Przetargi.pl
Świadczenie usługi ochrony fizycznej siedziby Oddziału Regionalnego Mazowsze Wojskowej Agencji Mieszkaniowej umieszczonej w części budynku biurowego przy ul. Chełmżyńskiej 1 w Warszawie

Oddział Regionalny "Mazowsze" Wojskowej Agencji Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 04-247 Warszawa, ul. Chełmżyńska 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3261101 , fax. 022 812 0439
  • Data zamieszczenia: 2010-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oddział Regionalny "Mazowsze" Wojskowej Agencji Mieszkaniowej
    ul. Chełmżyńska 1 1
    04-247 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3261101, fax. 022 812 0439
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi ochrony fizycznej siedziby Oddziału Regionalnego Mazowsze Wojskowej Agencji Mieszkaniowej umieszczonej w części budynku biurowego przy ul. Chełmżyńskiej 1 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKRES ZADAŃ I OBOWIĄZKÓW OSÓB CHRONIĄCYCH OBIEKT BIUROWY Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej siedziby Oddziału Regionalnego Mazowsze Wojskowej Agencji Mieszkaniowej umieszczonej w części budynku biurowego. Ochrona odbywać się będzie we wszystkie dni tygodnia przez 24 godziny na dobę. Obowiązki Wykonawcy: 1. Wykonawca powinien posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji (MSWiA). 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zatrudniał pracowników ochrony w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa regulujących kwestię świadczenia usług ochrony osób i mienia, a także wskazał, iż osoby nadzorujące i kontrolujące pracę osób bezpośrednio realizujących zamówienie posiadają niezbędne do tego uprawnienia - licencję drugiego stopnia. 3. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudniania pracowników ochrony posiadających aktualne badania lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania usługi ochrony. 4. Zamawiający zastrzega sobie, aby pracownik ochrony posiadał aktywny telefon komórkowy. 5. Zamawiający wymaga, aby pracownicy ochrony posiadali jednolite umundurowanie oraz identyfikatory. Pracowników obowiązuje schludny i czysty wygląd. 6. Wykonawcę obowiązuje zakaz palenia tytoniu w ochranianym obiekcie z wyjątkiem pomieszczeń do tego przeznaczonych. Usługa w zakresie ochrony obejmuje: 7. Kontrolę i nadzór nad ruchem interesantów w Oddziale. 8. Sprawdzanie stanu zabezpieczenia przeciwpożarowego oraz stanu zabezpieczenia przed włamaniem - każdorazowo przed objęciem obowiązków oraz w czasie pełnienia dyżuru zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym. 9. Dokonywanie obchodów wewnątrz budynku. 10. Bieżące sprawdzanie stanu mienia, bezpieczeństwa i porządku. 11. Egzekwowanie przestrzegania obowiązujących w siedzibie Oddziału regulaminów, instrukcji bhp i przeciwpożarowych oraz innych instrukcji porządkowych dostarczonych przez Zamawiającego. 12. Udzielanie niezbędnych informacji będących w kompetencji osoby ochraniającej obiekt osobom przybywającym do Oddziału w celu załatwienia spraw. 13. Skuteczne przeciwdziałanie zaborowi i dewastacji w ochranianym budynku. 14. W przypadku stwierdzenia nieprzewidzianych zdarzeń (np. pożaru, włamania, kradzieży, awarii urządzeń technicznych, zalewania pomieszczeń, naruszenia porządku lub bezpieczeństwa stanu mienia, itp.) przedsięwzięcie niezbędnych czynności wraz z zatrzymaniem sprawców, powiadomieniem Policji lub Żandarmerii Wojskowej, osób funkcyjnych Oddziału lub właściwego kierownika oraz innych służb (np. Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji lub Straży Pożarnej). Odnotowanie w książce raportów i przedstawienie stosownego meldunku. 15. Obsługę urządzeń systemu monitoringu znajdującego się w budynku po uprzednim przeszkoleniu. 16. Wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń służbowych dla pracowników. 17. Nadzór nad zapasowymi kluczami od pomieszczeń służbowych. W nagłych przypadkach otwieranie drzwi kluczem zapasowym oraz powiadomienie (zapisanie w książce raportów) o zaistniałym fakcie właściwego kierownika. 18. Wyłączanie zbędnego oświetlenia w obiekcie. 19. Kontrolę i nadzór w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego. 20. Zawiadamianie Zamawiającego o wszystkich zauważonych awariach, usterkach zaistniałych w trakcie dyżuru oraz odnotowanie w książce awarii i usterek. 21. Każdorazowo (po zgłoszeniu) w przypadku awarii należy powiadomić firmę obsługującą budynek oraz właściwego kierownika. Nadzorować prace usuwania zgłoszonych awarii i usterek oraz dokonać odnotowania usunięcia awarii. 22. Przyjmowanie i ewidencjonowanie wszelkich zgłoszeń awarii i usterek w prowadzonej książce zgłoszeń awarii i usterek 23. Wypełnianie każdorazowo, po skończonej służbie, książki raportów i odnotowanie w niej wszystkich zaistniałych wydarzeń w trakcie pełnionego dyżuru. 24. Udostępnianie obiektu organom kontrolującym upoważnionym do przeprowadzenia kontroli. 25. Pracownik ochrony powinien znać wszystkie telefony alarmowe. 26. Zamawiający ma prawo do niezapowiedzianej kontroli pracownika ochrony i sposobu wykonywania przez Wykonawcę usług ochrony. 27. W uzasadnionych przypadkach (w oparciu o przepisy kodeksu pracy) Zamawiający zastrzega sobie prawo domagać się wymiany pracownika ochrony. 28. Wykonawca zobowiąże swoich pracowników ochrony do przestrzegania tajemnicy służbowej i danych osobowych. 29. Wykonawca przyjmuje, że nie ma prawa do udzielania informacji osobom postronnym. 30. Wykonawca oznakuje obiekt, w którym wykonuje usługę ochrony w formie oraz miejscach zaakceptowanych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość usług fizycznej ochrony obiektów
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach