Przetargi.pl
Świadczenie usługi ochrony i dozoru mienia wraz z paleniem w piecu CO w obiektach Powiatowego Zarządu Dróg w Rawiczu w 2021 roku

Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, Mikołaja Kopernika
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 667112117, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu
    Mikołaja Kopernika 4
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 667112117, , fax. -
    REGON: 36855903800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatrawicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi ochrony i dozoru mienia wraz z paleniem w piecu CO w obiektach Powiatowego Zarządu Dróg w Rawiczu w 2021 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej mienia, obiektów i otaczającego terenu Powiatowego Zarządu Dróg w Rawiczu przy ul. Podmiejskiej 10, 63-900 Rawicz. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z budynków, wymienionych w Załączniku Nr 1 do umowy, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach oraz terenu wokół budynków. W zakres czynności osób pełniących ochronę wchodzi także palenie w piecu CO (70 KW). Szczegółowe warunki dozoru mienia wymieniono w Załączniku Nr 2 do umowy. 2. Wykonawca winien podać w formularzu ofertowym (Zał. Nr 1 do SIWZ) cenę jednostkową za 1 godz. realizacji przedmiotu zamówienia (oddzielnie cena za godzinę dozoru mienia wraz z paleniem w piecu CO oraz oddzielnie cena za godzinę palenia w piecu CO poza godzinami dozoru mienia). Cenę realizacji przedmiotu zamówienia stanowi iloczyn stawki godzinowej i ilości godzin przewidzianych do dozoru mienia i palenia w piecu CO w 2021 roku. 3. Wykonawca musi posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa zezwolenia i uprawnienia do realizacji wszystkich usług wskazanych w umowie i załącznikach. Wszyscy pracownicy z pomocą, których Wykonawca wykonywać będzie umowę muszą posiadać niezbędne szkolenia, które będą sukcesywnie uzupełniane w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa i rzetelnością wynikającą z zawodowego charakteru działalności Wykonawcy. Za posiadanie odpowiednich kwalifikacji i uprawnień osób biorących udział w realizacji zamówienia, odpowiada w całości Wykonawca. 4. Wykonawca jest zobowiązany dysponować osobą/-ami, które będą paliły w piecu centralnego ogrzewania poza godzinami dozoru mienia, z zapewnieniem temperatury określonej w przepisach dla pomieszczeń biurowych. Wykonawca kontroluje stany opału i zgłasza Jednostce realizującej ewentualną potrzebę jego uzupełnienia. Opał dostarcza i zapewnia Jednostka realizująca. Obowiązkiem Wykonawcy jest także utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniu kotłowni i składowiska opału, utrzymanie pieca w ruchu, zgłaszanie ewentualnych awarii pieca lub instalacji grzewczej, usuwanie popiołów z kotłowni oraz informowanie Jednostki realizującej o ewentualnych zagrożeniach pożarowych. 5. Zamawiający określa następujące wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: 1) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane niżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 roku poz. 1320): usługi dozoru i ochrony mienia. 2) Obowiązek wskazany w punkcie 1 dotyczy także Podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3) W celu udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w punkcie 1 Wykonawca powinien oświadczyć w formularzu ofertowym, że osoby wykonujące czynności we wskazanym przez Zamawiającego zakresie będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 4) Zamawiający ma prawo do skontrolowania Wykonawcy w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w punkcie 1, wzywając go na piśmie do przekazania niezbędnych do weryfikacji informacji, w terminie 7 dni od otrzymania takiego wezwania. Informacje, o których mowa wyżej to imienny wykaz osób oraz udostępnienie do wglądu druku RCA dla każdej z nich. Zamawiającemu niezbędne są tylko informacje zawarte w poz. III.A.01 i 02, w poz. III.B.01 (kod tytułu ubezpieczenia 01.10, który mówi o tym, że pracownik podlega ubezpieczeniu emerytalnemu i zdrowotnemu), a także poz. V.01. Pozostała część druku winna być zanonimizowana. 5) W przypadku, gdy Wykonawca nie dotrzyma ww. terminu Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi za każdy dzień zwłoki w wysokości 0,1% całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w umowie o udzielenie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada: aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, określającą zakres i formę prowadzenia, wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2020 r., poz. 838),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 4. Formularz ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach