Zespół Ekonomicznej Obsługi Szkół i Przedszkoli w Piszu ogłasza przetarg
- Adres: 12-200 Pisz, ul. Dworcowa 2
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-87 4232994 , fax. 0-87 4232161
- Data zamieszczenia: 2011-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomicznej Obsługi Szkół i Przedszkoli w Piszu
ul. Dworcowa 2 2
12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-87 4232994, fax. 0-87 4232161
REGON: 79027296200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi niepriorytetowej (edukacyjnej), zgodnie z założeniami projektu współfinansowanego przez UE: Idę do przedszkola przez mazurskie wsie, łąki i pola. Gmina Pisz. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia to opieka nad przedszkolakami i pomoc dla nauczyciela w nowo utworzonym Zespole Wychowania Przedszkolnego w zaadoptowanym na ten cel z pomieszczenia zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej w Liskach. Celem projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych przedszkolaków (3 i 4-latków) w ramach w/w projektu. Pomoc nauczyciela w Zespole Wychowania Przedszkolnego w Liskach. Wspólny Słownik Zamówień - CPV 80410000-1 różne usługi szkolne. W skład zakresu obowiązków Pomocy nauczyciela wchodzą w szczególności: a) współpraca z nauczycielem przydzielonej grupy; b) codzienne sprzątanie sali (ścieranie kurzu ze sprzętów, zabawek, pomocy dydaktycznych, parkietów, półek itp., sprzątanie pomocy oraz sali po zajęciach, pastowanie podłóg - wg potrzeb i odkurzanie dywanów tylko podczas nieobecności dzieci); c) utrzymywanie czystości i porządku w łazience (codzienne mycie umywalek, sedesów); d) okresowe przeprowadzanie porządków generalnych w sali i powierzonych dodatkowo pomieszczeniach; e) przynoszenie do sali i rozkładanie posiłku, podawania dzieciom napojów w ciągu dnia, w razie potrzeby karmienie; f) pomoc przy rozbieraniu i ubieraniu dzieci, opieka nad nimi w czasie wycieczek i spacerów oraz w czasie nieobecności nauczycielki w sali, zwrócenie uwagi na zachowanie bezpieczeństwa; g) dbałość o powierzony sprzęt, jego sprawne funkcjonowanie i konserwację; prawidłowe zabezpieczanie powierzonego mienia; h) przestrzeganie przepisów sanitarno-higienicznych, BHP i przeciwpożarowych oraz noszenie prawidłowej odzieży ochronnej. Wymiar pracy pomocy nauczyciela jest równoważny w stosunku do 0,4 etatu w rozumieniu przepisów prawa pracy. Termin wykonania zamówienia - 4 semestry przedszkolne od dnia podpisania umowy, wobec czego Zamawiający wyznacza ramowy czas wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2013 r. zgodnie z postanowieniami wniosku o dofinansowanie projektu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeosp.bip.hi.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną