Przetargi.pl
świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia na rzecz Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie oraz jednostek podległych

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (89) 5232400, , fax. (89) 5272049
  • Data zamieszczenia: 2020-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
    Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9
    10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (89) 5232400, , fax. (89) 5272049
    REGON: 00051431900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia na rzecz Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie oraz jednostek podległych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z podziałem na następujące CZĘŚCI zamówienia: 1) CZĘŚĆ I – świadczenia usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia oraz usługi monitorowania sygnałów systemu alarmowego w Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim w Olsztynie, Bazie Transportowej Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie oraz Zespole do spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Olsztynie, 2) CZĘŚĆ II – świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia, usługi monitorowania sygnałów systemu alarmowego, usługi konserwacji urządzeń i instalacji systemu alarmowego, usługi konserwacji monitoringu wizyjnego w Delegaturze Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu oraz Morskim Przejściu Granicznym w Elblągu, 3) CZĘŚĆ III – świadczenie usługi monitorowania sygnałów systemu alarmowego oraz usługi ochrony i przewozu pracownika w Delegaturze Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Ełku. 2. Przedmiot zamówienia w ramach CZĘŚCI I obejmuje: 1) w obiekcie siedziby głównej Urzędu w Olsztynie przy Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9: a) świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej obiektu (budynków wraz z terenem przyległym do tych budynków) i mienia: - przez dwóch pracowników ochrony fizycznej stałej w dniach pracy Urzędu w godzinach 6:00 – 18:00, przy czym jeden raz w miesiącu jeden pracownik (spośród tych dwóch pracowników) w godzinach: 6:00 – 20:00, - przez jednego pracownika ochrony fizycznej stałej w dniach pracy Urzędu w godzinach nocnych 18:00 – 6:00, - przez jednego pracownika ochrony fizycznej stałej w dniach wolnych od pracy – całodobowo, b) instalację systemu przeciw napadowego – na stanowisku PS1, c) całodobowe monitorowanie sygnałów alarmowych włamania i napadu oraz usługi monitoringu wizyjnego obiektu w ramach stanowiska PS-1, wraz z interwencją na alarm załogi interwencyjnej, d) świadczenie usługi polegającej na przyjmowaniu wartości pieniężnych (zwanych też pakietami z gotówką), przewożeniu ich samochodami Wykonawcy oraz doręczaniu ich do wyznaczonego banku, 2) w obiekcie Bazy Transportowej Urzędu w Olsztynie przy ul. Kasprzaka 16: a) świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu (budynków wraz z terenem przyległym do tych budynków) i mienia przez jednego pracownika ochrony fizycznej stałej w dniach pracy Urzędu w godzinach 15:00 – 7:00, w dniach wolnych od pracy - całodobowo, b) instalację systemu przeciw napadowego w pomieszczeniu portierni obiektu, c) całodobowe monitorowanie sygnałów alarmowych włamania i napadu oraz usługi monitoringu wizyjnego obiektu wraz z interwencją na alarm załogi interwencyjnej, 3) w obiekcie Wojewódzkiego Zespołu do spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Olsztynie przy ul. Dworcowej 60 – całodobowe monitorowanie sygnałów alarmowych włamania i napadu wraz z interwencją na alarm załogi interwencyjnej, w szczególności, w razie interwencji na alarm, podjęcie następujących działań: a) nieodpłatnego zabezpieczenia monitorowanych pomieszczeń ochroną fizyczną do czasu przybycia przedstawiciela Zamawiającego, b) powiadomienia Zamawiającego o zaistniałym zdarzeniu z ewentualnym wskazaniem na konieczność przybycia przedstawiciela Zamawiającego na miejsce zdarzenia, c) powiadomienia Policji w każdym przypadku włamania. 3. Przedmiot zamówienia w ramach CZĘŚCI II obejmuje: 1) w obiekcie Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1: a) świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu (budynków wraz z terenem przyległym do tych budynków) i mienia: - przez jednego pracownika ochrony fizycznej stałej w dniach pracy Delegatury w godzinach 06:00 – 20:00, - przez jednego pracownika ochrony fizycznej stałej w soboty w godzinach 07:00 – 15:00, b) świadczenie usługi monitorowania sygnałów systemu alarmowego włamania oraz ochrony fizycznej doraźnej oraz usługi monitoringu wizyjnego (w tym, pomieszczeń nr 36 do nr 42 i nr 45 użytkowanych przez Wojewódzki Zespół do spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Elblągu) w dniach pracy Delegatury w godzinach nocnych 20:00 – 06:00, w soboty w godzinach 15:00 – 07:00, a w dniach wolnych od pracy – całodobowo, c) świadczenie usługi monitorowania sygnałów systemu alarmowego napadu w dniach pracy Delegatury w godzinach 06:00 – 20:00, a w soboty w godzinach 07:00 – 15:00, d) świadczenie usługi konserwacji systemu monitoringu wizyjnego składającego się z: 15 sztuk urządzeń monitorujących (kamer), tj. 5 sztuk na zewnątrz i 10 sztuk wewnątrz obiektu, wraz ze sprzętem niezbędnym do ich prawidłowego działania, oraz usługi konserwacji urządzeń i instalacji systemu alarmowego, 2) w obiekcie Morskiego Przejścia Granicznego w Elblągu przy ul. Portowej 7: a) świadczenie usługi ochrony fizycznej (budynków wraz z terenem przyległym do tych budynków) i mienia: - przez jednego pracownika ochrony fizycznej stałej w dniach pracy Morskiego Przejścia Granicznego w Elblągu przy ul. Portowej 7 w godzinach 15:00 – 7:00 oraz w dniach wolnych od pracy – całodobowo, - całodobowe monitorowanie sygnałów alarmowych włamania i napadu wraz z interwencją na alarm załogi interwencyjnej, b) świadczenie usługi konserwacji systemu monitoringu wizyjnego składającego się z 30 sztuk urządzeń monitorujących (kamer), tj. 24 sztuk na zewnątrz i 6 sztuk wewnątrz obiektu, wraz z urządzeniami niezbędnymi do ich prawidłowego działania, oraz usługi konserwacji urządzeń i instalacji systemu alarmowego. 4. Przedmiot zamówienia w ramach CZĘŚCI III obejmuje: 1) świadczenie usługi monitorowania sygnałów systemu alarmowego w obiekcie Delegatury w Ełku przy ul. Mickiewicza 15, 2) świadczenie usługi ochrony i przewozu pracownika Delegatury – Oddziału Paszportów w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI I znajduje się w projekcie umowy dla CZĘŚCI I – załączniku nr 3 do ogłoszenia o zamówieniu. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI II znajduje się w projekcie umowy dla CZĘŚCI II – załączniku nr 4 do ogłoszenia o zamówieniu. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI III znajduje się w projekcie umowy dla CZĘŚCI III – załączniku nr 5 do ogłoszenia o zamówieniu. 8. Zamawiający wymaga, aby pracownicy ochrony fizycznej stałej wykonujący obowiązki w ramach realizacji CZĘŚCI I i CZĘŚCI II zamówienia: 1) byli wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, 2) nie posiadali statusu osób niepełnosprawnych, 3) byli zatrudnieni przez wykonawcę wyłącznie na podstawie umowy o pracę. 9. Wynagrodzenie pracowników ochrony fizycznej stałej musi być skalkulowane w taki sposób, aby uwzględniało co najmniej wysokość minimalnego wynagrodzenia ustalonego w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2020 r. (Dz. U. z 2019 poz. 1778), niezależnie od wymiaru zatrudnienia. Zamawiający dokona analizy zaproponowanych przez wykonawców w złożonych ofertach cen pod kątem uwzględnienia w nich minimalnego wynagrodzenia za pracę pracowników ochrony fizycznej stałej. 10. Przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na następujące etapy: 1) etap I – obejmujący świadczenie usług ochroniarskich w roku 2020, 2) etap II – obejmujący świadczenie usług ochroniarskich w roku 2021. 11. W przypadku braku środków finansowych w roku 2021 na realizację przedmiotu zamówienia w ramach etapu II, zamawiający odstąpi od realizacji tego etapu, a wykonawcy w takim przypadku będzie przysługiwało jedynie wynagrodzenia należne z tytułu wykonanego etapu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadanie ważnej koncesji wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w ochronie osób i mienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę – załącznik nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu, 2) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, 4) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach