Przetargi.pl
świadczenie usługi ochrony, dozoru sal wystawowych, konwoju wartości pieniężnych i obsługi recepcji

Państwowe Muzeum Etnograficzne w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-056 Warszawa, ul. Kredytowa 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8276669, 8268178 , fax. 22 8276669
  • Data zamieszczenia: 2011-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Muzeum Etnograficzne w Warszawie
    ul. Kredytowa 1 1
    00-056 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8276669, 8268178, fax. 22 8276669
    REGON: 01628913000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ethnomuseum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usługi ochrony, dozoru sal wystawowych, konwoju wartości pieniężnych i obsługi recepcji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczona 24 godziny na dobę w dni powszednie, soboty, niedziele, święta i dni ustawowo wolne od pracy usługa polegająca na ochronie fizycznej przed kradzieżą, zniszczeniem, utratą zdrowia lub innymi zagrożeniami budynku Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie z dziedzińcem oraz ludzi i rzeczy w nich się znajdujących ze szczególnym uwzględnieniem ochrony eksponatów prezentowanych w Muzeum. Zamówienie obejmuje również usługę dozoru sal wystawowych, pieszego konwojowania pracownika Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie przenoszącego środki pieniężne w drodze do i z banku, obsługę recepcji Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie oraz monitoring i konserwację systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) i systemu telewizji dozorowej (CCTV). Ochronie 24 h na dobę podlega budynek mieszczący się u zbiegu ul. Mazowieckiej i Kredytowej w Warszawie, posiadający dwa wejścia od strony ulic oraz zabezpieczony bramą dziedziniec. Ochronie 24 h na dobę podlega mienie PME, pracownicy i goście Muzeum oraz imprezy organizowane w siedzibie i w okolicy Muzeum. Ochrona PME odbywa się na podstawie Regulaminu opracowanego przez Wykonawcę usługi ochrony i zatwierdzonego przez PME. Usługa obejmuje także doraźne działania patrolu interwencyjnego w przypadkach zwiększonego zagrożenia. Informacje wstępne 1. Powierzchnia budynku - 9400 m2 2. Godziny pracy Ethno cafe Bily Konicek 10.00 - 22.00 3. Muzeum objęte jest systemem kontroli dostępu, systemem sygnalizacji włamania i napadu oraz systemem telewizji dozorowej CCTV. 4. Muzeum podnajmuje najemcom pomieszczenia biurowe nie wchodzące w zakres zamówienia. 5. Zamawiający udostępni pomieszczenie dla pracowników Wykonawcy. I. Ochrona budynku - obowiązki: 1. 24 - godzinna ochrona budynku, mienia i ludzi w oparciu o zakresy obowiązków dla każdego stanowiska ochrony. 2. Stała, całodobowa obserwacja budynku za pomocą systemu CCTV, monitorowanie sygnału SSWiN oraz podejmowanie interwencji. 3. Comiesięczna konserwacja systemów CCTV i SSWiN z wymianą elementów na koszt Zamawiającego (szczegóły techniczne obu systemów Zamawiający udostępni Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza). 4. Ochrona kasy biletowej PME 24 godziny na dobę. 5. Kontrola wejść i wyjść z budynku. 6. Obchody budynku w godzinach 18.00 - 6.00 połączone z zamykaniem korytarzy/pomieszczeń na klucz, zamykaniem niezamkniętych okien, wyłączaniem pozostawionego światła, zabezpieczaniem niezabezpieczonego mienia, w tym kasy biletowej. 7. Kontrolowanie zachowań zwiedzających. 8. Interweniowanie w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa budynku, mienia, osób znajdujących się w budynku do wezwania patrolu interwencyjnego włącznie. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania dodatkowych osób do ochrony obiektu w czasie organizowanych przez siebie imprez muzealnych takich jak Kiermasz Bożonarodzeniowy, Wielkanocny, Noc muzeów i innych w wymiarze rocznym do 400 godzin. II. Ochrona budynku - organizacja pracy: 1. Praca w trybie całodobowym (2 stanowiska x 24 h + 1 x 12 h ) (420 h tygodniowo) 2. Pracownicy prowadzą dziennik ochrony, w którym odnotowują nietypowe i nieprzewidziane zdarzenia, informują o nich Zespół Gospodarczo-Techniczny Zamawiającego w dniu zdarzenia lub następnego dnia, wdrażają zalecenia Zamawiającego zabezpieczające przed podobnymi incydentami. 3. Na stanowisku pracy ochrony jest wyeksponowany schemat działania na wypadek niebezpiecznego zdarzenia wraz z niezbędnymi numerami telefonów do służb Ppoż, Policji, służb serwisowych, wskazanych osób Zamawiającego. 4. Pracownicy ochrony podlegają Kierownikowi Zespołu Gospodarczo-Technicznego Zamawiającego, który ma prawo kontrolować jakość wykonywania usługi ochrony. 5. Pracowników ochrony w imieniu Wykonawcy nadzoruje Inspektor Ochrony pod kątem zaistniałych i przewidywanych zdarzeń, instruktażu, skorygowania błędów w wykonywaniu pracy. 6. Pracowników ochrony obowiązuje Regulamin ochrony PME opracowany przez Wykonawcę na podstawie wytycznych Zamawiającego oraz przepisy BHP, ochrony przeciwpożarowej obowiązujące w siedzibie Zamawiającego. 7. Pracownicy ochrony wyróżniają się jednolitym estetycznym umundurowaniem, wyposażeni są w przenośny sprzęt niezbędny do skutecznego wykonywania obowiązków. III. Konwojowanie Do trzech razy w miesiącu realizacja usługi pieszego konwojowania pracownika PME w drodze do/z banku. IV. Dozór Sal Wystawowych - obowiązki 1. Sprzątanie przypisanej sali wystawowej zawsze przed rozpoczęciem pracy: zamiatanie podłóg, polerowanie gablot, wycieranie kurzu. 1 raz w miesiącu - pierwszy poniedziałek miesiąca - pastowanie i froterowanie podłóg. 2. W godzinach otwarcia sal wystawowych dozór przydzielonej sali wystawowej i znajdujących się w niej obiektów muzealnych. 3. Codzienne, dwukrotne (tj. przed rozpoczęciem i po zakończeniu dyżuru) sprawdzanie zgodności stanu ilościowego obiektów z otrzymanym spisem. 4. Przestrzeganie zakazu głośnego zachowania na sali wystawowej, zakazu rozmów telefonicznych, jedzenia, spotkań i innych działań w obecności zwiedzających utrudniających gościom Muzeum zwiedzanie. 5. Przestrzeganie zakazu pozostawiania sali wystawowej bez opieki. 6. Właściwe zabezpieczenie sali, na której jest pełniony dyżur (każdorazowo przed zejściem z dyżuru - zgodnie z wymogami BHP, ochrony przeciwpożarowej, regulaminem ochrony), wygaszenie świateł, wyłączenie z prądu urządzeń, zamknięcie sali na klucz, zdanie klucza do recepcji. 7. Znajomość zasad i trybu podejmowania właściwej akcji w przypadku zauważenia kradzieży, usiłowania kradzieży, uszkodzenia bądź też stwierdzenia w czasie dyżuru jakiejkolwiek nieprawidłowości w obrębie dozorowanych pomieszczeń. 8. Umiejętność udzielania podstawowych informacji odnośnie godzin otwarcia placówki, lokalizacji niektórych pomieszczeń, kierunku zwiedzania itp. 9. Oszczędzanie energii elektrycznej (wygaszanie oświetlenia i wszelkich zbędnych urządzeń, podczas nieobecności zwiedzających sale wystawowe). 10. Niezwłoczne powiadamianie Kierownika Zespołu Gospodarczo-Technicznego o wszelkich nieprawidłowościach lub nienaturalnych zdarzeniach. 11. Wykonywanie innych prac pomocniczych zleconych przez Kierownika lub upoważnionego pracownika Zespołu Gospodarczo-Technicznego. V. Dozór sal wystawowych - organizacja pracy 1. Dziesięć sal wystawowych objętych będzie dozorem 10 osób w godzinach wt-czw 9 - 18, pt 9-16, sob. 10-17, niedz. 12-17 (razem 10 x 46 = 460 godz. tygodniowo). 2. Pracownicy dozoru sal podlegać będą Kierownikowi Zespołu Gospodarczo Technicznego PME. 3. W sprawach organizacyjnych Pracowników Dozoru Sal reprezentować będzie przed Zamawiającym wyznaczony przedstawiciel Wykonawcy odpowiedzialny za przekazywanie dyspozycji wszystkim członkom zespołu. 4. Pracowników dozoru sal wystawowych w imieniu Wykonawcy nadzoruje Inspektor Ochrony Wykonawcy pod kątem zaistniałych i przewidywanych zdarzeń, instruktażu, skorygowania błędów w wykonywaniu pracy. 5. Pracownicy dozoru sal prowadzą dzienniki dozoru sali wystawowej, w którym odnotowują nietypowe i nieprzewidziane zdarzenia i informują o nich Zespół Gospodarczo-Techniczny w dniu zdarzenia lub następnego dnia. 6. Pracowników ochrony obowiązuje Regulamin ochrony PME opracowany przez Wykonawcę na podstawie wytycznych Zamawiającego oraz przepisy BHP, ochrony przeciwpożarowej obowiązujące w siedzibie Zamawiającego. 7. Pracownicy dozoru wyróżniają się jednolitym estetycznym umundurowaniem, wyposażeni są w przenośny sprzęt niezbędny do skutecznego wykonywania obowiązków, telefoniczne numery interwencyjne oraz instruktaż postępowania w sytuacjach nagłych. VI. Obsługa recepcji Godziny pracy - pon-pt od 6.00 do 18.00, sob-niedz. od 9.00 do 18.00 (78 godz. tygodniowo) Obowiązki: kontrola osób wchodzących do biur i do sal wystawowych prowadzenie rejestru wejść i wyjść służbowych łączenie rozmów telefonicznych obsługa ruchu wydawania kluczy ochrona kasy biletowej dbałość o porządek i spokój w hallu głównym Muzeum udzielanie informacji o wystawach i imprezach Muzeum Wymagania: komunikatywność komunikatywna znajomość jęz. angielskiego miła prezencja wysoka kultura osobista.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu jest przewidziane składanie wadium w kwocie 5.000 zł (pięć tysięcy zł). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 77 1160 2202 0000 0001 0461 1493.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ethnomuseum.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach