Przetargi.pl
Świadczenie usługi ochrony mienia i usługi sprzątania w obiektach Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Strzelcach Krajeńskich w latach 2009 - 2011.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-500 Strzelce Krajeńskie, ul. Gorzowska 15
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 7631081 , fax. 0-95 7632248
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Gorzowska 15 15
    66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
    tel. 0-95 7631081, fax. 0-95 7632248
    REGON: 08031641300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi ochrony mienia i usługi sprzątania w obiektach Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Strzelcach Krajeńskich w latach 2009 - 2011.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usługi w zakresie ochrony mienia i usługi sprzątania w obiektach Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Strzelcach Krajeńskich ul. Gorzowska 15 w latach 2009 - 2011. Zakres zamówienia obejmuje usługi ochrony mienia i usługi sprzątania. Miejscem Swiadczenia jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Strzelcach Krajeńskich ul. Gorzowska 15
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797140002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. a/ zapis o wadium Każda składana oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 zł PLN (słownie: dwa tysiące ). Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1.w pieniądzu, 2.w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym, że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.w gwarancjach bankowych, 4.w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.w poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 lit. B Ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o Utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej można wpłacić na konto: Bank PEKAO S.A. I O/Strzelce Krajeńskie nr konta: 70 1240 3611 1111 0000 4170 3968 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Dowód wniesienia wadium musi być dołączony do składanej oferty. b/ zwrot wadium. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: -upłynął termin związania ofertą, -zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, -zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, a protesty zostały rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: 1.który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania oferty, 2.którego oferta została odrzucona, 3.który został wykluczony z postępowania. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeszeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. c/ utrata wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1.odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, zmiany Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Za spełniających warunki uznaje się Wykonawców, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/ w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, należycie zrealizowali co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia o wartości każdej z nich minimum 80 % wartości ceny ofertowej brutto i potwierdzą dokumentami, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Ze względu na przedmiot zamówienia tj. usługi o charakterze ciągłym dopuszcza się także wykazanie usług niezakończonych, d/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, f/ posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, g/ zastosują środki czystości dopuszczone do obrotu na terenie UE. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty/oświadczenia metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków , wykonawcy obowiązani są złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1/ ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2/ oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego wzałączniku nr 2 do SIWZ, 3/ oświadczenie o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ 4/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5/ koncesję, zezwolenie lub licencję wydaną przez właściwy organ administracji publicznej na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, 6/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, 10/ aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 11/ wykaz co najmniej 3 zamówień zrealizowanych w okresie 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to wtym okresie, odpowiadających swym rodzajem zamówieniu, każde z dokumentem potwierdzającym należycie wykonane zamówienie, 12/polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 PLN, Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawcy mogą się wspólnie ubiegać o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), w tym przypadku oferta musi spełniać następujące wymagania: 1. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz na zawarcie umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego ( Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania). 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 każdy z wykonawców podpisuje oddzielnie. 3. Dokumenty wymagane w punkcie 1,2,3,4,5 każdy z Wykonawców składa samodzielnie. Oferty składane przez podmioty posiadające siedzibę poza granicami kraju: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w dziale IX pkt 1,3 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: ? nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, ? nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, ? nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, ? w zakresie pkt IX ppkt c i d - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym art. 24 ustawy Pzp. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Wszelkie dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2, składane są w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zgodnie z zasadą reprezentacji Wykonawcy wskazaną w dokumencie rejestrowym Wykonawcy albo poprzez osobę umocnioną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność z oryginałem. 4. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym, należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ulga na PEFRON
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sk.tensoft.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach