Przetargi.pl
Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Wykonywanie dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO i sieci sygnalizacyjno - informacyjnej inspicjenta w budynku Teatru Wielkiego - Opery Narodowej

Teatr Wielki - Opera Narodowa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Plac Teatralny 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6920200 , fax. 022 8260423, 8265012, 6920202
  • Data zamieszczenia: 2012-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Wielki - Opera Narodowa
    Plac Teatralny 1 1
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6920200, fax. 022 8260423, 8265012, 6920202
    REGON: 01305502800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrwielki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka sektora finansów publicznych - państwowa instytucja artystyczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Wykonywanie dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO i sieci sygnalizacyjno - informacyjnej inspicjenta w budynku Teatru Wielkiego - Opery Narodowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją następującej inwestycji: Wykonanie dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO i sieci sygnalizacyjno - informacyjnej inspicjenta w budynku Teatru Wielkiego - Opery Narodowej. 1.Zakres robót budowlanych objętych przedmiotem sprawowania Nadzoru Inwestorskiego został opublikowany w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 11 maja 2012 roku, pod numerem 2012/90-147903, natomiast charakterystyka inwestycji oraz szczegółowy zakres prac przedstawione są w zawierającej również specyfikację istotnych warunków zmówienia dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia na roboty budowlane Wykonanie dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO i sieci sygnalizacyjno - informacyjnej inspicjenta w budynku Teatru Wielkiego - Opery Narodowej opublikowanej na stronie internetowej Zamawiającego: www. teatrwielki.pl, w zakładce zamówienia publiczne / przetarg nieograniczony nr 7/A/2012. 2.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 roku, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) - art. 25 i 26, w specjalnościach: 1)telekomunikacyjnej - art. 14, ust. 1, pkt 2e Prawa budowlanego 2)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - art. 14, ust. 1, pkt 5 Prawa budowlanego. 3.Do ogólnych obowiązków Wykonawcy należy: 1)pełnienie Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z obowiązkami określonymi przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz zgodnie z postanowieniami decyzji NR 2183 N/11 i NR 2184 N/11 z dnia 9 listopada 2011 roku Stołecznego Konserwatora Zabytków; 2)rozliczanie powykonawcze wykonanych robót tj. sprawdzanie ilości robót, potwierdzanie i przygotowywanie dokumentów w tym Protokołów Odbioru Częściowych i Końcowych; 3)przygotowywanie przez cały czas wykonywania usługi nadzoru inwestorskiego dokumentacji rozliczeniowej dotyczącej nadzorowanej inwestycji, według jednego z wybranych Wariantów ustanowionych w aktualnie obowiązującym dokumencie Zalecenia do sporządzania dokumentacji rozliczeniowej w kontraktach na roboty budowlane/dostawy w projektach PO Infrastruktura i Środowisko. Przedmiotowe Zalecenia opublikowano na stronie internetowej Władzy Wdrażającej Programy Europejskie www.wwpe.gov.pl tj. Instytucji Pośredniczącej II stopnia; (w załączeniu do SIWZ plik pdf pod nazwą: Zalecenia POIiS zalacznik 1b) 4)wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych i administracyjnych związanych z realizacją umowy; 5)zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego. 4.Na etapie prowadzenia robót budowlanych: Wykonawca (wykonujący obowiązki wynikające z nadzoru inwestorskiego) jest upoważniony i zobowiązany w szczególności do: 1)uczestniczenia w protokolarnym przekazaniu Wykonawcy Robót Budowlanych terenu budowy; 2)kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę Robót Budowlanych, dostaw, zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy; 3)wstrzymania robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy i niezwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie; 4)wnioskowania o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę Robót, Budowlanych, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna albo niedbała w swojej pracy; 5)sprawowania nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych przedstawicieli - Inspektorów nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane; 6)reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia; 7)nieskrępowanego dostępu do terenu budowy oraz wszelkich miejsc, gdzie materiały i urządzenia będą pozyskiwane, wytwarzane, montowane, składowane lub przygotowywane do wbudowania; 8)prowadzenia regularnych inspekcji na terenie budowy, nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu (potwierdzone wpisami w Dzienniku Budowy) oraz na każde żądanie Zamawiającego, w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyki inżynierskiej; 9)żądania przedłożenia do kontroli dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów, instrukcji obsługi itp., w celu niedopuszczenia do zastosowania materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w Polsce; 10)odpowiednio wyprzedzającego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót (które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania, pogorszenie jakości robót), oraz podejmowanych działaniach zapobiegawczych i naprawczych; 11)udzielania Wykonawcy Robót Budowlanych wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących budowy; 12)organizowania oraz przewodniczenia cotygodniowym (a w przypadku wystąpienia takiej potrzeby - częściej) naradom dotyczącym postępu robót (rad budowy), w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego stron (Projektant, Wykonawca Robót Budowlanych, Nadzór Inwestorski, Zamawiający oraz inni zaproszeni przedstawiciele), w celu podejmowania bieżących decyzji, dotyczących wszystkich zagadnień mających wpływ na postęp robót. sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych od dnia narady; 13)monitorowania postępu robót pod względem technicznym, organizacyjnym i czasowym, poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z zawartymi umowami o roboty budowlane i obowiązującymi Harmonogramami Rzeczowo - Finansowymi robót; 14)kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów; 15)zatwierdzania rysunków zamiennych i warsztatowych sporządzanych przez Wykonawcę Robót Budowlanych; 16)zatwierdzania rysunków powykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę Robót Budowlanych; 17)zatwierdzania przedstawionych metod wykonania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe i zabezpieczające zaproponowane przez Wykonawcę Robót Budowlanych; 18)dokonywania odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu i dokumentowanie tych czynności wpisem do dziennika budowy; 19)sprawdzenia wykonanych robót i powiadomienia Wykonawcę Robót Budowlanych o wykrytych wadach, określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; 20)sporządzania protokołu na okoliczność usunięcia wad przez Wykonawcę Robót Budowlanych; 21)przeprowadzenia odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości, przedłożonych przez Wykonawcę Robót Budowlanych, dokumentów wymaganych do odbioru; 22)doradzania Zamawiającemu w zakresie roszczeń i sporów z Wykonawcą Robót Budowlanych oraz w zakresie problemów mogących się pojawić podczas prowadzenia robót budowlanych, a także, jeśli to możliwe, zapobiegania roszczeniom i opóźnieniom; 23)powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy Robót Budowlanych oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy; 24)przeprowadzenia końcowej inspekcji oraz przygotowania listy wad oraz brakujących dokumentów, które miały być złożone zgodnie z umową z Wykonawcą Robót Budowlanych; 25)zweryfikowania i zatwierdzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej, a następnie dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją związaną z nadzorowaną budową w formie ustalonej z Zamawiającym; 26)ścisłej współpracy z Nadzorem Autorskim; 27)opiniowania i wskazywania sposobu załatwienia wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją umowy, w uzgodnieniu z Zamawiającym; 28)prowadzenia dokumentacji fotograficznej budowy i załączanie jej do comiesięcznych raportów Nadzoru Inwestorskiego, składanych Zamawiającemu; 29)regularnego przekazywania Zamawiającemu wszelkiej korespondencji związanej z wykonywaniem przedmiotu umowy i robót budowlanych. 5.Na etapie po zakończeniu robót budowlanych do szczegółowych obowiązków Wykonawcy należy: 1)Po zakończeniu robót, Nadzór Inwestorski dokona ich odbioru w uzgodnieniu z Zamawiającym i wystawi Protokół Odbioru Końcowego. 2)Do zadań Nadzoru Inwestorskiego będzie należało: a)przygotowanie rozliczenia rzeczowego i końcowego z realizacji umowy na roboty budowlane; b)dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami związanymi z usunięciem wad; c)odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad i pisemne poświadczenie tego faktu; d)wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów. Nadzór Inwestorski nie może zwolnić którejkolwiek ze stron z jakichkolwiek obowiązków, ze zobowiązań lub odpowiedzialności wynikających z umowy na roboty budowlane. 6.Raporty i dokumenty rozliczeniowe. 1)Na zakończenie etapu: a)w ciągu 5 dni roboczych, po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego - etapu, wynikającego z Harmonogramu Rzeczowo - Finansowego, Kierownik Nadzoru Inwestorskiego poświadczy Zamawiającemu komplet dokumentów rozliczeniowych Wykonawcy Robót Budowlanych, niezbędnych do płatności częściowych, b)w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego - etapu, Kierownik Nadzoru Inwestorskiego poinformuje Zamawiającego o postępie robót, uzyskiwanym poziomie jakości robót, oraz występujących problemach w realizacji umowy na roboty budowlane w formie Raportu Etapowego. c)Raport Etapowy będzie zawierał: - opis postępu robót w stosunku do przyjętego Harmonogramu Rzeczowo - Finansowym, - nakłady finansowe poniesione na roboty w porównaniu z przyjętym Harmonogramem Rzeczowo - Finansowym,, - Plan Robót na następny etap, - opis powstałych problemów i zagrożeń oraz działań podjętych w celu ich usunięcia, - wykaz zmian dokonanych w stosunku do dokumentacji projektowej, - wykaz roszczeń i etap ich rozpatrywania, 2)Końcowe: a)Kierownik Nadzoru Inwestorskiego, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, przedłoży Zamawiającemu komplet dokumentów rozliczeniowych Wykonawców Robót Budowlanych, niezbędnych do płatności końcowych. b)Po zakończeniu robót, przed odbiorem końcowym, Kierownik Nadzoru Inwestorskiego przedłoży Zamawiającemu komplet, sporządzonej przez Wykonawcę Robót Budowlanych dokumentacji powykonawczej w ilościach i zakresie jak wynika to z Prawa Budowlanego. c)Kierownik Nadzoru Inwestorskiego, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, przedłoży Zamawiającemu Raport końcowy, który będzie zawierał: - końcowe rozliczenie robót, - Protokół Odbioru Końcowego - kompletną dokumentację powykonawczą nadzorowanego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatrwielki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach