Przetargi.pl
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na terenie Szpitala przy ul. Wólczańskiej 191/195, ul. Wileńskiej 37, obsługa szatni w budynku Ginekologii przy ul. Wileńskiej 37, monitorowanie obiektu Wojewódzkiego Ośrodka Diabetologii i Chorób Metabolicznych przy ul. Nowej 30/32 oraz konwojowanie - przewożenie gotówki z banku do Szpitala przy ul. Wólczańskiej 191/195.

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6371322 , fax. 042 6371322
  • Data zamieszczenia: 2016-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
    ul. Wólczańska 191/195 191/195
    90-531 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6371322, fax. 042 6371322
    REGON: 47165836000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pirogow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na terenie Szpitala przy ul. Wólczańskiej 191/195, ul. Wileńskiej 37, obsługa szatni w budynku Ginekologii przy ul. Wileńskiej 37, monitorowanie obiektu Wojewódzkiego Ośrodka Diabetologii i Chorób Metabolicznych przy ul. Nowej 30/32 oraz konwojowanie - przewożenie gotówki z banku do Szpitala przy ul. Wólczańskiej 191/195.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia na terenie Szpitala przy ul. Wólczańskiej 191/195, ul. Wileńskiej 37, obsługa szatni w budynku Ginekologii przy ul. Wileńskiej 37, monitorowanie obiektu Wojewódzkiego Ośrodka Diabetologii i Chorób Metabolicznych przy ul. Nowej 30/32 oraz konwojowanie - przewożenie gotówki z banku do Szpitala przy ul. Wólczańskiej 191/195 ZP/32/2016. 3.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zamawiającego określa załącznik nr 2 do SIWZ zwany również w dalszej części SIWZ - kosztorysem ofertowym. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.2.1. świadczenie usługi ochrony osób i mienia na terenie Szpitala przy ul. Wólczańskiej 191/195, ul. Wileńskiej 37, obsługa szatni w budynku Ginekologii przy ul. Wileńskiej 37, monitorowanie obiektu Wojewódzkiego Ośrodka Diabetologii i Chorób Metabolicznych przy ul. Nowej 30/32 oraz konwojowanie - przewożenie gotówki z banku do Szpitala przy ul. Wólczańskiej 191/ zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ: 3.3. Usługa winna być świadczona zgodnie z przepisami ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r (tekst jednolity Dz. U. 2014 poz. 1099 z późn. zm.) 4. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: 4.1. Zakres usług: Lp. Rodzaj usługi j.m. Ilość 1. Dozór całodobowy obiektu ul. Wólczańska 191/195 - I posterunek godz. 4368 2. Dozór obiektu ul. Wólczańska 191/195 - od 6?? do 16 ?? w dni robocze - II posterunek godz. 1270 3. Dozór całodobowy obiektu ul. Wileńska 37 - dwa posterunki godz. 8736 4. Obsługa szatni budynek Ginekologii - ul. Wileńska 37- od 7?? do 19 ?? we wszystkie dni tygodnia godz. 2184 5. Konwój walorów pieniężnych szt. 18 6. Monitorowanie obiektu przy ul. Nowa 30/32 miesiące 6 Jako dni nierobocze traktowane są wszystkie soboty, niedziele oraz święta państwowe. 4.1. Wymagania ogólne dotyczące ochrony osób i mienia: 4.1.1. świadczenie usługi ochrony osób i mienia na terenie Szpitala: w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 191/195 - 2 posterunki, w Łodzi przy ul. Wileńskiej 37 - 2 posterunki. 4.1.2. Ochrona osób polegać będzie na działaniach Wykonawcy, mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia i zdrowia osób znajdujących się na chronionym terenie, 4.1.3. Ochrona mienia Zamawiającego polegać będzie na działaniach Wykonawcy zapobiegających przestępstwom przeciwko mieniu, polegającym w szczególności na kradzieży, włamaniu, wandalizmie a także powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń. 4.1.4. Ochrona mienia obejmuje mienie znajdujące się na terenie obiektów Zamawiającego. Przez mienie Zamawiającego, podlegające ochronie, należy rozumieć w szczególności środki trwałe wpisane do ewidencji Zamawiającego oraz wartości pieniężne znajdujące się na terenie chronionego obiektu i zabezpieczone w sposób uniemożliwiający ich utratę. 4.3. W ramach wykonywanej usługi ochrony obiektów i mienia wykonawca zobowiązany będzie do : 4.3.1. Przekazania protokółem zdawczo - odbiorczym do dyspozycji Dyrekcji Szpitala 9 szt. (w tym 4 szt. - ul. Wólczańska 191/195, 5 szt. - ul. Wileńska 37) pilotów przeciw- napadowych na cały czas obowiązywania umowy. Piloty przeciw- napadowe winny być monitorowane przez wykonawcę. Operatorzy stacji monitorowania alarmów w razie uruchomienia alarmu z pilota p - napadowego zapewnią dojazd do obiektu grupy patrolowo - interwencyjnej posiadającej środki przymusu bezpośredniego. Czas dojazdu grupy interwencyjnej max. 6 min od momentu uruchomienia pilota p- napadowego 4.3.2. Prowadzenia książki raportów z przebiegu dyżurów usług ochroniarskich, opisując wszystkie wydarzenia w ciągu zmiany (ew. zajścia i interwencje oraz w których ewidencjonowane będą również zaparkowane pojazd bez wywieszonych, widocznych kart wjazdowych - do wglądu nadzoru i zamawiającego). 4.3.3. W celu uzupełnienia ochrony fizycznej obiektu na terenie Szpitala przy ul. Wólczańskiej 191/195 zainstalowany jest system dozoru wizyjnego, wraz z archiwizacją obrazu. System dozoru wizyjnego nie jest objęty gwarancją. Wykonawca w ramach umowy wykonywał będzie na własny koszt bieżącą konserwacje obecnie eksploatowanego systemu dozoru wizyjnego. Okresowe przeglądy konserwacyjne winny być przeprowadzone raz na 3 miesiące. Z każdego wykonanego przeglądu konserwacji urządzeń należy przekazać protokół do Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia, w czasie wykonywania czynności konserwacyjnych potrzeby wymiany zużytych lub uszkodzonych części wykonawca sporządza stosowny protokół konieczności. Wykonawca w ramach umowy wykonywał będzie wszelkie naprawy systemu dozoru wizyjnego, ale przed wykonaniem naprawy wymagającej wymiany elementu systemu dozoru wizyjnego winien uzyskać zgodę zamawiającego na jej wykonanie. W tym celu każdorazowo winien być przedstawiony kosztorys ofertowy na piśmie do zaakceptowania przez zamawiającego. Koszty materiałów niezbędnych do przeprowadzenia takiej naprawy ponosić będzie Zamawiający. Elementy systemu: rejestrator Novus NDR-BA6416 uruchomiony w maju 2013 roku. 16 kamer; 2 kolorowe, 14 cz/b. 4.4. Obiekt Wólczańska 191/195 4.4.1. I posterunek Dozór całodobowy obiektu we wszystkie dni w tygodniu ( 7 dni) Posterunek usytuowany przy wjeździe głównym na teren Szpitala od strony ul. Wólczańskiej 191/195 obsługujący szlaban dla wjeżdżających na teren i wyjeżdżających samochodów. Pracownik ochrony wyposażony winien być w środki łączności z bazą firmy ochrony oraz pilot p - napadowy, monitorowany przez wykonawcę. Czas dojazdu grupy interwencyjnej max. 6 min od momentu uruchomienia pilota p- napadowego. Szlaban winien być cały czas zamknięty. Pracownik każdorazowo podchodząc do wjeżdżającego samochodu powinien sprawdzić czy pojazd wjeżdżający na teren szpitala posiada kartę upoważniającą do wjazdu. Zarówno pracownicy jak i dostawcy wyposażeni są przez Szpital w karty upoważniające do wjazdu na teren Szpitala. W przypadku dostawy tlenu do Szpitala , na szlabanie winna być wywieszona tabliczka - dostawa tlenu. Pracownik ochrony zobowiązany jest do informowania wjeżdżających o innym sposobie wjazdu na teren szpitala. W celu uzupełnienia ochrony fizycznej obiektu na terenie Szpitala zainstalowany jest system dozoru wizyjnego, wraz z archiwizacją obrazu. Wykonawca zobowiązany będzie do całodobowego monitorowania terenu Szpitala poprzez w/w system. 4.4.2. II posterunek Dozór obiektu we wszystkie dni robocze* w godz. - od 6?? do 16 ?? Jako dni nierobocze traktowane są wszystkie soboty, niedziele oraz święta państwowe. Posterunek usytuowany jest przy bramie wjazdowej od ul. Stefanowskiego i wyposażony jest w szlaban. Szlaban winien być cały czas zamknięty. Pracownik każdorazowo podchodząc do wjeżdżającego samochodu powinien sprawdzić czy pojazd wjeżdżający na teren Szpitala posiada kartę upoważniającą do wjazdu. Zarówno pracownicy jak i dostawcy wyposażeni są przez Szpital w karty upoważniające do wjazdu na teren Szpitala. Zadaniem Pracownika ochrony w godzinach od 6.00 do 16.00 będzie również kontrola kart upoważniających do wjazdu na teren Szpitala w zaparkowanych samochodach na terenie obiektu. Pracownik ochrony podobnie jak na posterunku pierwszym wyposażony winien być w środki łączności z bazą firmy ochrony oraz pilot p-napadowy, który w razie zagrożenia zapewni dojazd do obiektu grupy patrolowo - interwencyjnej posiadającej środki przymusu bezpośredniego. Czas dojazdu grupy interwencyjnej max. 6 min. od momentu uruchomienia pilota p-napadowego 4.5. Obiekt Wileńska 37 4.5.1. I posterunek Dozór całodobowy obiektu we wszystkie dni w tygodniu ( 7 dni) Posterunek usytuowany jest przy bramie wjazdowej od ul. Wileńskiej , wyposażony jest w szlaban. Szlaban winien być cały czas zamknięty. Pracownik każdorazowo podchodząc do wjeżdżającego samochodu powinien sprawdzić czy pojazd wjeżdżający na teren Szpitala posiada kartę upoważniającą do wjazdu. Zarówno pracownicy jak i Dostawcy wyposażeni są przez Szpital w karty upoważniające do wjazdu na teren Szpitala. Zadaniem Pracownika ochrony będzie kontrola kart upoważniających do wjazdu na teren Szpitala, oraz po godz. 16 kontrola całego terenu. Pracownik ochrony wyposażony winien być w środki łączności z bazą firmy ochrony oraz pilot p - napadowy, który w razie zagrożenia zapewni dojazd do obiektu grupy patrolowo - interwencyjnej posiadającej środki przymusu bezpośredniego. Czas dojazdu grupy interwencyjnej max. 6 min. od momentu uruchomienia pilota p- napadowego. Ponadto do obowiązków pracownika ochrony należeć będzie: obsługa centrali telefonicznej, wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń szpitalnych osobom upoważnionym do ich pobierania - prowadzenie ewidencji w tym zakresie, obsługa podjazdu do izby przyjęć dla karetek ( kierowanie ruchem), w okresie zimowym w godz. od 15.00 do 7.00 rano - utrzymywanie w czystości, odśnieżanie i posypywanie mieszanką soli z piaskiem (zapewnia Zamawiający) podjazdu dla karetek oraz wejścia do budynku. 4.5.2. II posterunek Dozór całodobowy obiektu we wszystkie dni w tygodniu ( 7 dni) Posterunek usytuowany jest w budynku Interny od strony ul. Karolewskiej. Pracownik ochrony wyposażony winien być w środki łączności z bazą firmy ochrony oraz pilot p - napadowy, który w razie zagrożenia zapewni szybki dojazd do obiektu grupy patrolowo - interwencyjnej posiadającej środki przymusu bezpośredniego. Czas dojazdu grupy interwencyjnej max. 6 min. od momentu uruchomienia pilota p- napadowego. Ponadto do obowiązków pracownika ochrony należeć będzie: bezpłatne obsługiwanie szatni dla odwiedzających chorych i studentów, obsługa podjazdu do izby przyjęć dla karatek ( kierowanie ruchem), wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń szpitalnych osobom upoważnionym do ich pobierania prowadzenie ewidencji w tym zakresie, w okresie zimowym w godz. od 15.00 do 7.00 rano - utrzymywanie w czystości, odśnieżanie i posypywanie mieszanką soli z piaskiem (zapewnia Zamawiający) podjazdu dla karetek oraz wejścia do budynku, we wszystkie dni tygodnia w godz. od 15.00 do 7.00 rano - w razie potrzeby na oddziały szpitalne (budynku Interny i budynku Ginekologii) wykonawca zobowiązany będzie do transportu butli z gazami medycznym i technicznymi. Czynność ta każdorazowo winna być odnotowana w książce raportów. 4.5.3 Obsługa szatni w budynku Ginekologii i Położnictwa na terenie Szpitala przy ul. Wileńskiej 37 Obsługa szatni odbywać się będzie w godzinach od 7?? do 19 ?? - 7 dni w tygodniu. Do obowiązków pracownika obsługującego szatnię należeć będzie: obsługi bezpłatnej szatni dla odwiedzających chorych, studentów i pracowników, przyjmowanie i wydawanie kluczy do pomieszczeń dydaktycznych oraz szatni dla studentów znajdujących się budynku Ginekologii, informowanie o lokalizacji oddziałów i gabinetów lekarskich, powiadamianie telefonicznie na numer wewnętrzny 720 do dyżurnego pracownika szpitala obsługi technicznej o zauważonych awariach i innych zdarzeniach ( np. potłuczone szyby, rozlane płyny na podłogach ciągów komunikacyjnych itp.). 4.6. Monitorowanie obiektu Wojewódzkiego Ośrodka Diabetologii i Chorób Metabolicznych przy ul. Nowa 30/32 4.6.1. Monitorowanie obiektu przy ul. Nowej 30/ 32 polega na całodobowym elektronicznym systemie dozoru ( brak posterunków). 4.6.2. Wykonawca w ramach umowy zobowiązany będzie do: włączenia obiektu do systemu monitorowania, całodobowego monitorowania systemu alarmowego, po uruchomieniu alarmu dojazd grup interwencyjnych, czas dojazdu grupy interwencyjnej max. 6 min od momentu uruchomienia alarmu. 4.7. Konwojowanie - przewożenie gotówki 4.7.1. Miejsce docelowe przewożonej gotówki z banku to siedziba Zamawiającego przy ul. Wólczańskiej 191/195. Wartości konwojowanych środków pieniężnych mieszczą się w przedziale od 0,2 jednostki obliczeniowej i nie przekraczają 1 jednostki obliczeniowej. Forma depozytu - kasa. 4.7.2. Wykonawca zobowiązany będzie konwojować środki pieniężne od momentu ich przejęcia z banku do fizycznego przewiezienia do szpitala. Odpowiedzialność rozpoczyna się od pobrania i odejścia kasjera szpitala z Sali Operacyjnej Banku do wejścia kasjera do pomieszczenia kasowego w Szpitalu. 4.7.3. Konwojowanie odbywać się będzie średnio 3 razy w miesiącu w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego według potrzeb uzgodnionych telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem. 4.8. Wykonawca będzie zobowiązany do: przestrzegania ogólnie obowiązujących w zakładach opieki zdrowotnej zasad i przepisów szczegółowych, a także wewnętrznych zarządzeń dyrekcji, oraz regulaminów organizacyjnych i porządkowych jednostki. posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w okresie trwania umowy w zakresie wykonywanej usługi w wysokości 1 000 000,00 zł. ponoszenia całkowitej odpowiedzialności za osoby wykonujące przedmiot umowy w zakresie przestrzegania przez nie kodeksu pracy, (w szczególności niestawienie się pracownika do pracy, lub stan wskazujący na spożycie alkoholu itp.), zasad bhp, p - poż. oraz dodatkowych ustaleń wynikających z regulaminów wewnętrznych Zamawiającego. ponoszenia odpowiedzialności prawnej i finansowej za szkody powstałe z jego winy, a polegające na nieprawidłowym wykonaniu lub zaniedbaniu obowiązków dozoru i ochrony mienia wynikających z zakresu wykonywanej usługi, a mogących przyczynić się do wyrządzenia szkody Zamawiającemu. ponoszenia pełnej odpowiedzialności w zakresie wykonywanej usługi przed jednostkami kontrolującymi. wyznaczenia osoby która będzie sprawować nadzór nad personelem oraz współpracować na bieżąco z Zamawiającym. 4.8.1 Wykonawca będzie zobowiązany zapłacić Zamawiającemu kary umowne: Zamawiający stwierdzając uchybienia w wykonywaniu obowiązków potwierdzonych protokołem podpisanym przez obie strony obciąży wykonawcę karą pieniężną w wysokości do 500zł. (pięćset zł). 4.9. Prawa Zamawiającego: Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania kontroli wykonywania usługi. Kontrole te będą przeprowadzane przynajmniej 2 razy w miesiącu i odnotowywane w książce raportów prowadzonej przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania wpisów wszelkich uwag, oraz wpisów o braku uwag oraz notatek z przeprowadzanych kontroli dotyczących wykonywania usługi w książce raportów prowadzonej przez Wykonawcę. Osobą odpowiedzialną za wpis będzie ze strony Zamawiającego - Kierownik Działu Eksploatacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawców wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług ochrony w budynkach użyteczności publicznej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pirogow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną