osoby zatrudnione do wykonania niniejszej umowy zakresu obowiązków związanych z wykonaniem przedmiotu umowy. 8.2. Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody wynikłej z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. 8.3.Wykonawca odpowiada za niezachowanie należytej staranności na dyżurach wykonywanych przez swoich pracowników. 8.4.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za niewłaściwe działanie, bądź zaniechanie czynności do których jego pracownicy byli zobowiązani, a w rezultacie czego powstała szkoda majątkowa lub zostało naruszone inne dobro Zamawiającego. 8.5.Odpowiedzialność Wykonawcy jest wyłączona, gdy niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania jest następstwem działania siły wyższej bądź innych okoliczności, za które nie ponosi on odpowiedzialności. 8.6.Odpowiedzialność Wykonawcy jest wyłączona w razie ustalenia bądź zatrzymania sprawcy przestępstwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opoczno.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach