Przetargi.pl
Świadczenie usługi ochrony mienia znajdującego się na nieruchomościach położonych przy ulicy: Droga Męczenników Majdanka 70 i Droga Męczenników Majdanka 129 oraz usługi polegającej na podjazdach kontrolno-interwencyjnych do tych nieruchomości

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 02-004 Warszawa ul. Chałubińskiego 3A Oddział Regionalny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-309 Lublin, ul. Łęczyńska 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7462209 , fax. 081 7462209 w. 123
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 02-004 Warszawa ul. Chałubińskiego 3A Oddział Regionalny w Lublinie
    ul. Łęczyńska 1 1
    20-309 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7462209, fax. 081 7462209 w. 123
    REGON: 01126394600346
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja Państwowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi ochrony mienia znajdującego się na nieruchomościach położonych przy ulicy: Droga Męczenników Majdanka 70 i Droga Męczenników Majdanka 129 oraz usługi polegającej na podjazdach kontrolno-interwencyjnych do tych nieruchomości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony mienia znajdującego się na nieruchomościach położonych przy ulicy: Droga Męczenników Majdanka 70 i Droga Męczenników Majdanka 129 oraz usługi polegającej na podjazdach kontrolno-interwencyjnych do tych nieruchomości. 1. Wykonawca zobowiązuje się do: a) świadczenia usługi całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej mienia i terenu Zamawiającego znajdującego się na terenie Obiektu położonego w Lublinie przy ul. Droga Męczenników Majdanka 70 (koszary wojskowe, nr kompleksu K - 8098, w granicach ogrodzenia - powierzchnia 23,0723 ha). Stały posterunek przy bramie wjazdowej. Cztery objazdy kontrolne terenu na dobę; b) świadczenia usługi całodobowej ochrony mienia i terenu Zamawiającego znajdującego się na terenie Obiektu położonego w Lublinie przy ul. Droga Męczenników Majdanka 129 (strzelnica wojskowa, nr kompleksu K - 8101, w granicach działki - powierzchnia 70,9414 ha). Cztery objazdy kontrolne terenu na dobę; c) Interweniowania, wykorzystując zaangażowane siły i środki, na zauważone próby naruszenia obiektów. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, wskazanego w ust. 1, Wykonawca zobowiązuje się wykonywać czynności wskazane w zał. e) do SIWZ- zakres obowiązków wykonawcy. 3.Wykaz posterunków służby ochrony i harmonogram prac przedstawia zał. f) do SIWZ. 4. Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę polegającą na podjazdach kontrolno-interwencyjnych oznakowanego samochodu z pracownikami ochrony do nieruchomości należących do Zamawiającego zlokalizowanych w Lublinie przy ul. Droga Męczenników Majdanka 70 (koszary wojskowe) oraz ul. Droga Męczenników Majdanka 129 (strzelnica wojskowa). 5. W ramach usługi podjazdów kontrolno-interwencyjnych Wykonawca zobowiązuje się do: a)wykonywania cztery razy dziennie objazdów terenu obiektów - koszary wojskowe i strzelnica wojskowa; przedmiotowe objazdy winny odbywać się w godzinach nieregularnych dwa w ciągu dnia i dwa w nocy; b)kontroli zabezpieczenia budynków, budowli i mienia Zamawiającego znajdującego się na terenie w/w obiektów. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). Wykonawca musi dysponować grupą interwencyjną- min. 2 osoby oraz wyposażeniem technicznym i sprzętem - środki łączności, transportowe, jednolite umundurowanie, itp. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości podjazdów do przedmiotowych nieruchomości w przypadku ich sprzedaży, dzierżawy lub najmu, co wpłynie na zmianę całkowitego wynagrodzenia umownego, natomiast ceny jednostkowe pozostaną niezmienne do końca realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust 1 uPzp, oraz którzy: 1) wykonali lub wykonują co najmniej 2 usługi w okresie ostatnich 3 lat odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia - wartość dla każdej usługi min. 120.000,00 zł, 2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min 100.000,00 zł, 3) posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję na wykonywanie usługi będącej przedmiotem zamówienia. 4) dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi licencję ochrony min. I stopnia- dot. pracowników ochrony i grupy interwencyjnej. Oceny spełniania warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów w systemie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór zawarty jest w załączniku b) do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję na wykonywanie usługi, wydaną przez właściwy organ administracji publicznej na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 5) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie- zgodnie z zał. d) do SIWZ. 7) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z załączeniem odpowiednich dokumentów potwierdzających uprawnienia.- zał. g do SIWZ. 8) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w pkt 7) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2. W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument określony w ust.1 pkt 6 i 7 wykonawcy składają wspólnie, natomiast pozostałe dokumenty składa każdy z wykonawców. 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 składają odpowiednie dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 4. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika. 5. Wspólnicy spółki cywilnej uważani są za wykonawców składających ofertę wspólną i dotyczą ich powyższe zapisy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną