Przetargi.pl
Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia należącego do Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Kolbego 8
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8435688, 0510177344 , fax. 033 8435601, 8430530
  • Data zamieszczenia: 2015-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu
    ul. Kolbego 8 8
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 033 8435688, 0510177344, fax. 033 8435601, 8430530
    REGON: 12007355200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz-oswiecim.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia należącego do Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Zamawiającego: część A: budynek nr 1 Collegium Primum część B: budynek nr 2 Collegium sub Horologio część C: teren wraz z budynkiem nieużytkowanym, przeznaczonym do remontu, oraz z parkingiem. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z budynków i terenu wskazanego Załączniku nr 7 SIWZ, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach, zapobieganie parkowaniu pojazdów w miejscach niedozwolonych na terenie obiektu, patrolowanie terenu przez wykonywanie regularnych obchodów obiektu, przeciwdziałanie kradzieżom i dewastacji mienia na terenie obiektu sprawowaną przez jednego pracownika ochrony w porze dziennej i jednego pracownika w porze nocnej. 3. Zamawiający zobowiązuje się informować personel Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie. 4. Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do pomieszczenia portierni wraz z wyposażeniem w miejscu wykonywania Zamówienia oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem Zamówienia na warunkach określonych w Umowie. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony mienia i wnoszenia uwag dotyczących wykonywania powierzonych obowiązków przez personel Wykonawcy z możliwością zgłaszania wniosków dotyczących zmiany osoby pełniącej dyżur. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia księgi dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego. Każdorazowo po zakończeniu ewidencji Wykonawca zobowiązany będzie do składania Zamawiającemu do Działu Administracyjno-Gospodarczego książki dyżurów prowadzonej w poprzednim okresie. 7. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. 8. Faktury będą wystawiane przez Wykonawcę do piątego dnia miesiąca następującego po miesiącu świadczenia usług. Płatności dokonywane będą w terminie 14 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na wskazany rachunek Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 746100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz-oswiecim.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną