Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUGI OBSŁUGI PRAWNEJ DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY SZUBIN - URZĘDU MIEJSKIEGO W SZUBINIE ORAZ MIEJSKIEGO ZESPOŁU OŚWIATY, SPORTU I REKREACJI W SZUBINIE I ORGANÓW GMINY SZUBIN

Gmina Szubin ogłasza przetarg

  • Adres: 89-200 Szubin, ul. Kcyńska 12
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3910700 , fax. 52 384 80 71
  • Data zamieszczenia: 2011-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szubin
    ul. Kcyńska 12 12
    89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3910700, fax. 52 384 80 71
    REGON: 09235091000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUGI OBSŁUGI PRAWNEJ DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY SZUBIN - URZĘDU MIEJSKIEGO W SZUBINIE ORAZ MIEJSKIEGO ZESPOŁU OŚWIATY, SPORTU I REKREACJI W SZUBINIE I ORGANÓW GMINY SZUBIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Szubinie oraz Miejskiego Zespołu Oświaty, Sportu i Rekreacji w Szubinie i organów Gminy Szubin w zakresie: 1. Udzielania bieżących porad prawnych pracownikom: a) Urzędu Miejskiego w Szubinie związanych z bieżącą działalnością Urzędu, b) Miejskiego Zespołu Oświaty, Sportu i Rekreacji w Szubinie związanych z bieżącą działalnością jednostki, 2. Udzielania porad prawnych radnym w związku z wykonywaniem przez nich mandatu radnego; 3. Sporządzania na wniosek Burmistrza, Dyrektora MZOSiR, Przewodniczącego Rady Miejskiej pisemnych opinii prawnych oraz udzielania wyjaśnień w sprawach dotyczących stosowania obowiązujących norm prawnych, na rzecz obsługiwanej jednostki lub organu, w terminach ustalonych przez strony, jednakże nie dłuższych niż 10 dni kalendarzowych; 4. Opiniowania umów, decyzji administracyjnych, zarządzeń Burmistrza, projektów uchwał Rady Miejskiej oraz innych aktów wywołujących skutki prawne w terminach każdorazowo ustalonych przez strony, jednakże nie dłuższych niż 7 dni; 5. Sporządzania projektów umów, decyzji administracyjnych, zarządzeń, projektów uchwał Rady Miejskiej i innych aktów wywołujących skutki prawne o znacznym stopniu skomplikowania, tj. których treść wykracza poza zwykły (bieżący) zakres działania Zamawiającego, w terminach ustalonych przez strony, jednakże nie dłuższych niż 10 dni kalendarzowych; 6. Uczestnictwa w sesjach Rady Miejskiej (maksymalnie. dwa razy w miesiącu), a w razie konieczności w posiedzeniach komisji i naradach organizowanych przez Burmistrza, 7. Wykonywania nadzoru prawnego nad egzekucją należności Gminy oraz współdziałania w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego, 8. Monitorowania zmian w przepisach prawa i orzecznictwa sądów powszechnych i udzielania pracownikom Urzędu i MZOSiR informacji o zmianach w obowiązującym stanie prawnym; 9. Sporządzania pism na pisemne polecenie Burmistrza, Dyrektora MZOSiR i Przewodniczącego Rady Miejskiej; 10. Reprezentowania Zamawiającego w toku postępowań sądowych, egzekucyjnych, administracyjnych, podatkowych i innych; 11. Udziału w negocjacjach w zakresie warunków umów i porozumień zawieranych przez Gminę i Urząd oraz MZOSiR, opiniowanie projektów tych umów i porozumień; 12. Parafowania dokumentów, w szczególności w sprawach: 1) Projektów uchwał Rady Miejskiej, zarządzeń Burmistrza, 2) Wszelkich umów zawieranych przez Gminę i Urząd oraz MZOSiR z innymi podmiotami, 3) Dokumentów dotyczących zamówień publicznych, 4) Dokumentów w sprawach kadrowych, 13. Prowadzenia teczek dotyczących obsługi prawnej zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt. 14. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do stałej współpracy polegającej na kontakcie z Zamawiającym za pośrednictwem poczty elektronicznej, faxu i telefonu oraz na osobistej bytności w siedzibie Zamawiającego dwa razy w tygodniu przez 8 godzin dziennie. Realizacja przedmiotu zamówienia poprzez osobistą bytność w siedzibie Zamawiającego będzie następowała w dniu ustalonym przez Zamawiającego i Wykonawcę. 15. Ze strony Wykonawcy realizacja przedmiotu zamówienia będzie następować przez radcę prawnego / adwokata wskazanego w ofercie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach